❤Ikm uke 4❤

IKM er 26. Men er usikker da den er uregelmessig. Tok el tester men de ble aldri 100% positive og deretter svake. Tok en g test i går (nederst) og i dag (øverst). Hva synes dere? Alt for tidlig å teste I know er bare for gøy egentlig [emoji14]
e9b7a73badd18f7e3190a55650100451.jpg

IKM er 26. Men er usikker da den er uregelmessig. Tok el tester men de ble aldri 100% positive og deretter svake. Tok en g test i går (nederst) og i dag (øverst). Hva synes dere? Alt for tidlig å teste I know er bare for gøy egentlig [emoji14]
e9b7a73badd18f7e3190a55650100451.jpg
Jeg synes jeg ser noe på begge! veeeldig svakt da

Hiver meg på her:happy: har ikm 29.01 pp2 etter 2 sa siden juni.. prøver på barn nr. 3:dummy:

Håpet det klaffer denne mnd og at det klorer seg fast

Tok en el test nå og den ble sterk positiv med en gang. Så kanskje er det el jeg har? [emoji14] Isåfall må jeg melde meg ut av denne IKM gruppen hehe
Hmm, el-tester slår ut på hcg, så det kan være hcg [emoji4] ta en digital test?

Skal selv teste imorgen om jeg tør, blir gal av kroppen min så noe er klart på gang, sov ti timer natt til i dag, og sovnet nesten på sofaen nå mens vi så film, har gjespet non-stop i hele dag. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på et glass vin tidligere i kveld, det smakte ikke som det bruker.

Hmm, el-tester slår ut på hcg, så det kan være hcg [emoji4] ta en digital test?

Skal selv teste imorgen om jeg tør, blir gal av kroppen min så noe er klart på gang, sov ti timer natt til i dag, og sovnet nesten på sofaen nå mens vi så film, har gjespet non-stop i hele dag. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på et glass vin tidligere i kveld, det smakte ikke som det bruker.
Har en del strimler så bruker de. Får ta en i morgen tidlig. Hva med deg?

Har en del strimler så bruker de. Får ta en i morgen tidlig. Hva med deg?
Digital m/uker, liker ikke strimler siden de er vanskelige å tyde selv [emoji4] sett strimler som er utydelige når digital er positiv. Selv om strimler skal være mer sensitiv.. [emoji13] rfsu har visst strimler man kan kjøpe på apoteket her jeg bor

Digital m/uker, liker ikke strimler siden de er vanskelige å tyde selv [emoji4] sett strimler som er utydelige når digital er positiv. Selv om strimler skal være mer sensitiv.. [emoji13] rfsu har visst strimler man kan kjøpe på apoteket her jeg bor
Ja det er isåfall for tidlig med meg så får bruke opp strimlene først. Men har jo hatt uregelmessige sykluser så er godt mulig det er el jeg har nå og de andre hadde skyggestrek på g testene :)

Føler meg veldig gravid, mer enn de forrige pp. Er så trøtt, kvalm, gråter fort, skikkelig vondt i korsryggen og masse stikkinger og lugging i underlivet/magen.
Men testene er negative. Er mest sannsynlig 9 dpo i dag, men ikke sikker. Blir gal.
Jeg lurer nesten på om jeg må gå til legen om jeg ikke er gravid nå, for jeg blir såpass uggen mellom el og ikm med smerter, at kanskje noe ikke er som det skal?

Negativt til meg [emoji37] da får vi håpe tr kommer og monitoren reiser fort nok i posten når hele nord er stengt av fra resten av verden.
Fortsatt to dager til ikm, men jeg ser ikke særlig lyst på det [emoji13] *skuffa*

Back
Topp