Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tegn til tr ennå, og tempen steg litt igjen (får plutselig ikke lagt ut bilde), så jeg tok en test i morges (natt...), men den var blenda. [emoji17] Det er første gang noensinne jeg har kommet helt til 12 dpo uten å spotte (bortsett fra de to gangene jeg har vært gravid), vanligvis spotter jeg dagen før, samtidig som tempen synker, så jeg forventet jo spotting i går. Gud vet hva denne kroppen holder på med nå.Hvordan går det, damer? Ser det er få som faktisk har fått tr. Bra tegn! Dere som hadde ikm i går og i dag? Hur e leget?
Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.
Hvordan går det, damer? Ser det er få som faktisk har fått tr. Bra tegn! Dere som hadde ikm i går og i dag? Hur e leget?
Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.
Hvordan går det, damer? Ser det er få som faktisk har fått tr. Bra tegn! Dere som hadde ikm i går og i dag? Hur e leget?
Vilblimamma87
Remy. PP4. Nr 2
Rjente22. PP 7. Nr 1
Nøttelita PP 18.
Testene mine blir bare sterkere så da hopper jeg inn i terminforumet :-D
Gratulerer så masse
Det er definitivt lov å håpe da! Krysser fingrene!Fortsatt ingen tr her, ingen tegn heller. Blenda hvit g test men testet først positiv 5 dager over forrige gang. Masse symptomer tilstede, høy og bakovervendt hard tapp og en overraskende høy temperaturstigning i dag. Jubler ikke før en evt g test viser positiv.
Jeg har hatt to kjemiske, og da blødde jeg litt mer enn en vanlig tr. Med koagler og mye vondt. Blødningene kom noen dager etter ikm, så blir da kjemiske. Lurer på om jeg har hørt at kjemisk er noe som regnes innen fem uker på vei,men kan ta feilFy søren nå er jeg fortvilet... har fått 3 positive tester, men når jeg var på do nå var det helt brunt på papiret.. ingen frisk blod men helt brunt. Var dette en kjemisk graviditet eller ny sa? Håpet så at det skulle gå bra denne gangen
Brunt på papiret betyr trolig gammelt blod, trenger ikke bety noe [emoji4] det er like normalt som det er unormalt.Fy søren nå er jeg fortvilet... har fått 3 positive tester, men når jeg var på do nå var det helt brunt på papiret.. ingen frisk blod men helt brunt. Var dette en kjemisk graviditet eller ny sa? Håpet så at det skulle gå bra denne gangen
Nå er jeg så glad. Men samtidig livredd for å miste. Men nå er jeg i hvert fall et steg nærmere igjen, det bor en liten nøtt i magen.
Det er definitivt lov å håpe da! Krysser fingrene!