❤Ikm uke 4❤

Nope! Har trodd hun har vært på vei pga murringer i dagesvis. Igår begynte brystene å gjøre vondt. Testet på tirsdag som var, en dag etter jeg skulle hatt tr. Veldig spesielt om jeg har bommet så kraftig på el. når gyn kunne se at jeg hadde hatt det [emoji23] er ikke tr her ila. neste uke drar jeg til legen. Men jeg hadde ingen tegn på hverken tr eller graviditet første gang jeg var gravid, så det er jo typisk.

Litt som meg da, hadde 0 symptomer på graviditet, men gikk daglig i 1 uke å sa "nå kommer mensen". Endte opp på legevakta 1 uke etter ikm å fikk servert nyheten om at jeg var gravid :p Så når jeg kom på 1.kontroll kikket legen rart på meg når jeg sa at jeg hadde hatt 0 plager :p

Håpe det holder seg sånn da og at du får utfallet du håper. Krysser fingrene for deg jeg, så håper jeg på masse positive tester her hjemme i begynnelsen av mars xsmile9

Gratulerer til alle gravide!

Her fikk jeg positiv EL-test for en uke siden i morgen, men siden jeg var under behandling for bekkeninfeksjon kunne jeg ikke ha sex. CD 41 i dag. Har vært hos legen og tatt en masse blodprøver for å sjekke hormoner og sånn, og skal til gyn på tirsdag. Ser fram til det!

Masse murringer og mas i eggstokkene (spes venstre) i kveld, i tillegg til vond korsrygg og hodepine. 6 dpo, men med en idiotisk lutealfase, så er tr ventet om 2 dager. Mest sannsynlig er det nok tr som er på vei, men jeg krysser fingrene for en liten spire, og at den klamrer seg fast <3

Wohoo, tror dette går min vei :D ingenting mer brunt på papiret eller noe blod siden torsdag!! Og fin stigning på testene :happy:

Vedlegg

• IMG_5303.JPG
    IMG_5303.JPG
    184,2 KB · Visninger: 128
Var akkurat de symptomene jeg hadde. Så kom trøttheten ca 7 dpo. Lykke til!
Masse murringer og mas i eggstokkene (spes venstre) i kveld, i tillegg til vond korsrygg og hodepine. 6 dpo, men med en idiotisk lutealfase, så er tr ventet om 2 dager. Mest sannsynlig er det nok tr som er på vei, men jeg krysser fingrene for en liten spire, og at den klamrer seg fast <3

Her er det 1 dag til IKM og ingen tegn til TR :nailbiting: Hadde veldige murringer i går og måtte hele tiden sjekke om det var kommet noe, men nada! I dag har jeg en slags "leamus" i livmoren, så nå krysser jeg fingrene for at dette er baby-symptomer og ikke TR-symptomer! Tar test søndag morgen, eller i morgen tidlig hvis jeg ikke klarer å holde meg :rolleyes:

Anything? [emoji4]

Flere som har funnet ut masse lurt?

Nå tror jeg startinlegget burde oppdateres skikkelig!

Anything? [emoji4]

Nei her skjer det nada... Tok en RFSU i morges som var negativ, men fremdeles ingen tegn til TR. Hadde EL 4-5 dager senere enn appene mente, så mulig IKM også er forskjøvet :bored: Vi får se! It ain't over till the fat lady sings!!

Ikm i dag, men ingen tegn til at TR skal komme ennå. Har ikke turt å ta en test ennå. Orker ikke å bli sluffet igjen om jeg får en negativ test. Har ikke mensen kommet innen mandag får jeg teste da :)

Da er TR her. :(

Anything?
emoji4.png

Anything? [emoji4]

Ingen tr enda hvertfall, men må bare innstille meg på at den dukker opp i morgen. Uansett om jeg er gravid eller ikke håper jeg bare tr holder seg unna enda noen dager til, og gjerne en uke, sånn at lutealfasen min hvertfall er blitt lengre, om jeg ikke er så heldig og ha blitt gravid.. :p Blenda test(er) i dag :( Hva med deg? :D

Dumme uvelkomne hekse-TR! Hun skulle jo holde seg borte fra oss alle sammen! :mad: Tipper hun kommer å ringer på døra mi også om ikke lenge.. For no møkk!

Tr er dum! Men akkurat nå skal jeg innrømme at jeg skulle ønske hun kom, lite lyst på termin rundt dagen jeg egentlig skulle vært født, som i tillegg er mammas bursdag.. Jeg er en skikkelig gassbombe. Raper, fiser, gjesper og nyser masse [emoji13] men tror jeg har bommet på når el. har vært så jeg gjør ikke noe før torsdag [emoji4]

Det som nesten er værre er at om jeg får tr nå og det klaffer så får jeg termin på min egen bursdag da [emoji23] haha!

Tr er dum! Men akkurat nå skal jeg innrømme at jeg skulle ønske hun kom, lite lyst på termin rundt dagen jeg egentlig skulle vært født, som i tillegg er mammas bursdag.. Jeg er en skikkelig gassbombe. Raper, fiser, gjesper og nyser masse [emoji13] men tror jeg har bommet på når el. har vært så jeg gjør ikke noe før torsdag [emoji4]

Det som nesten er værre er at om jeg får tr nå og det klaffer så får jeg termin på min egen bursdag da [emoji23] haha!
Når har du bursdag? :D

Back
Topp