❤Ikm uke 4❤

Jeg havner dessverre over i uke 5 grunnet veldig sen EL. Lykke til alle sammen :)

Det gjør sikkert jeg og, og jeg opprettet denne tråden :hilarious:
Men satser på at jeg hadde rett, for nå er aksjene lagt og får bare satse på neste pp. Sambo er skikkelig dårlig form, så blir neppe noe mer denne helgen.
Lykke til! Kom innom her igjen og si hvordan det gikk da.

Det gjør sikkert jeg og, og jeg opprettet denne tråden :hilarious:
Men satser på at jeg hadde rett, for nå er aksjene lagt og får bare satse på neste pp. Sambo er skikkelig dårlig form, så blir neppe noe mer denne helgen.
Lykke til! Kom innom her igjen og si hvordan det gikk da.

Takk, det skal jeg gjøre :) Lykke til du også! :)

Skal dere vente til ikm før dere tester? Har nesten lyst til å teste nå! [emoji1]
Ja, jeg venter. Orker ikke negative tester, blir så skuffet, så jeg venter og ser om tempen faller ved IKM. Hvis den fortsatt er høy kan det hende det ryker en test.
Jeg skjønner ingenting nå.
Jeg fikk blinkende smiley (høy fertilitet) cd 12. Hadde så blinkende til cd 15 og cd 16 var jeg tom for tester. Regner da med at det var fast smiley (maksimal fertiliet) slik det pleier å være. Dog jeg hadde blinkende en dag mer enn normalt. Siden jeg gikk tom for tester, aner jeg ikke. Men vi la inn aksjer da og to dager frem.
MEN, i dag hadde jeg masse el-slim og kremete slim. Kombinasjon av eggløsning og det jeg pleier å ha før eggløsning. De siste syklusene har jeg ikke hatt noe særlig med slim, men nå er jeg forvirret. Cd 20 i dag. Så nå lurer jeg på om det kanskje først er nå jeg har El. Men da hadde jeg ikke fått høy fertilitet fra så tidlig av på testene.
Det hadde da tilsvart 9 dager med høy fertilitet og det stemmer jo ikke.
Blir helt smårar her.
Håper heller det er et graviditetstegn....
Kan vel hende at egget ikke slapp første gangen, og kroppen prøver på nytt nå. Jeg har for øvrig opplevd et par ganger at det dukket opp EL-aktig slim i dpo-land (har da bekreftet EL ved temping, så jeg vet at EL har vært), så det behøver ikke bety noe heller. Har også blitt lurt av sædrester noen ganger. [emoji28][emoji85]
Ser du flyttet meg til 24., forresten, men det skulle være 25. [emoji12]

Ja, jeg venter. Orker ikke negative tester, blir så skuffet, så jeg venter og ser om tempen faller ved IKM. Hvis den fortsatt er høy kan det hende det ryker en test.

Kan vel hende at egget ikke slapp første gangen, og kroppen prøver på nytt nå. Jeg har for øvrig opplevd et par ganger at det dukket opp EL-aktig slim i dpo-land (har da bekreftet EL ved temping, så jeg vet at EL har vært), så det behøver ikke bety noe heller. Har også blitt lurt av sædrester noen ganger. [emoji28][emoji85]

Problemet er at det kan godt hende el var når det skulle, bare jeg som klarte å bruke opp alle testene mine ved å teste to ganger daglig :banghead:
Men hadde ikke el-slim forrige syklus, men hadde jo El. Så dette slimet vet jeg da søren meg ikke hva er. Er liksom for klumpete (beklager) for å være Elslim også. Men hva er det da? Denne livmortappen som jeg ikke skjønner en dritt av, er nå veldig høyt oppe. Men jeg vet ikke. Gir opp. :arghh:

Herlighet, ikke rart man blir litt smågal av alt dette. Jeg gir opp snart ass.
Da må jeg bare tvinge en syk mann til å få opp soldaten sin i dag og :hilarious:

Nei, det er ikke rart! Det føles ganske håpløst når man ikke skjønner noenting :/

Problemet er at det kan godt hende el var når det skulle, bare jeg som klarte å bruke opp alle testene mine ved å teste to ganger daglig :banghead:
Men hadde ikke el-slim forrige syklus, men hadde jo El. Så dette slimet vet jeg da søren meg ikke hva er. Er liksom for klumpete (beklager) for å være Elslim også. Men hva er det da? Denne livmortappen som jeg ikke skjønner en dritt av, er nå veldig høyt oppe. Men jeg vet ikke. Gir opp. :arghh:

