❤Ikm uke 4❤

Jeg hatt litt brun utflod i dag. Bare sett det i trusen. Kan det være en festeblødning? Vet ikke om jeg har hatt el engang, men får svar på blodprøve en av de nærmeste dagene. Spent:-)

G testen var ikke noe mere positiv idag enn igår, det burde den vel ha vært om det var noe på gang?

Jeg hatt litt brun utflod i dag. Bare sett det i trusen. Kan det være en festeblødning? Vet ikke om jeg har hatt el engang, men får svar på blodprøve en av de nærmeste dagene. Spent:-)
Kan også være starten på tr [emoji13] . Vi får håpe!

G testen var ikke noe mere positiv idag enn igår, det burde den vel ha vært om det var noe på gang?

Neida, det er ikke sikkert hcg stiger fort nok til at det er synlig fra dag til dag, vent ihvertfall noen dager mellom hver gang.

Baah, jeg pleier å begynne å spotte når tempen synker, men det er fortsatt nada. Ingen mensmurring heller. Kan det ikke bare komme, da, jeg er lei av å fly på do for å sjekke hele tiden. [emoji35]

Hei, kan jeg bli med her? :joyful:

IKM på søndag 29.01.17, PP4 (etter kjemisk i PP2 og PP3)

DPO 09 i dag og har spottet bittelitt i utflod, 1 gang om dagen, de siste tre dagene. Jeg har også hatt så mye klype-vondt, tunghets-følelse i livmor og murringer at det faktisk er helt tullete. Vanligvis for jeg aldri tegn til TR før max to dager før.

Akkurat nå sitter jeg på kontoret og det kjennes ut som noen har blåst opp en ballong i livmoren min og at den er på tur å sprekke. Veldig spent på hva dette er!! :dead:

Hei, kan jeg bli med her? :joyful:

IKM på søndag 29.01.17, PP4 (etter kjemisk i PP2 og PP3)

DPO 09 i dag og har spottet bittelitt i utflod, 1 gang om dagen, de siste tre dagene. Jeg har også hatt så mye klype-vondt, tunghets-følelse i livmor og murringer at det faktisk er helt tullete. Vanligvis for jeg aldri tegn til TR før max to dager før.

Akkurat nå sitter jeg på kontoret og det kjennes ut som noen har blåst opp en ballong i livmoren min og at den er på tur å sprekke. Veldig spent på hva dette er!! :dead:

Velkommen skal være! Det høres jo absolutt lovende ut for en liten spire i magen :) Håper magefølelsen er riktig!

Måtte bare ta enda en test.. hehem.. å nå fikk jeg sommerfugler i magen :-D Ser dere streken?

ImageUploadedByBV Forum1485285707.322816.jpg
ImageUploadedByBV Forum1485285719.356554.jpg

På dag 30 siden forrige mens (og "normalen de siste 3 mnd) i dag, ingen tr men og negativ billigtest. Hadde et skikkelig temp fall på lørdag (kan være grunnet inntak av alkohol, tidssoneforskjell med mer). Ingen antydning til noe som helst, bare en del symptomer. Så krysser finyrene for de neste dagene

Åååå, gratulerer mammaeli [emoji173][emoji173]

Ikm idag... bruker somregel å spotte 1-2 dager i forveien, men ingenting! Våknet ikke med tr idag som jeg bruker, men med masse slim [emoji50] det er sikkert ingenting denne gangen heller men.

Jeg har fått igjen el slim på dpo 5 og 6. Jeg både temper og bruker clearblue fertilitetsmonitor så ganske sikker på at jeg ikke har el nå! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner ikke sånn ut...

Hei, dere. Både i pp2 og pp3 fikk jeg plutselig masse el-slim like i noen dager før jeg fikk positiv test. Begge endte i kjemisk da, men for meg er det tegn på graviditet :happy:

Neei, så dumt! Håper hun likevel holder seg unna!

Hei, dere. Både i pp2 og pp3 fikk jeg plutselig masse el-slim like i noen dager før jeg fikk positiv test. Begge endte i kjemisk da, men for meg er det tegn på graviditet :happy:

Har ikke sett noe mer enn spottingen igår, bruker å spotte to dager før. Så spørs om den kanskje kommer i morgen ellernoe :/

Håper dere har rett og at hun holder seg unna pp 8 :)

30 dagers syklus normalt, dag 31 i dag ingen mens, hva tror dere ? Litt redd den synkende tempen betyr mensen, men kan det være implantasjonsdip å ?

Vedlegg

• Screenshot_20170125-081137.jpg
    Screenshot_20170125-081137.jpg
    601,6 KB · Visninger: 108
Back
Topp