❤Ikm uke 4❤

Eg prøvde med eksen i laaaang tid,men så blei dæ slutt. Va med han en gang etterpå å da blei eg gravido_Oxsmile9 då hadde me sluttet å prøve å eg ønsket ikke å bli gravid egentlig,men når testen va positiv så valgte eg å ha barnet. Di to andre gangene blei eg gravid første eller 2 gang eg hadde sex med b. Far. Prøvde ikke da heller. 3 gsng blei eg gravid noen måner før me skulle prøve,men han glømte seg av å tømte seg i meg å vipps der kom nr 3.xsmile9 Så for min del blei eg fort gravid så burde ikke prøvd nå heller,men dæ er jammen ikke enkelt:rolleyes:o_O

Eg prøvde med eksen i laaaang tid,men så blei dæ slutt. Va med han en gang etterpå å da blei eg gravido_Oxsmile9 då hadde me sluttet å prøve å eg ønsket ikke å bli gravid egentlig,men når testen va positiv så valgte eg å ha barnet. Di to andre gangene blei eg gravid første eller 2 gang eg hadde sex med b. Far. Prøvde ikke da heller. 3 gsng blei eg gravid noen måner før me skulle prøve,men han glømte seg av å tømte seg i meg å vipps der kom nr 3.xsmile9 Så for min del blei eg fort gravid så burde ikke prøvd nå heller,men dæ er jammen ikke enkelt:rolleyes:o_O

Oii, ekstra fruktbar du da :D har også noen venner jeg bruker å si at blir gravide bare de tenker på det :p hahha

Hvordan ligger dere an, jenter? Jeg begynner med EL-tester i dag, er på cd9. :)

Jaggu, ja, der gikk det fort. Det har også gått med en gang for meg når jeg ikke prøvde. Burde gå tilbake til den metoden, men det er jo faktisk umulig nå:hilarious:

Jeg startet i går cd10. Hatt to rundinger nå, to dager på rad. Tror kanskje det blir blinkende smiley i morgen, men drøyer å legge aksjer for vet av erfaring at de holder på litt for mange dager.
Så jeg håper at el kommer om fem dager kanskje. Aner ikke, nå når syklusene mine plutselig hadde extreme makeover for seg sjæl.

Last edited:
Haha, denne kroppen altså! Både forrige syklus og denne har den fertile perioden startet med, seriøst, en SPRUT med blod. [emoji23] Det er ikke mye blod som kommer, men jeg kjenner et sånt skikkelig knepp, nesten som når vannet går, og så kjenner jeg at det renner litt. Så kommer den vandige utfloden etterpå, etterfulgt av EL-slim. Jaja, takk for megatydelige signaler, kroppen! [emoji28][emoji106]
Første EL-test i dag var negativ, forventet EL er sånn tirsdag-onsdag, kanskje.

Jeg er på CD15, har testet siden CD10 men foreløpig bare negative tester :( Jeg hadde EL sent i PP1 og i PP2 fant jeg den aldri så den var sannsynligvis enda senere, etter at jeg sluttet å teste. Jeg håpet den skulle komme litt tidligere nå men det ser dårlig ut. Har hatt endel murringer i dag så håpet at det var noe på gang, men.

Tester med CD digital dobbel hormonindikator og den blinker ikke engang :/

Ja, det er utrolig hvor mange som mister når man først tenker over det. Noe man absolutt gjør etter man mister selv.
det er så grusomt. Vi hadde to SAer før dødfødsel, men det ble liksom ingenting i forhold. Ved dødfødsel må man jo føde og de er helt perfekte og ferdige og de ser bare ut som de sover.
Jeg fikk HELLP svangerskapsforgiftning, så vi fant bare ut ved en tilfeldighet at hun var død. Dro på 3d ultralyd og ingen hjertelyd. Hun hadde dødd ila to dagers tid. Noe som jeg forbanner meg over den dag i dag, for jeg ringte flere ganger til sykehuset fordi jeg la på meg så ekstremt mye og merket lite liv. Gikk opp 20 kg i vann på to uker. Så når de sier etterpå at det skulle de ha tatt tak i, hjelper det jævla lite.
Men når det først har skjedd, passer de i hvert fall ekstra på neste gang.
Denne pp skal vi bli gravide alle sammen her inne.

Dødfødsel er spesielt ja, men jeg tror uansett ved to streker på en test så får man drømmer og forhåpninger. Og det er forferdelig ved mA, sa eller lignende. Det er like urettferdig. Selv om en dødfødsel er anderledes, man er gjerne kommet lengre i prosessen med å få ting klart til babyen, ordnet alt som må ordnes. Og ikke minst å føde ett fullbåren barn som ikke skal få leve. :(

Krysser alle fingre for at spiren snart sitter og at vi alle får med oss levende babyer hjem. [emoji171]

Så utrolig trist :(

Lykke til med prøvingen, det må jo gå bra denne gangen [emoji173]

Takk for det. [emoji171]

Satser på at alt går bra nå. :)

Henger meg på denne gjengen her jeg, vanker i uke 3-tråden også, men sykluslengdene har vært noe ulike i lengde så kan fort hende jeg havner her.
Ikm tirsdag 24/1, egentlig pp4 men er nå pp1 etter SA 23/12. B4 :)

CD16 og blinkende smiley! Det skjer i hvert fall NOE, hurra! :)

Det er også sterkeste BT denne PP'en :)

Testen på bilde med kun BT er tatt 4t senere enn de andre. Den er faktisk litt sterkere.

Vedlegg

• IMG_7183.JPG
    IMG_7183.JPG
    645,7 KB · Visninger: 74
  • IMG_7193.JPG
    IMG_7193.JPG
    641 KB · Visninger: 73
Last edited:
Fortsatt negativ EL-test her, men det dukket opp slim i dag. Jeg regner med EL på onsdag, kaaanskje tirsdag, men ut i fra hvordan EL-testen så ut i dag tviler jeg på at den blir positiv allerede i morgen. Holder derfor en knapp på onsdagen.

Dødfødsel er spesielt ja, men jeg tror uansett ved to streker på en test så får man drømmer og forhåpninger. Og det er forferdelig ved mA, sa eller lignende. Det er like urettferdig. Selv om en dødfødsel er anderledes, man er gjerne kommet lengre i prosessen med å få ting klart til babyen, ordnet alt som må ordnes. Og ikke minst å føde ett fullbåren barn som ikke skal få leve. :(

Krysser alle fingre for at spiren snart sitter og at vi alle får med oss levende babyer hjem. [emoji171]

Selvfølgelig. Men jeg sa at for meg, ble det noe helt annet. Det ble helt uvirkelig når babyen var fullkommen og lignet på oss.
Da skulle jeg mye heller ønsket at vi mistet henne helt i starten, for det klarte jeg å komme over litt lettere i hvert fall. Det her sitter i for alltid.
Men nå skal det ikke være verken MA, SA, dødfødsler eller syke barn på noen av oss.
Satser på at dette er PPen det skal klaffe for oss alle :Heartpink

CD16 og blinkende smiley! Det skjer i hvert fall NOE, hurra! :)

Det er også sterkeste BT denne PP'en :)

Testen på bilde med kun BT er tatt 4t senere enn de andre. Den er faktisk litt sterkere.

Ser bra ut det her!
Jeg fikk første blinkende i går, CD 12. Blinket i dag og. Forrige syklus hadde jeg fem dager med blinkende før fast, så jeg drøyer litt enda. Redd for å bruke opp god sperm, for jeg har en følelse av at når vi gjorde det hver dag siden første blinkende forrige pp, sleit vi ut kvaliteten:hilarious:

Back
Topp