❤Ikm uke 4❤

Da skal jeg jammen prøve det etter denne PPen. For nå føler jeg alt ble bare rot og plutselig to dager kortere syklus, men senere El. I don't understand :arghh:
Men er det ikke veldig dyrt med sånne tempgreier?
Føler jeg har svidd av mange nok tusen på mine liksom graviditeter :banghead:
Dyrt nei! Et basaltermometer koster 50-100 kroner, og det er jo en engangsutgift. Fertility friend-appen er gratis. Og that's it! (Jeg brukte et helt vanlig febertermometer med bare én desimal i begynnelsen, det funker helt fint det og, men basaltermometer blir mer nøyaktig.)

Dyrt nei! Et basaltermometer koster 50-100 kroner, og det er jo en engangsutgift. Fertility friend-appen er gratis. Og that's it! (Jeg brukte et helt vanlig febertermometer med bare én desimal i begynnelsen, det funker helt fint det og, men basaltermometer blir mer nøyaktig.)

Hæ? Jeg har bare sett sånne clearblue monitor greier som var sånn 1500 kr.
Men da skal jeg kjøpe dette. Takk for tips :smiley-angelic003

CD20, 5. dag med blinkende smiley på CB og BT som blir svakere og sterkere annenhver dag. Det er helt umulig å vite hva som foregår, sinnsykt frustrerende. Det samme skjedde forrige PP. Da ga jeg opp testingen på CD21 og slo meg til ro med at EL hadde vært, mest sannsynlig var den CD24-26, så denne gangen må jeg bare fortsette. Jeg begynner å bli veldig lei av testing og negative tester nå.. Vi har lagt inn aksjer ca. annenhver dag hele syklusen, da :)

Fortsatt negativ EL-test her og, men jeg tror det nærmer seg nå, og det seriøst flyter slim her i kveld. [emoji85][emoji23] Bli positiv i morgen daaaa!

Jeg er jo tom for tester, så jeg gjetter. I dag tror jeg jeg hadde fått fast smiley. La inn aksjer i går, og skal prøve i dag og i morgen.
Dette er skikkelig tvang. Sambo er syk, men det kan jeg desverre ikke ta hensyn til, for det var han forrige pp også :hilarious:

CD20, 5. dag med blinkende smiley på CB og BT som blir svakere og sterkere annenhver dag. Det er helt umulig å vite hva som foregår, sinnsykt frustrerende. Det samme skjedde forrige PP. Da ga jeg opp testingen på CD21 og slo meg til ro med at EL hadde vært, mest sannsynlig var den CD24-26, så denne gangen må jeg bare fortsette. Jeg begynner å bli veldig lei av testing og negative tester nå.. Vi har lagt inn aksjer ca. annenhver dag hele syklusen, da :)

Det var sent, ja. Skjønner du blir oppgitt. Fortsett testingen og aksjelegging, så klaffer det nok. Om du hadde veldig kort topp og den har vært, har du jo uansett gjort det du skal med aksjer og det som er.
Dette blir spennende.

3e6b4cb88dd9d6bc659cb4a7677f25ea.jpg

Dette er den mest positive EL-testen jeg har fått iallfall! [emoji16]

Vil gjerne joine her om jeg kan:) ikm 24 januar. Har fått sterke positive el tester i tre dager så vet ikke helt når el var/er. Blir spennende å se:)

Aner ikke når jeg har ikm, iom jeg får el sent, med en lutealfase som jeg føler blir kortere og kortere for hver pp.. Tror ikm blir 29, og antagelig ikke senere enn det hvertfall.. :p PP 4, barn 2 :)

Æsj, jeg hopper av. Er helt i villrede når det gjelder hvor jeg er i syklusen, og plutselig blir jeg behandlet mot bekkeninfeksjon. Igjen.

Nå aner jeg ikke hva jeg gjør videre. Er kjempefortvila for at noe skal skje eller har skjedd med underlivet det siste halve året. Skal tilbake til lege etter endt antibiotikakur og gyn i slutten av måneden.

Nå prøver jeg bare å ikke bekymre meg for mye, da jeg har lett for å grave meg ned med dem.

Lykke til alle! :talk017

Velkommen alle nye. Har fått inn alle nå i det opprinnelige innlegget....tror jeg?
Hver gang jeg endrer innlegget går alle fargene bort, men nå tror jeg det skal være bra.

Satser på at vi får til noen babyer ila uka :smiley-bounce016

Back
Topp