❤Ikm uke 4❤

Hadde noe jeg tror var festeblødning på mandag, men utenom det så har jeg ikke noen symptomer. Tok test i dag og den var negativ.. hvor lenge etter en eventuell festeblødning kan man forvente positiv test? :)

Jeg har aldri opplevd festeblødning, men fått positive fra 8 dpo tror jeg. Husker ikke alle.
Hvor mange dpo er du?
Spennende!

Hvordan går det med alle?
Hvor mange dpo er dere og når tenker dere å begynne å teste?
:smiley-bounce016

Tror jeg er 6 eller 7 dpo :)

Prøv å drøy ett par dager før du tester. Er så få som får positive så tidlig, så man blir så skuffa.
Sier jeg, som startet 5 dpo :hilarious:
Men blir som man sier til barn: "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør"

Dagene går tregt!! Tror EL var mandag/tirsdag (CD 17/18) så ikke tid for testing her ennå.. ska prøve å holde meg til neste helg! :nailbiting: Voldsom halsbrann i dag, men litt tidlig for symptomer :hilarious:

Håper for oss alle!!:smiley-angelic001

Æsj altså, jeg som håpet på at jeg hadde el på søndag (cd 15).. Fikk el- tester i går, og de blir sterkere + at jeg har en del el- slim nå.. Er så lei av at lutealfasen min skal være så sykt kort... Håååper bare at jeg får el i morgen, og at det ikke drøyer enda lenger! Også håper jeg at denne syklusen her blir på minst 28 dager, sånn at lutealfasen blir på hvertfall 10 dager! Det hadde vært herlig :D

5 dpo :)
Har sluttet å teste (ikke lett) Hehe. Men har prøvd så lenge så blir så skuffa når jeg ser "Ikke gravid" gang på gang..
Venter å ser om mensen kommer. Den kommer alltid to uker etter EL, så kommer ikke den, så skal jeg teste :))

Tror, ifølge appen min at jeg kan skrives opp på tirsdagen, selv om jeg har en sterk følelse av at jeg får positiv beskjed på ul idag. Skal på en oppfølging av en vanncyste, og har gått i ca en uke nå og følt meg veldig gravid. Krysser fingrene!
Vi er i pp1 etter at vi tok en pause etter exu ifjor, så det hadde vært morsomt om ting klaffet på første forsøk.

Tror, ifølge appen min at jeg kan skrives opp på tirsdagen, selv om jeg har en sterk følelse av at jeg får positiv beskjed på ul idag. Skal på en oppfølging av en vanncyste, og har gått i ca en uke nå og følt meg veldig gravid. Krysser fingrene!
Vi er i pp1 etter at vi tok en pause etter exu ifjor, så det hadde vært morsomt om ting klaffet på første forsøk.

Lykke til! :happy: Krysser fingrene for at det er en liten spire der inne!

Æsj altså, jeg som håpet på at jeg hadde el på søndag (cd 15).. Fikk el- tester i går, og de blir sterkere + at jeg har en del el- slim nå.. Er så lei av at lutealfasen min skal være så sykt kort... Håååper bare at jeg får el i morgen, og at det ikke drøyer enda lenger! Også håper jeg at denne syklusen her blir på minst 28 dager, sånn at lutealfasen blir på hvertfall 10 dager! Det hadde vært herlig :D

Huff, slitsomt. Mine sykluser har også surret helt, så jeg tviler sterkt på at vi traff denne gangen. Selv om jeg føler meg like gravid som hver pp :wtf:

5 dpo her, tester ikke før IKM.

5 dpo :)
Har sluttet å teste (ikke lett) Hehe. Men har prøvd så lenge så blir så skuffa når jeg ser "Ikke gravid" gang på gang..
Venter å ser om mensen kommer. Den kommer alltid to uker etter EL, så kommer ikke den, så skal jeg teste :))

For en viljestyrke! Dere er flinke. Jeg tester med de fra babyplan nå og ødelegger hver morgen for meg selv. Men nå tror jeg ikke det klaffet nå heller, selv om jeg føler meg gravid, så får bare forberede meg på tr.
Men jeg tester for det og har det bittelille håpet.

Håper det er en liten en der. Du må oppdatere oss etter ul. Lykke til!

For en viljestyrke! Dere er flinke. Jeg tester med de fra babyplan nå og ødelegger hver morgen for meg selv. Men nå tror jeg ikke det klaffet nå heller, selv om jeg føler meg gravid, så får bare forberede meg på tr.
Det har ingen ting med viljestyrke å gjøre for min del, jeg har rett og slett ikke lyst til å teste tidlig. Føler ikke noe behov for det i det hele tatt.

Det har ingen ting med viljestyrke å gjøre for min del, jeg har rett og slett ikke lyst til å teste tidlig. Føler ikke noe behov for det i det hele tatt.
Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før monitoren sier ifra (begynner med clearbluemonitor om tr kommer denne gangen) for å spare meg selv for nedturen, jeg synes de er så voldsomt vonde.

Ikke kommet meg til undersøkelsen enda, spent som fy! Time klokka 14. Skal selvfølgelig si ifra om det er positivt svar. *spent*

Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før monitoren sier ifra (begynner med clearbluemonitor om tr kommer denne gangen) for å spare meg selv for nedturen, jeg synes de er så voldsomt vonde.

Ikke kommet meg til undersøkelsen enda, spent som fy! Time klokka 14. Skal selvfølgelig si ifra om det er positivt svar. *spent*
Samme her, den skuffelsen er så utrolig vond, så jeg orker ikke å dra den ut over flere dager, det får holde å gå i kjelleren den dagen tr kommer.

Massemasse lykke til, håper på gode nyheter!

Oii, ekstra fruktbar du da :D har også noen venner jeg bruker å si at blir gravide bare de tenker på det :p hahha
Ja va dæ då. Så blir løye å sjå ke som sjer nåxsmile9 går inn i pp 3 etter å tatt ud spiral,men dæ er utfra første blødning som va noen dager etter eg tok den ud.

Så bra. Skulle ønske jeg var sånn. Jeg bare skuffer meg selv i nesten to uker, men klarer liksom ikke å la være.

Da har jeg vært på ul. Cysten min er borte og jeg har godkjenning til å prøve, men sannsynligheten for å kunnet se noe på ul så tidlig er liten. Så vi får bare se om tanta kommer eller ikke [emoji4] er på dag 28 av syklusen som normalt er på 32 dager så.. [emoji5]
De kunne se at jeg hadde hatt eggløsning på siden uten eggleder, men visste ikke sikkert om andre siden. Så krysser fingre og tær nå. Tør ikke teste før neste uke.

Last edited:

Blir så skuffet når den hele tiden har vært negativ.. så da er det bedre å la være, og håpe at mensen veldig snart uteblir ❤ Håpet er absolutt der hele tiden ❤

Masse lykke til :)

Back
Topp