❤Ikm uke 4❤

PP 7, ikm torsdag (26.1).
Fertility friend har registrert eggløsning basert på temp målinger med Ladycomp. Men ladycomp sier at jeg har hatt en eggløsningsfri mnd. Så vet ikke hvilke jeg skal stole på Skal sies at det er første mnd jeg bruker ladycomp da, har det noe å si ?
Ladycomp trenger litt tid på å bli kjent med syklusen.. var mye krøll hos meg første par-tre pp med ladycomp.. :/

Jeg fikk en veldig hyggelig overraskelse i dag tidlig: GRAVID:-) Hadde en mistanke grunnet feateblødningen og elstrem trøtthet de siste dagene, men turde ikke håpe. Visste jo ikke om jeg hadde hatt eggløsning. Lykke til dere andre.

Vedlegg

• IMG_8312.JPG
    IMG_8312.JPG
    585,4 KB · Visninger: 135
Jeg fikk en veldig hyggelig overraskelse i dag tidlig: GRAVID:) Hadde en mistanke grunnet feateblødningen og elstrem trøtthet de siste dagene, men turde ikke håpe. Visste jo ikke om jeg hadde hatt eggløsning. Lykke til dere andre.

Så hyggelig! Gratulerer så mye !!

Ladycomp trenger litt tid på å bli kjent med syklusen.. var mye krøll hos meg første par-tre pp med ladycomp.. :/
Skjønt dette etter å ha saumfart nettet for folk med lignende opplevelser. Men burde vel egentlig si seg selv. Men er 3 dager på overtid nå og en ultra svak strek på graviditetstesten så krysser fingrene for at kroppen ikke lurer meg denne gangen å

Fy søren nå er jeg fortvilet... har fått 3 positive tester, men når jeg var på do nå var det helt brunt på papiret.. ingen frisk blod men helt brunt. Var dette en kjemisk graviditet eller ny sa? Håpet så at det skulle gå bra denne gangen :(

Kom brunt på mitt papir i dag å, 3 dager over ikm. Jeg har ALDRI pleid å spotte eller ha brun utflod før mens. Så jeg stiller meg like undrende som du. Hadde en ultra svak strek på min test i dag å. Krysser fingrene for oss begge

Her er det 1 dag til IKM og ingen tegn til TR :nailbiting: Hadde veldige murringer i går og måtte hele tiden sjekke om det var kommet noe, men nada! I dag har jeg en slags "leamus" i livmoren, så nå krysser jeg fingrene for at dette er baby-symptomer og ikke TR-symptomer! Tar test søndag morgen, eller i morgen tidlig hvis jeg ikke klarer å holde meg :rolleyes:

Bare å sette meg på tr lista. Brun utflod (helt uvanlig til å være meg) gikk over til frisk blødning :smiley-angry017

Edit: blødning har stagnert veldig, kommer kun på papiret og ikke i innlegg.....krysser fingrene

Last edited:
Jeg fikk en veldig hyggelig overraskelse i dag tidlig: GRAVID:) Hadde en mistanke grunnet feateblødningen og elstrem trøtthet de siste dagene, men turde ikke håpe. Visste jo ikke om jeg hadde hatt eggløsning. Lykke til dere andre.
Gratulerer så mye <3 :D

Skjønt dette etter å ha saumfart nettet for folk med lignende opplevelser. Men burde vel egentlig si seg selv. Men er 3 dager på overtid nå og en ultra svak strek på graviditetstesten så krysser fingrene for at kroppen ikke lurer meg denne gangen å

Mensen kommet for fullt, så bedre lykke til neste gang til meg selv ;)

Fått tr da ?
Nope! Har trodd hun har vært på vei pga murringer i dagesvis. Igår begynte brystene å gjøre vondt. Testet på tirsdag som var, en dag etter jeg skulle hatt tr. Veldig spesielt om jeg har bommet så kraftig på el. når gyn kunne se at jeg hadde hatt det [emoji23] er ikke tr her ila. neste uke drar jeg til legen. Men jeg hadde ingen tegn på hverken tr eller graviditet første gang jeg var gravid, så det er jo typisk.

Back
Topp