Jeg har det sånn [emoji5]
Omg håper sånn at jeg er like heldig som deg! I dag har jeg hatt spenninger i brystene og så lettrørt at jeg bryter ut i gråt av små snutter på TV veldig ulikt meg altså får vel bare fortsette å teste...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det sånn [emoji5]
Jeg og min datter har begge bursdag 28. desember Vi syns det er helt fint å ha bursdag i jula (vi har jo aldri fått prøvd noe annet heller ).
Håper for deg jeg også at du snart får 2 fine streker [emoji1] og følger etter meg inn på oktober forumet, og at vi får være der helt til oktober uten problemer.Omg håper sånn at jeg er like heldig som deg! I dag har jeg hatt spenninger i brystene og så lettrørt at jeg bryter ut i gråt av små snutter på TV [emoji14] veldig ulikt meg altså [emoji14] får vel bare fortsette å teste...
Håper for deg jeg også at du snart får 2 fine streker [emoji1] og følger etter meg inn på oktober forumet, og at vi får være der helt til oktober uten problemer.
Kjenner jeg synes det er litt skummelt nå så tidlig, vil så absolutt ikke miste.
Jeg har en sønn som har bursdag 16.desember, min svigermor 13.des, svigerfar 15.des, mannens bestemor også 13.des, tantebarn 22.des [emoji23] Familien liker å lage babyer i mars [emoji28][emoji4] Men jeg er litt sniker her inne nå (må følge med de jeg har fulgt litt her inne), og venter nå en augustbaby. Sommerbarn er dermed noe helt ukjent.Så artig! [emoji14] ja jeg tenker som så; jeg hadde termin 2. Jan og han kom 1. Juledag. Det var hans valg [emoji14] haha
Jeg har bursdag i midten av januar så vi er ganske nærmt vi også. og pappaen har bursdag i slutten av februar
Jeg har en sønn som har bursdag 16.desember, min svigermor 13.des, svigerfar 15.des, mannens bestemor også 13.des, tantebarn 22.des [emoji23] Familien liker å lage babyer i mars [emoji28][emoji4] Men jeg er litt sniker her inne nå (må følge med de jeg har fulgt litt her inne), og venter nå en augustbaby. Sommerbarn er dermed noe helt ukjent.
Ønsker deg masse lykke til! Og dere andre flotte prøvere
Ååå ja det vil jeg! det er jo kjempe skummelt. Satt nettopp å tenkte at shit tenk hvis jeg er gravid det er jo kjempe skummelt alt som kan skje... men man må jo bare ta ting som det kommer. I de aller fleste tilfellene så går det jo fint hvor mange pp har du hatt? Har du barn fra før?
Jepp! Ifølge mine egne beregninger og FF er jeg 9 dpo idag.. 7 ifølge ladycomp... mange dpo er du? [emoji4] spennende dette her! :-DFlere som er støl og kjennes ut som de har hatt en treningsøkt uten å ha hatt det???
Ja, jeg prøver å tenke på det positive [emoji5] men kommer nok til å teste noen dager fremover, må jo uansett bruke opp testene. [emoji6]
Vi har forsiktig prøvd siden jeg fikk igjen mensen i juli i fjor, så tror dette er pp5, har mista tellinga[emoji6]
Vi har ei jente på snart 15 mnd nå [emoji5]
Ja, viktig å være positiv [emoji5] har heldigvis en mann som er helt fantastisk på det området [emoji5] men kommer nok til å være mye mer engstelige dette svangerskapet enn sist [emoji52] fødte et sykt barn sist og ble fløyet i hu og hast til nyfødt avd.Ja, ingen vits i å ta sorgene på forskudd ihvertfall. Knøttet inni magen fortjener all positivitet og glede som man kan klare å finne inni seg <3 det sa jeg til min sønn sin pappa når han slet å være lykkelig pga redsel for sa. Da var det lettere for oss ihvertfall
Så kjekt. Jeg har vært uten prevensjon hele tiden etter fødselen også (sønn på 13 mnd). Men han har som regel hoppet ut i svingen [emoji14] vi har vært redd for at det skulle bli for tungt hvis jeg ble gravid for tidlig, når vi har en så liten én og jeg med kronisk sykdom. Heldigvis så får han 40 uker pappaperm igjen når nr 2 kommer han er fortsatt redd, men samtidig vil han at det ikke skal bli for stort mellomrom mellom de. Jeg er litt redd jeg også altså
Ja, viktig å være positiv [emoji5] har heldigvis en mann som er helt fantastisk på det området [emoji5] men kommer nok til å være mye mer engstelige dette svangerskapet enn sist [emoji52] fødte et sykt barn sist og ble fløyet i hu og hast til nyfødt avd.
Men prøver der å og tenke at det nok ikke skjer igjen [emoji5]
Ja, det er helt sikkert [emoji5] bare komme litt lengre nå så kan jeg ivertfall si det til familie [emoji5]Ååå så heldig du er som har en sånn fantstisk mann<3
Uff det hørtes veldig dramatisk ut. Mest sannsynlig så kommer jo ikke det til å skje igjen alle svangerskap er et nytt. Helt sikker på at det kommer til å gå kjempe fint <3 blir heldigvis litt lettere å nyte graviditeten når de første treige ukene har gått forbi!
Jeg også.. vært det siden 5 dpo.. er 9 dpo i dag.Flere som er støl og kjennes ut som de har hatt en treningsøkt uten å ha hatt det???
Spennende å se de neste dagene nå! :-D Krysser fingrene for deg [emoji4]Begynte å spotte i går, right on time, tenkte jeg... det har stoppa og tempen økte igjen i natt, mens testen ser man kun noe etter tiden har gått ut og med skikkelig streksyn... kan ikke tanta bare komme, ikke tease meg med økende temp når jeg ikke er gravid
Ja, men helt blenda 12 dpo så venter jeg egentlig bare på trSpennende å se de neste dagene nå! :-D Krysser fingrene for deg [emoji4]
Ikke for å gi deg ekstra forhåpninger tilfelle tr står å banker på om et par dager.. men da jeg skulle ha nr to tok jeg test da jeg begynte å få brekninger.. hadde ingen anelse at jeg var gravid siden jeg brukte piller.. den testen ble tatt når jeg var nesten 6 uker på vei.. Neg! Så gikk det et par uker til og vi var på ferie på rhodos.. der begynte spyinga og da tok jeg ny og den var positiv.. så kan ta litt tid for enkelte [emoji4][emoji108]Ja, men helt blenda 12 dpo så venter jeg egentlig bare på tr [emoji14]
Men, klart, er et lite korn i kroppen som håper litt
Det at jeg fortsatt har halsbrann som jeg har hatt siden 4dpo gir meg en liten forhåpning. Og det at jeg ikke får positive eltester så tenker jeg kanskje... er det en sammenheng at hormoner osv ikke skilles ut på lik måte i kroppen min? Evt at de produseres i små mengder i starten?Ikke for å gi deg ekstra forhåpninger tilfelle tr står å banker på om et par dager.. men da jeg skulle ha nr to tok jeg test da jeg begynte å få brekninger.. hadde ingen anelse at jeg var gravid siden jeg brukte piller.. den testen ble tatt når jeg var nesten 6 uker på vei.. Neg! Så gikk det et par uker til og vi var på ferie på rhodos.. der begynte spyinga og da tok jeg ny og den var positiv.. så kan ta litt tid for enkelte [emoji4][emoji108]