❤Ikm uke 4❤

PP 7, ikm torsdag (26.1).
Fertility friend har registrert eggløsning basert på temp målinger med Ladycomp. Men ladycomp sier at jeg har hatt en eggløsningsfri mnd. Så vet ikke hvilke jeg skal stole på Skal sies at det er første mnd jeg bruker ladycomp da, har det noe å si ?

ImageUploadedByBV Forum1485187004.992233.jpg

Mitt lille håp!

Nå er jeg så glad. Men samtidig livredd for å miste. Men nå er jeg i hvert fall et steg nærmere igjen, det bor en liten nøtt i magen.
Gratulerer med nøtta! [emoji173] sender litt sticky-dust fin vei

Tr :(

Nå er jeg så glad. Men samtidig livredd for å miste. Men nå er jeg i hvert fall et steg nærmere igjen, det bor en liten nøtt i magen.

Åååå, gratulerer mammaeli [emoji173][emoji173]

Ikm idag... bruker somregel å spotte 1-2 dager i forveien, men ingenting! Våknet ikke med tr idag som jeg bruker, men med masse slim [emoji50] det er sikkert ingenting denne gangen heller men.

Ikm idag... bruker somregel å spotte 1-2 dager i forveien, men ingenting! Våknet ikke med tr idag som jeg bruker, men med masse slim [emoji50] det er sikkert ingenting denne gangen heller men.
Spennende [emoji173]:)

Nei, så dumt. Huff.

Tusen takk. Jeg har trua på at du også er gravid! Testet enda da??

Jeg har ingen tegn på tr, litt stiv i korsryggen men det trenger ikke være noe.
Redd for å teste.

Hvor er resten av gjengen i leiet?

Back
Topp