❤Ikm uke 4❤

Jeg er på cd 21, og får fortsatt negative eltester. Begynner å miste litt troen på el denne ppen. Forrige syklus var på 39 dager uten el. Utrolig kjedelig! Syns bare det er så rart for har hatt el slim og vonde bryster noe jeg ikke hadde forrige måned. Kanskje kroppen forsøker å slippe egget uten å få det til:-/

Lei nå. Blir henvist til gyn i slutten av februar etter 1 års prøving. Vurderer å bestille time hos privat gyn og be om pergo.

Så kjipt. Jeg begynner å tvile selv, for nå kom el smertene. Merkelige disse syklusene.

Har ikke igjen el- tester, så ikke fått testet denne pp :( Håper på å få dem i morgen. Hadde el- slim på lørdag, så krysser fingrene for at el var søndag på cd 15 og til normal tid, så jeg får en lutealfase på litt mer enn 6 dager denne pp :D Går ut fra det enn så lenge!

Sitter her på nattevakt, 7 dpo og har fryktelige stikninger i magen. Tør egentlig ikke håpe så mye symptomer jeg "laget meg" sist PP..... men det er jo dagen for festesmerter og....

Har ikke igjen el- tester, så ikke fått testet denne pp :( Håper på å få dem i morgen. Hadde el- slim på lørdag, så krysser fingrene for at el var søndag på cd 15 og til normal tid, så jeg får en lutealfase på litt mer enn 6 dager denne pp :D Går ut fra det enn så lenge!

Samme her. Måtte gjette meg frem. Så håper jeg hadde rett og at EL var 12.januar. hvis ikke har vi virkelig bommet nå og, for vi sluttet brått med å legge inn aksjer etter det pga sykdom.
Så får bare krysse fingrene.
Utrolig smerter i korsryggen, så håper det kan være et tegn. Eller så er det bare de vanlige symptomene jeg har ved mine innbilte svangerskap :hilarious:

Sitter her på nattevakt, 7 dpo og har fryktelige stikninger i magen. Tør egentlig ikke håpe så mye symptomer jeg "laget meg" sist PP..... men det er jo dagen for festesmerter og....

Håper det er festesmerter. Merker synptomer her og, men de har jeg hatt de siste 3 pp, så tror ikke på noe lenger.

Når fikk dere lagt inn aksjer da ifht el?
Håper det var klaff. :)
Leit å høre at dere er psykisk slitne begge to. Dere får ta godt vare på hverandre. <3

Kan jo holde med bare én gang, så vi satser på det og håper dere traff :)

Ble bare aksjer 3 og 1 dag før el :/ huff, det kan jo ikke være godt nok. (El ifølge app)... håper jo el var en dag eller to før appen sier det men tror ikke det.

Ja, det er dritt å være psykisk sliten. Vært mye i det siste, men nå ser det ut som endel holder på å ordne seg :)
Hvordan går det med dere? <3

Ble bare aksjer 3 og 1 dag før el :/ huff, det kan jo ikke være godt nok. (El ifølge app)... håper jo el var en dag eller to før appen sier det men tror ikke det.

Ja, det er dritt å være psykisk sliten. Vært mye i det siste, men nå ser det ut som endel holder på å ordne seg :)

Det skal holde det, min gynekolog anbefalte på generelt grunnlag sex annenhver dag, dette fordi sædcellene skulle være "gode". :) hvilken app bruker du?

Godt å høre at en del holder på å ordne seg for dere :)

Her er jeg 5 dpo sannsynligvis, så lever i håpet, men troen er ikke så stor i 18.pp :wacky:

Det holder i massevis. :) Første gang ble jeg gravid etter å ha hatt sex to dager før EL, andre gang kun på EL-dagen.

ImageUploadedByBV Forum1484727336.245928.jpg
tok test imorges, 8 dpo tror jeg. Synes jeg skimter noe men kan jo godt være skyggestrek også. Spennende dager, samtidig som tankene om at det ikke går denne gangen heller (prøver på 3 året) sniker seg inn. Skulle ønske jeg klarte å la vær å teste[emoji85]

Synes også jeg kan skimte en strek der!! Spennende :D

Men ser jo at den kanskje er litt tynn? Må uansett smøre meg med tålmodighet et par dager til:)

Jeg tok en test i dag. Aner ikke hvor mange dpo, for gikk jo som kjent tom for tester dagen før ca.
Men den var så hvit, fikk nesten vondt i øya i dag morges. Men er nok ikke mer enn 6 dpo, eller kanskje 1 dpo, så får vente og se.
Tr kommer alltid samme uke, men el lever sin egen verden.
Tviler skikkelig på denne pp. Har samme synptomer som hver pp, så betyr vel at det bare er tr som kommer etter hvert. Slik det alltid er.

Vis vedlegget 215928 tok test imorges, 8 dpo tror jeg. Synes jeg skimter noe men kan jo godt være skyggestrek også. Spennende dager, samtidig som tankene om at det ikke går denne gangen heller (prøver på 3 året) sniker seg inn. Skulle ønske jeg klarte å la vær å teste[emoji85]

Jeg syns jeg ser noe, men litt tynn kanskje?
Prøv igjen i morgen tidlig. Spennende !

Hadde noe jeg tror var festeblødning på mandag, men utenom det så har jeg ikke noen symptomer. Tok test i dag og den var negativ.. hvor lenge etter en eventuell festeblødning kan man forvente positiv test? :)

Back
Topp