❤Ikm uke 4❤

Noen som kjenner noe enda? Symtomspotting? [emoji3]

Huff, slitsomt. Mine sykluser har også surret helt, så jeg tviler sterkt på at vi traff denne gangen. Selv om jeg føler meg like gravid som hver pp :wtf:

Er så kjipt med håpløse sykluser... Hadde vært så mye greiere om de var litt stabile :\ Sånn som forrige månede så var lutealfasen på 6 dager bare, el kom på dag 18, så tenkte at jeg da ville få en lutealfase på 9-10 dager, men neida, mensen kom bare 4 dager for tidlig i tillegg :p Da kjenner jeg at jeg mister motet altså.. Egget har jo ikke sjans til å feste seg på 6 dager! Fått sterke el- tester både i dag og i går, men ingen som er sterkere enn kontrollstreken.. Åssen går det med deg denne pp, er el kommet? :)

IMG_8871.JPG
Ja, kjenner masse symptomer, men samtidig har ikke ikke helt trua, la inn aksjer en fredag, trodde jeg hadde el søndag. Mannen ble sikkelig syk så fikk ikke gjort noe mer, elslim var borte mandag, men kom igjen på onsdag og var borte torsdag, så blir veldig usikker på når el var denne mnd og om det holdt med aksjer..
Dagens test, hva tror dere? Negativ digital, men visste det var for tidlig å ta den

Murringene er over, men ingen mensen enda :-D hehe. 8 dpo, neg. Gtest enn så lenge! *utålmodig*

Det gjør sikkert jeg og, og jeg opprettet denne tråden :hilarious:
Men satser på at jeg hadde rett, for nå er aksjene lagt og får bare satse på neste pp. Sambo er skikkelig dårlig form, så blir neppe noe mer denne helgen.
Lykke til! Kom innom her igjen og si hvordan det gikk da.

Jeg fikk TR helt uventet på CD27 :rolleyes:

Murringene er over, men ingen mensen enda :-D hehe. 8 dpo, neg. Gtest enn så lenge! *utålmodig*
Murringene mine gav seg på tirsdag denne uken.. men det er umulig å ligge på magen.

Mine "symptomer":
Får ikke til å sove på magen, noe jeg vanligvis gjør hver natt. Er oppblåst og kvalm som et uvær, jeg sitter faktisk med salt lakris i munnen etter at cravingsene mine etter eggløsning har forandret seg denne mnd.. vanligvis er jeg gal etter cola og sjokolade, nå vil jeg har grønnsaker og salt [emoji37] og jeg liker ikke engang lakris. Kaffe klarer jeg såvidt tanken på, og det elsker jeg. Håper det er gode tegn. Hormonell av noe slag et jeg ihvertfall.

Er så kjipt med håpløse sykluser... Hadde vært så mye greiere om de var litt stabile :\ Sånn som forrige månede så var lutealfasen på 6 dager bare, el kom på dag 18, så tenkte at jeg da ville få en lutealfase på 9-10 dager, men neida, mensen kom bare 4 dager for tidlig i tillegg :p Da kjenner jeg at jeg mister motet altså.. Egget har jo ikke sjans til å feste seg på 6 dager! Fått sterke el- tester både i dag og i går, men ingen som er sterkere enn kontrollstreken.. Åssen går det med deg denne pp, er el kommet? :)

Jeg gikk jo tom for tester, siden El ikke kom til vanlig tid. Så jeg vet ikke. Men jeg tror jeg hadde El 12. eller 13.januar.
Har masse symptomer, men negativ test i dag og.
Håper de lutealfasene dine kan drøye litt. Ekstremt kort. Huff, så frustrerende.

Vis vedlegget 216138 Ja, kjenner masse symptomer, men samtidig har ikke ikke helt trua, la inn aksjer en fredag, trodde jeg hadde el søndag. Mannen ble sikkelig syk så fikk ikke gjort noe mer, elslim var borte mandag, men kom igjen på onsdag og var borte torsdag, så blir veldig usikker på når el var denne mnd og om det holdt med aksjer..
Dagens test, hva tror dere? Negativ digital, men visste det var for tidlig å ta den

Er dette den som viser strek eller pluss?
For ser absolutt en strek! :nailbiting:

Jeg gikk jo tom for tester, siden El ikke kom til vanlig tid. Så jeg vet ikke. Men jeg tror jeg hadde El 12. eller 13.januar.
Har masse symptomer, men negativ test i dag og.
Håper de lutealfasene dine kan drøye litt. Ekstremt kort. Huff, så frustrerende.

Er dette den som viser strek eller pluss?
For ser absolutt en strek! :nailbiting:
Den som viser en strek, kom en strek men klarer ikke helt å se om den er blå eller grå,

Kan ihvertfall slå fra meg at den om dagen viste strek, det var nok tullestrek. Tok denne nå, dpo 10. Vanskelig å se noe som helst så må bare vente et par dager igjen om jeg klarer. Men har ikke trua akkurat. Kjipe ventetid!
ImageUploadedByBV Forum1484917185.469788.jpg

Ikm 25.1, hadde positiv eggløsningsstest 11 og 12 januar. Venter i spenning. Tida går altfor sakte..
Håper spira sitter etter SA i uke 8 rett før jul. Dette er 1pp etter SA.

Back
Topp