❤Ikm uke 4❤

Hvordan går det, damer? Ser det er få som faktisk har fått tr. Bra tegn! Dere som hadde ikm i går og i dag? Hur e leget?

Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.

Hvordan går det, damer? Ser det er få som faktisk har fått tr. Bra tegn! Dere som hadde ikm i går og i dag? Hur e leget?

Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.
Ingen tegn til tr ennå, og tempen steg litt igjen (får plutselig ikke lagt ut bilde), så jeg tok en test i morges (natt...), men den var blenda. [emoji17] Det er første gang noensinne jeg har kommet helt til 12 dpo uten å spotte (bortsett fra de to gangene jeg har vært gravid), vanligvis spotter jeg dagen før, samtidig som tempen synker, så jeg forventet jo spotting i går. Gud vet hva denne kroppen holder på med nå.

fb9c6e7cbcc28c3d787752a5714dc6d1.jpg

Denne taler vel for seg selv [emoji21] men tr er ikke her hun heller, så jeg tror jeg har bommet på når el har vært.

Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.

Ingen tr her heller, blendahvit G test i dag. Liten stigning i temp i dag, så krysser fingrene for mer stigning de neste dagene Tar det som det kommer

Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.

Trodde jeg fikk tr i går, men spottet bare bare, og spottet litt i dag også, så mensen kommer nok i morgen/overmorgen.

Tok en test i dag men den var negativ :( men er fortsatt 3 dager til ikm. Så håper virkelig det bare var for tidlig. Fikk jo positiv eggløsningstest forrige tirsdag, så det er jo bare 9 dager siden.

Med denne testen tror jeg at jeg kan ta migrenemedisiner med god samvittighet! Første gang blenda ikke er bare negativt.
fdf2b7957bf08797f29ebbb10dc8334b.jpg

Fortsatt ingen tr her, ingen tegn heller. Blenda hvit g test men testet først positiv 5 dager over forrige gang. Masse symptomer tilstede, høy og bakovervendt hard tapp og en overraskende høy temperaturstigning i dag. Jubler ikke før en evt g test viser positiv.

Fortsatt ingen tr her, ingen tegn heller. Blenda hvit g test men testet først positiv 5 dager over forrige gang. Masse symptomer tilstede, høy og bakovervendt hard tapp og en overraskende høy temperaturstigning i dag. Jubler ikke før en evt g test viser positiv.
Det er definitivt lov å håpe da! Krysser fingrene!

Fy søren nå er jeg fortvilet... har fått 3 positive tester, men når jeg var på do nå var det helt brunt på papiret.. ingen frisk blod men helt brunt. Var dette en kjemisk graviditet eller ny sa? Håpet så at det skulle gå bra denne gangen :(

Fy søren nå er jeg fortvilet... har fått 3 positive tester, men når jeg var på do nå var det helt brunt på papiret.. ingen frisk blod men helt brunt. Var dette en kjemisk graviditet eller ny sa? Håpet så at det skulle gå bra denne gangen :(
Jeg har hatt to kjemiske, og da blødde jeg litt mer enn en vanlig tr. Med koagler og mye vondt. Blødningene kom noen dager etter ikm, så blir da kjemiske. Lurer på om jeg har hørt at kjemisk er noe som regnes innen fem uker på vei,men kan ta feil:-)
Det er absolutt ikke sikkert at dette skjer med deg, for jeg hadde mye friskt blod:-) man kan dessverre ikke gjøre annet enn å vente og se, men hvis det ikke vedvarer så ta en ny test om noen dager og se:-)

Krysser fingrer og tær for deg for at dette kun er noe uskyldig:-) <3

Brunt på papiret betyr trolig gammelt blod, trenger ikke bety noe [emoji4] det er like normalt som det er unormalt.

Fortsatt ingen ordentlige tegn på tr, har hatt litt mensmurringer som har gått over etter en times tid hver gang, i flere dager(les: over en uke), i dag har jeg begynt å få vonde bryster, stikking i magen, og jeg er en skikkelig gassbombe [emoji55]
Så nå er det tre dager siden ikm, og har det ikke skjedd noe innen neste fredag så ringer jeg legen [emoji13]

Back
Topp