Masjfiretilfem :)
Flørter med forumet
Jeg har ikm på torsdag, 26. lurer litt på å teste i kveld. Spent! Men lite forhåpninger. Gir beskjed når jeg har fått svar Lykke til dere andre og lykke til med neste pp på dere som har fått tr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan også være starten på tr [emoji13] . Vi får håpe!Jeg hatt litt brun utflod i dag. Bare sett det i trusen. Kan det være en festeblødning? Vet ikke om jeg har hatt el engang, men får svar på blodprøve en av de nærmeste dagene. Spent
G testen var ikke noe mere positiv idag enn igår, det burde den vel ha vært om det var noe på gang?
Hvor mange dpo er du?Her er det symptomfest, får håpe det ikke bare er innbilning.. Venter med å teste til søndag sånn at en eventuell strek vil være godt synlig... Håper for oss alle!!
Neei, så dumt! Håper hun likevel holder seg unna!Tror jeg var glad litt for fort :/ ser ut som jeg har begynt å spotte....
Hvor mange dpo er du?
Hei, kan jeg bli med her?
IKM på søndag 29.01.17, PP4 (etter kjemisk i PP2 og PP3)
DPO 09 i dag og har spottet bittelitt i utflod, 1 gang om dagen, de siste tre dagene. Jeg har også hatt så mye klype-vondt, tunghets-følelse i livmor og murringer at det faktisk er helt tullete. Vanligvis for jeg aldri tegn til TR før max to dager før.
Akkurat nå sitter jeg på kontoret og det kjennes ut som noen har blåst opp en ballong i livmoren min og at den er på tur å sprekke. Veldig spent på hva dette er!!
Måtte bare ta enda en test.. hehem.. å nå fikk jeg sommerfugler i magen :-D Ser dere streken?
Vis vedlegget 216652Vis vedlegget 216653
Måtte bare ta enda en test.. hehem.. å nå fikk jeg sommerfugler i magen :-D Ser dere streken?
Vis vedlegget 216652Vis vedlegget 216653
Åååå, gratulerer mammaeli [emoji173][emoji173]
Ikm idag... bruker somregel å spotte 1-2 dager i forveien, men ingenting! Våknet ikke med tr idag som jeg bruker, men med masse slim [emoji50] det er sikkert ingenting denne gangen heller men.
Jeg har fått igjen el slim på dpo 5 og 6. Jeg både temper og bruker clearblue fertilitetsmonitor så ganske sikker på at jeg ikke har el nå! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner ikke sånn ut...
Neei, så dumt! Håper hun likevel holder seg unna!
Hei, dere. Både i pp2 og pp3 fikk jeg plutselig masse el-slim like i noen dager før jeg fikk positiv test. Begge endte i kjemisk da, men for meg er det tegn på graviditet