❤Ikm uke 4❤

Oioi, EL-slim allerede? Litt i tvil siden jeg fortsatt spotter ørlite grann etter mensen, men det var ganske betydelig mengde, og helt likt EL-slim, så jeg håper! Det ser ut til at kort mens = tidlig EL hos meg (selv om det ikke er voldsom forskjell uansett, mensen er stort sett 3-5 dager, og EL har variert mellom cd12 og cd16). Er nå på cd5, så om det virkelig er EL-slim kan jeg forvente EL rundt cd12.

Jeg må teste snart. Ferdig med mensen, men pleier ikke komme el før om en uke. Men samme her. Masse slim i dag. Blir forvirret av disse syklusene som surrer sånn.

pp1 B2 el ca 13/01 ikm ca 27/01

Mistet B1 Thea i magen i uke 36+5 så håper på en spire som sitter og lever i mange mange år.

Huff. Skjedde med oss julen 2009. Det er så grusomt. Men den beste medisin er å få et barn til. Det er det eneste som hjalp meg og min psyke, for jeg ble litt smårar etterpå. Innredet hele huset med babyting og ja, vet ikke hva som gikk av meg.
Håper det går bra denne gangen. Og du får sikkert mye bedre oppfølging også. God klem :Heartred

Jeg må teste snart. Ferdig med mensen, men pleier ikke komme el før om en uke. Men samme her. Masse slim i dag. Blir forvirret av disse syklusene som surrer sånn.
Det var visst bare lureslim hos meg i går. Har hatt en del slim rett etter mensen etter MA i oktober, aldri hatt slim i forbindelse med mens før, men det er tydeligvis den nye normalen. Jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til, da ... Pleier å ha slim i opptil en uke før EL, så det dukker nok opp snart.

Huff. Skjedde med oss julen 2009. Det er så grusomt. Men den beste medisin er å få et barn til. Det er det eneste som hjalp meg og min psyke, for jeg ble litt smårar etterpå. Innredet hele huset med babyting og ja, vet ikke hva som gikk av meg.
Håper det går bra denne gangen. Og du får sikkert mye bedre oppfølging også. God klem :Heartred

Takk for det. :) Vi fikk faktisk ekstra oppfølging ved svangerskapet med Thea også. Ved ul nr 10 i uke 34 oppdaget de at hun ikke vokste. Og to uker etterpå døde hun, veldig uforventet. Da det som var "gale" med hun ikke var dødelig. Jeg kjenner jo at jeg ikke er som før og det med at vi ønsker oss barn gnager i hodet mitt hver dag. :( Så håper spiren sitter fort denne gangen. Og ja, vi har alt fått ett oppsett på oppfølging ved nye svangerskap, og det ser veldig bra ut. :)

Så flott at det gikk bra med dere og til slutt. [emoji171] Er betryggende å høre alle det har gått bra med til slutt, selv om det er så trist å høre at så mange mister barna sine. :(

Takk for det. :) Vi fikk faktisk ekstra oppfølging ved svangerskapet med Thea også. Ved ul nr 10 i uke 34 oppdaget de at hun ikke vokste. Og to uker etterpå døde hun, veldig uforventet. Da det som var "gale" med hun ikke var dødelig. Jeg kjenner jo at jeg ikke er som før og det med at vi ønsker oss barn gnager i hodet mitt hver dag. :( Så håper spiren sitter fort denne gangen. Og ja, vi har alt fått ett oppsett på oppfølging ved nye svangerskap, og det ser veldig bra ut. :)

Så flott at det gikk bra med dere og til slutt. [emoji171] Er betryggende å høre alle det har gått bra med til slutt, selv om det er så trist å høre at så mange mister barna sine. :(

Ja, det er utrolig hvor mange som mister når man først tenker over det. Noe man absolutt gjør etter man mister selv.
det er så grusomt. Vi hadde to SAer før dødfødsel, men det ble liksom ingenting i forhold. Ved dødfødsel må man jo føde og de er helt perfekte og ferdige og de ser bare ut som de sover.
Jeg fikk HELLP svangerskapsforgiftning, så vi fant bare ut ved en tilfeldighet at hun var død. Dro på 3d ultralyd og ingen hjertelyd. Hun hadde dødd ila to dagers tid. Noe som jeg forbanner meg over den dag i dag, for jeg ringte flere ganger til sykehuset fordi jeg la på meg så ekstremt mye og merket lite liv. Gikk opp 20 kg i vann på to uker. Så når de sier etterpå at det skulle de ha tatt tak i, hjelper det jævla lite.
Men når det først har skjedd, passer de i hvert fall ekstra på neste gang.
Denne pp skal vi bli gravide alle sammen her inne.

Puuh, da var jeg her igjen. 4pp siden august. Blitt gravid to ganger, men har hatt SA begge gangene. Så da håper jeg at alle gode ting er 3! Prøver på nr. 3. Ikm 27 januar.

Puuh, da var jeg her igjen. 4pp siden august. Blitt gravid to ganger, men har hatt SA begge gangene. Så da håper jeg at alle gode ting er 3! Prøver på nr. 3. Ikm 27 januar.

Uff, så leit! Krysser fingrene for at du blir raskt gravid igjen og at spiren sitter denne gangen ❤

pp1 B2 el ca 13/01 ikm ca 27/01

Mistet B1 Thea i magen i uke 36+5 så håper på en spire som sitter og lever i mange mange år.

Så utrolig trist :(

Lykke til med prøvingen, det må jo gå bra denne gangen ❤

Hopper inn hit, syklus på bærtur. Så litt usikker. Men går utifra en 28 dagers. 52 dager mellom første dag i siste mens og nå. Blir helt tullerusk :(

Ikm 29/1, pp3 :)

Lykke til! :) Jeg er også i PP3 :)

Det er så kjedelig med tullete syklus :( Jeg hadde stabil syklus helt til vi begynte å prøve men den siste var på 38 dager og jeg fant aldri EL. Det blir spennende å se hvordan den blir denne gangen.

Lykke til! :) Jeg er også i PP3 :)

Det er så kjedelig med tullete syklus :( Jeg hadde stabil syklus helt til vi begynte å prøve men den siste var på 38 dager og jeg fant aldri EL. Det blir spennende å se hvordan den blir denne gangen.

Når begynner du med el testene?

Huff. Håper 2017 er året for oss alle. Forhåpentligvis ikke desember 2017, men nå!

Tok første el test i dag. Burde nok ha gjort det tidligere, men testene kom ikke før i går. Utifra siste syklus skulle jeg ha startet i går, men normalt sett skulle jeg ha startet i morgen. Så det får gå.
Håper vi treffer denne gangen, men tror jammen jeg har El i hvert fall 48 timer etter konstant smiley på cb dobbel hormonindikator. For vi traff ikke forrige pp, og da hadde vi virkelig gjort alt riktig. Så jeg tror vi ga oss for fort, rett og slett.

Tok første el test i dag. Burde nok ha gjort det tidligere, men testene kom ikke før i går. Utifra siste syklus skulle jeg ha startet i går, men normalt sett skulle jeg ha startet i morgen. Så det får gå.
Håper vi treffer denne gangen, men tror jammen jeg har El i hvert fall 48 timer etter konstant smiley på cb dobbel hormonindikator. For vi traff ikke forrige pp, og da hadde vi virkelig gjort alt riktig. Så jeg tror vi ga oss for fort, rett og slett.

Selv med optimal timing er det jo ikke mer enn ca 20 % sannsynlighet for å bli gravid, så dere har jo ikke nødvendigvis gjort noe «feil».

Back
Topp