Slim behøver som nevnt ikke bety noe spesielt, det kan godt dukke opp strekkbart slim andre steder i syklusen også. Eller så er det ny EL på gang. Dette blir jo uansett like mye gjetting for oss som for deg. (Jeg fatter ikke at du ikke bare kjøper flere tester, forresten?! Jeg hadde klikka om det var meg! [emoji23])

Slim behøver som nevnt ikke bety noe spesielt, det kan godt dukke opp strekkbart slim andre steder i syklusen også. Eller så er det ny EL på gang. Dette blir jo uansett like mye gjetting for oss som for deg. (Jeg fatter ikke at du ikke bare kjøper flere tester, forresten?! Jeg hadde klikka om det var meg! [emoji23])

Da er vi 2 :hilarious:

Jeg vet!! Men jeg tenkte at det ikke var nødvendig, siden jeg alltid får 4 dager blinkende og så fast. Pluss minus én dag.
Men nå ble jeg jo helt forvirret. Elsmerter og slim nå. Men jeg får ha trua på at denne syklusen er lik alle de andre.
Uansett er det samme om vi traff eller ei, for blir jo ikke gravid når vi treffer helt på EL heller :hilarious:

Jeg vet!! Men jeg tenkte at det ikke var nødvendig, siden jeg alltid får 4 dager blinkende og så fast. Pluss minus én dag.
Men nå ble jeg jo helt forvirret. Elsmerter og slim nå. Men jeg får ha trua på at denne syklusen er lik alle de andre.
Uansett er det samme om vi traff eller ei, for blir jo ikke gravid når vi treffer helt på EL heller :hilarious:

Det eneste du i hvert fall kan være sikker på er at det er INGEN absolutt fasit når det gjelder biologi. [emoji23] Plutselig får kroppen rare ting for seg. Får håpe dere traff likevel!

Cd dag 19. Ble lite aksjer denne mnd pga at vi begge er litt psykisk slitne denne mnd av mange grunner. Kan jo alltids håpe at de få gangene satt som støpt. Men tror egentlig ikke det. Så blir vel pp8 :/ ååå [emoji20] frustrert

Cd dag 19. Ble lite aksjer denne mnd pga at vi begge er litt psykisk slitne denne mnd av mange grunner. Kan jo alltids håpe at de få gangene satt som støpt. Men tror egentlig ikke det. Så blir vel pp8 :/ ååå [emoji20] frustrert

Når fikk dere lagt inn aksjer da ifht el?
Håper det var klaff. :)
Leit å høre at dere er psykisk slitne begge to. Dere får ta godt vare på hverandre. <3

Bah, kjenner jeg blir oppgitt. Hadde fullt utslag på EL både onsdag og torsdag. Sein EL vel å merke, på dag 23 ellerno... så opprinnelig mens er imorgen, korrigert rundt den 26/27.. men her ligger jeg altså med murringer... håper virkelig ikke at det blir tilfelle imorgen!! Da er det jo aaaalt for kort tid imellom, hakke sjangs å bli gravid da vel?

Bah, kjenner jeg blir oppgitt. Hadde fullt utslag på EL både onsdag og torsdag. Sein EL vel å merke, på dag 23 ellerno... så opprinnelig mens er imorgen, korrigert rundt den 26/27.. men her ligger jeg altså med murringer... håper virkelig ikke at det blir tilfelle imorgen!! Da er det jo aaaalt for kort tid imellom, hakke sjangs å bli gravid da vel?

Joda, for da kan det hende mens hadde blitt forskjøvet også.
Krysser fingrene!

Kan jo holde med bare én gang, så vi satser på det og håper dere traff :)

Jeg er på cd 21, og får fortsatt negative eltester. Begynner å miste litt troen på el denne ppen. Forrige syklus var på 39 dager uten el. Utrolig kjedelig! Syns bare det er så rart for har hatt el slim og vonde bryster noe jeg ikke hadde forrige måned. Kanskje kroppen forsøker å slippe egget uten å få det til:-/

Lei nå. Blir henvist til gyn i slutten av februar etter 1 års prøving. Vurderer å bestille time hos privat gyn og be om pergo.

I dag var det litt blod på papiret.. litt sånn brunaktig. Hadde positiv el test 10.01 kan dette være festeblødning?

Denne dukket opp idag, og jeg kjenner antydning til EL-smerter., jaggu på tide, er jo bare CD25..

ImageUploadedByBV Forum1484581776.028190.jpg

Ny test ikveld :)

Back
Topp