❤Ikm uke 4❤

ImageUploadedByBV Forum1484992152.547873.jpg

Tok denne i dag, 10 dpo. Håper spira klamrer seg fast til oktober:)

Negativ her i dag og. Liker ikke de fra babyplan, for er liksom ikke en skygge engang jeg kan tolke litt:facepalm::p Her er det slag i trynet med en gang.
I og med at ikm nærmer seg med stormskritt, får jeg vel bare innse at det ikke gikk nå heller. Skikkelig lei....

Negativ her i dag og. Liker ikke de fra babyplan, for er liksom ikke en skygge engang jeg kan tolke litt:facepalm::p Her er det slag i trynet med en gang.
I og med at ikm nærmer seg med stormskritt, får jeg vel bare innse at det ikke gikk nå heller. Skikkelig lei....
I feel you. Hele dagen min har vært depping og venting på tr. Derfor jeg vanligvis ikke tester, fordi det suger sånn med nedturer.. jeg som var så sikker! Men jeg drømte i natt at jeg fikk en negativ, og det var trolig kroppen som sa ifra at det ikke var vits[emoji52]

Dog, ingen tydelige tegn til at tr er på vei heller, og ifølge appen min spotter jeg i flere dager før hun er her, but nothing. Sikkert tmi, men jeg har samme følelse som etter å ha tatt cytotec, bare uten smerter og sammentrekningene, det føles forferdelig og jeg skjønner ingenting [emoji22] *sutre*

I feel you. Hele dagen min har vært depping og venting på tr. Derfor jeg vanligvis ikke tester, fordi det suger sånn med nedturer.. jeg som var så sikker! Men jeg drømte i natt at jeg fikk en negativ, og det var trolig kroppen som sa ifra at det ikke var vits[emoji52]

Dog, ingen tydelige tegn til at tr er på vei heller, og ifølge appen min spotter jeg i flere dager før hun er her, but nothing. Sikkert tmi, men jeg har samme følelse som etter å ha tatt cytotec, bare uten smerter og sammentrekningene, det føles forferdelig og jeg skjønner ingenting [emoji22] *sutre*

Huff. Dette er så slitsomt. Vi får ha trua ett par dager til. Føler meg jo faktisk veldig gravid, eller så har jeg en ompLompa i magen som drar i ting. Kan bare være én av de to.
Krysser fingrene for at ingen spotting betyr graviditet!

Jeg har fått igjen el slim på dpo 5 og 6. Jeg både temper og bruker clearblue fertilitetsmonitor så ganske sikker på at jeg ikke har el nå! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner ikke sånn ut...

Jeg har fått igjen el slim på dpo 5 og 6. Jeg både temper og bruker clearblue fertilitetsmonitor så ganske sikker på at jeg ikke har el nå! Kan det være tegn på at noe er galt? Kjenner ikke sånn ut...
Sen el eller spire? [emoji16]

Det skal holde det, min gynekolog anbefalte på generelt grunnlag sex annenhver dag, dette fordi sædcellene skulle være "gode". :) hvilken app bruker du?

Godt å høre at en del holder på å ordne seg for dere :)

Her er jeg 5 dpo sannsynligvis, så lever i håpet, men troen er ikke så stor i 18.pp :wacky:

Har Ovia og ladytimer (appene). Håper det holder!!!
Huff, 18 pp... klarer ikke tro hvor slitsomt det er :/ jeg er lei etter 7pp.

Det holder i massevis. :) Første gang ble jeg gravid etter å ha hatt sex to dager før EL, andre gang kun på EL-dagen.

Håper du har rett!

Har ømme nipler, litt ømme bryster. Er kvalm innimellom og VELDIG trøtt. Kjennes ut som det er noe nederst i magen/litt i ryggen når jeg tisser o.l. men er sikkert bare innbilning nok en gang :/ synes det med brystene er rart da jeg aldri har slitt med det før...

eaf83a11a56c834bff086f26ecdcc9f7.jpg

Hadde fast kryss før elslim kom.... Monitoren viste max dagen etter at tempen sier jeg hadde El. Så aner ikke hva som skjer jeg....
Kanskje du hadde to eggløsninger? Det er veeeldig uvanlig, men det skjer. Evt at den ikke fikk til første gangen?

Kanskje du hadde to eggløsninger? Det er veeeldig uvanlig, men det skjer. Evt at den ikke fikk til første gangen?
Ja det kan være. Men temperaturen er høy fremdeles og monitoren viser lav. Google litt og noen mente det kunne være lavt stoffskifte... Håper ikke det. [emoji20]

Ja det kan være. Men temperaturen er høy fremdeles og monitoren viser lav. Google litt og noen mente det kunne være lavt stoffskifte... Håper ikke det. [emoji20]
Dr.google er veldig unøyaktig [emoji16] ikke hør på han.
Det er ikke sikkert det er noe som helst.

Jeg har fått en strek i dag på babyplan! Men jeg tok ikke tiden, så redd den kom til syne etter fem min. Men det tror jeg ikke. Muligens 3. Og så så jeg på alle de andre jeg har tatt denne pp som ligger i en pose i søpla på badet og ingen av de har så mye som antydning til strek.
Åå, nå håper jeg, men blir så redd for at jeg lurer meg selv.

Vedlegg

• 20170122_093441.png
    20170122_093441.png
    984,5 KB · Visninger: 118
Jeg har fått en strek i dag på babyplan! Men jeg tok ikke tiden, så redd den kom til syne etter fem min. Men det tror jeg ikke. Muligens 3. Og så så jeg på alle de andre jeg har tatt denne pp som ligger i en pose i søpla på badet og ingen av de har så mye som antydning til strek.
Åå, nå håper jeg, men blir så redd for at jeg lurer meg selv.

Ser strek :)
Tok en One step test idag og den var blenda!! Noen som har erfaringer med one step?

Back
Topp