❤Ikm uke 4❤

Jeg har fått en strek i dag på babyplan! Men jeg tok ikke tiden, så redd den kom til syne etter fem min. Men det tror jeg ikke. Muligens 3. Og så så jeg på alle de andre jeg har tatt denne pp som ligger i en pose i søpla på badet og ingen av de har så mye som antydning til strek.
Åå, nå håper jeg, men blir så redd for at jeg lurer meg selv.

Ser lovende ut den der! Kysser fingrene for deg! :)

Jeg har fått igjen el slim på dpo 5 og 6. Jeg både temper og bruker clearblue fertilitetsmonitor så ganske sikker på at jeg ikke har el nå! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner ikke sånn ut...
Jeg har også opplevd EL-slim (eller hvert fall noe som lignet) flere dager etter bekreftet EL, det er neppe noe å bry seg om. :)

Ser strek :)
Tok en One step test idag og den var blenda!! Noen som har erfaringer med one step?

Jeg har brukt de en gang før ved graviditet og fått blenda, men fikk strek på cb. Så ikke vært sånn kjempefornøyd. De er ikke så sensitive som de skal ha det til. Men det er jo egentlig positivt, for da kan en blenda bety ikke-blenda. Satser på det.

Hvordan går det med dere tre som har ikm i morgen?
Jolanda. PP 3. Nr 1
Kaktusen27. PP 2. Nr 1
Minnie89. PP 18.

Her er tr veldig på tur. Tempen sank og menssmerter på plass. Så kommer vel i dag eller i morgen. Så da blir det vel ivf på oss :(
Så dumt [emoji21] men er vel positivt å få hjelp ihvertfall! [emoji4]
Hadde også en mensmurring i ryggen isted, men det gav seg etter en time.. så tror hun kommer imorgen.

Her er tr veldig på tur. Tempen sank og menssmerter på plass. Så kommer vel i dag eller i morgen. Så da blir det vel ivf på oss :(

Æsj. Så dumt.
Håper det klaffer med IVF :smiley-angelic003

Så dumt [emoji21] men er vel positivt å få hjelp ihvertfall! [emoji4]
Hadde også en mensmurring i ryggen isted, men det gav seg etter en time.. så tror hun kommer imorgen.

Ja, greit at vi får hjelp, men hadde håpet at vi slapp ivf :p

Håper ikke tanta kommer til deg! :)

Nope.... ikke denne gangen heller....[emoji17] tanta kom for tidlig av alle ting, det gjør hu jo aldri..
Usj. Jeg venter på at hun skal komme hit også, sånn at jeg kan starte monitoren min, har ikke lenger troen på at dette var min mnd.

Selvfølgelig var den digitale ødelagt og jeg har ingen flere billigtester. Så jeg må vente til etterpå
Men i dag er jeg skikkelig dårlig i magen og ikm i morgen, så nå er jeg litt bekymret. Blir alltid det dagen før mensen, så håper bare det er en del av graviditet det og. Og at det ikke plutselig kommer i morgen og det lille håpet jeg hadde sklir ut.

Testen i dag. Ser dere noe?

ImageUploadedByBV Forum1485159260.363883.jpg

Testen i dag. Ser dere noe?

Vis vedlegget 216433
Jeg ser noe men undrer på om det er skygge eller ønske om å se noe.. håper den blir sterkere!

Dagens update fra meg; ingen tegn på tr, og jeg har vært oppe siden klokka ni, pluss gått 4000skritt til nå så hun skulle ha vist noen tegn. Ikm er ifølge appen min imorgen, cd 32, men jeg tror egentlig det er feil og venter på henne i dag, cd31.

Jeg fant ikke eggløsning denne måneden på tester, men hadde symptomer. Blodprøve tatt i dag. Håper jeg har hatt eggløsning, og at jeg har ikm slik jeg beregnet - den 28. Eller 29. januar.

Nå er jeg så glad. Men samtidig livredd for å miste. Men nå er jeg i hvert fall et steg nærmere igjen, det bor en liten nøtt i magen.

Vedlegg

• 20170123_164104.png
    20170123_164104.png
    865,2 KB · Visninger: 117
Back
Topp