❤Ikm uke 4❤

Ser bra ut det her!
Jeg fikk første blinkende i går, CD 12. Blinket i dag og. Forrige syklus hadde jeg fem dager med blinkende før fast, så jeg drøyer litt enda. Redd for å bruke opp god sperm, for jeg har en følelse av at når vi gjorde det hver dag siden første blinkende forrige pp, sleit vi ut kvaliteten:hilarious:

Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden CD8 og legger inn litt ekstra nå som testene er sterkere og de fysiske tegnene sier at EL nærmer seg :) Hvis den skal blinke i 4-5 dager blir jeg veldig overrasket, siden den begynte å blinke "så sent".

Selvfølgelig. Men jeg sa at for meg, ble det noe helt annet. Det ble helt uvirkelig når babyen var fullkommen og lignet på oss.
Da skulle jeg mye heller ønsket at vi mistet henne helt i starten, for det klarte jeg å komme over litt lettere i hvert fall. Det her sitter i for alltid.
Men nå skal det ikke være verken MA, SA, dødfødsler eller syke barn på noen av oss.
Satser på at dette er PPen det skal klaffe for oss alle :Heartpink

Jeg er helt enig med deg der. Er bare ikke slik ting skal være. Barn skal ikke dø fra foreldrene sine.

Håper virkelig at vi alle får to streker nå ja. [emoji171]

Vi har lagt inn aksjer annenhver dag siden CD8 og legger inn litt ekstra nå som testene er sterkere og de fysiske tegnene sier at EL nærmer seg :) Hvis den skal blinke i 4-5 dager blir jeg veldig overrasket, siden den begynte å blinke "så sent".

Ja. Jeg blir helt forvirret av alt dette. Vite hva som er lurest og når El egentlig Kommer og om vi burde ha sex hver dag eller annenhver dag. Gaaad.
Men nå kjører vi på annenhver dag og så hver dag når den blir fast. Så satser vi på at det funker.

CD18 og fremdeles ikke positiv test her heller. De var så sterke i går morges og formiddag men så ble de svakere igjen. CB digital har hatt blinkende smiley i 2 dager.

Jeg fant endel EL-slim i går og litt i dag, og tappen er åpen og så høyt oppe at jeg nesten ikke når den. Den var lavere i går så kanskje det er noe på gang. Den skal i hvert fall være høyt oppe under EL i følge Mr. Google :hilarious:

Vil ha EL og komme meg over i DPO-land!

Tror jeg observerte el slim i går og dagen før. Lagt inn aksjer ca annenhver dag. I følge app skal el være nå på onsdag. Men deet er jo ikke sikkert gitt.

Fjerde dag med blinkende smiley, cd 15, men hadde el-smerter i dag. Skjønner ingenting. Trodde jeg skulle få fast smiley i dag. Men når syklusene plutselig surrer, er det jo umulig å vite.
I følge forrige syklus kommer fast smiley i morgen, men syklusen var jo kortere sist, så aner ikke.
Lurer bare på når El kommer etter fast smiley
For føler det kom hele to dager etter sist.

Last edited:
CD 24, fortsatt en tom sirkel. Har en del ubehag i underlivet, blir å ringe lege i morgen om det ikke gir seg. Sist var ubehaget bekkeninfeksjon, med medisinering i to uker.

ImageUploadedByBV Forum1484062906.805641.jpg

Positiv?

Fortsatt blinkende på kvelden nå og....så nå har jeg bare én test igjen, så i morgen tidlig må det blir fast smiley. Hvis ikke har jeg hatt blinkende i fem dager og det skjer ikke. Ingen sperm her som lever i fem dager:hilarious:

Femte dagen med blinkende smiley :arghh:
Cd 16, samme dag som jeg har fått fast smiley de siste syklusene. Nå er alt bare rot og kanskje ikke jeg får eggløsning denne PP da.
Brukt opp alle testene, så nå må jeg bare gamble. Får legge inn aksjer annenhver dag og håpe på det beste. Søren og :shifty:

Femte dagen med blinkende smiley :arghh:
Cd 16, samme dag som jeg har fått fast smiley de siste syklusene. Nå er alt bare rot og kanskje ikke jeg får eggløsning denne PP da.
Brukt opp alle testene, så nå må jeg bare gamble. Får legge inn aksjer annenhver dag og håpe på det beste. Søren og :shifty:
EL kommer nok, men kanskje litt forsinket denne gangen? Hva med å kjøpe noen billigstrimler? Det er rask levering fra billigetester.no og babyplan.no iallfall, så om du bestiller nå kan det hende du likevel rekker å fange opp EL. Om det skulle bli flere pp'er (håper jo du slipper det[emoji6]) kan du jo begynne ganske tidlig i syklusen med billigstrimler, og gå over til digital når du ser det nærmer seg.

EL kommer nok, men kanskje litt forsinket denne gangen? Hva med å kjøpe noen billigstrimler? Det er rask levering fra billigetester.no og babyplan.no iallfall, så om du bestiller nå kan det hende du likevel rekker å fange opp EL. Om det skulle bli flere pp'er (håper jo du slipper det[emoji6]) kan du jo begynne ganske tidlig i syklusen med billigstrimler, og gå over til digital når du ser det nærmer seg.

Ja, men om El kommer i morgen, rekker jeg det ikke. Eneste med den digitale er jo at man må liksom starte med den tidlig, så den får med seg "min normal" og så registerer stigning. Men kan kanskje teste én med den og så drøye litt.
Nå gjetter jeg bare på fast smiley i morgen, el fredag eller lørdag og så håper vi det klaffer.
Har en haug med graviditetstester, så får heller gå over til de :hilarious:

Ja, men om El kommer i morgen, rekker jeg det ikke. Eneste med den digitale er jo at man må liksom starte med den tidlig, så den får med seg "min normal" og så registerer stigning. Men kan kanskje teste én med den og så drøye litt.
Nå gjetter jeg bare på fast smiley i morgen, el fredag eller lørdag og så håper vi det klaffer.
Har en haug med graviditetstester, så får heller gå over til de :hilarious:
Det er så klart for sent å begynne å tempe denne syklusen, men hvis det blir en pp til på dere kan jeg varmt anbefale det, altså. [emoji6] Det hjelper ikke så mye i forkant av EL, men innmari deilig å få det bekreftet når EL har vært, og særlig når syklusen avviker fra normalen, eller man plutselig er tom for tester.

Det er så klart for sent å begynne å tempe denne syklusen, men hvis det blir en pp til på dere kan jeg varmt anbefale det, altså. [emoji6] Det hjelper ikke så mye i forkant av EL, men innmari deilig å få det bekreftet når EL har vært, og særlig når syklusen avviker fra normalen, eller man plutselig er tom for tester.

Da skal jeg jammen prøve det etter denne PPen. For nå føler jeg alt ble bare rot og plutselig to dager kortere syklus, men senere El. I don't understand :arghh:
Men er det ikke veldig dyrt med sånne tempgreier?
Føler jeg har svidd av mange nok tusen på mine liksom graviditeter :banghead:

Back
Topp