❤Ikm uke 4❤

Æsj, jeg hopper av. Er helt i villrede når det gjelder hvor jeg er i syklusen, og plutselig blir jeg behandlet mot bekkeninfeksjon. Igjen.

Nå aner jeg ikke hva jeg gjør videre. Er kjempefortvila for at noe skal skje eller har skjedd med underlivet det siste halve året. Skal tilbake til lege etter endt antibiotikakur og gyn i slutten av måneden.

Nå prøver jeg bare å ikke bekymre meg for mye, da jeg har lett for å grave meg ned med dem.

Lykke til alle! :talk017

Huff, ikke noe koselig. Håper det ordner seg fort for deg :Heartred

ImageUploadedByBV Forum1484337316.562958.jpg

Endelig skjer det noe, CD 22 idag, håper på positiv i morgen :)

Vi har sluttet å legge inn aksjer, for sambo jobber kveld. Så jeg håper bare at det ble fast smiley etter 5 dager med blinkende på cd 17. Hvis ikke har vi bommet totalt. Blir bekymra når jeg leser at dere får El så sentralt, for da kan det hende jeg ikke har fått det enda heller.
Blir helt gal av å ikke ha flere tester.

Mulig jeg må til uke 5, men avventer enda. Plutselig positiv el test igjen idag, så skjønner veldig lite siden den var positiv på mandag/tirsdag også.
ImageUploadedByBV Forum1484410811.713576.jpg

SKUFFA!!

ImageUploadedByBV Forum1484415786.369095.jpg

Hadde håpet på en knallpositiv test idag siden testene har vært stigende de siste par dager.. søren og!!!

Æsj, jeg hopper av. Er helt i villrede når det gjelder hvor jeg er i syklusen, og plutselig blir jeg behandlet mot bekkeninfeksjon. Igjen.

Nå aner jeg ikke hva jeg gjør videre. Er kjempefortvila for at noe skal skje eller har skjedd med underlivet det siste halve året. Skal tilbake til lege etter endt antibiotikakur og gyn i slutten av måneden.

Nå prøver jeg bare å ikke bekymre meg for mye, da jeg har lett for å grave meg ned med dem.

Lykke til alle! :talk017

Huff, så kjipt, sender deg en stor klem!

Ikm 25.jan, pp 18, i pausemåned etter første pergokur.

Vi har sluttet å legge inn aksjer, for sambo jobber kveld. Så jeg håper bare at det ble fast smiley etter 5 dager med blinkende på cd 17. Hvis ikke har vi bommet totalt. Blir bekymra når jeg leser at dere får El så sentralt, for da kan det hende jeg ikke har fått det enda heller.
Blir helt gal av å ikke ha flere tester.

Æsj, så kjedelig å ikke ha flere tester. Håper EL har vært og at dere traff! :)

Forrige PP kom jeg helt til CD21 uten positiv test så jeg regnet med at EL hadde vært uten at jeg klarte å fange det opp og i tillegg gikk jeg tom for tester så jeg sluttet å teste. Sannsynligvis var EL så sent som CD25 og da traff vi ikke i det hele tatt..

Jeg skjønner ingenting nå.
Jeg fikk blinkende smiley (høy fertilitet) cd 12. Hadde så blinkende til cd 15 og cd 16 var jeg tom for tester. Regner da med at det var fast smiley (maksimal fertiliet) slik det pleier å være. Dog jeg hadde blinkende en dag mer enn normalt. Siden jeg gikk tom for tester, aner jeg ikke. Men vi la inn aksjer da og to dager frem.
MEN, i dag hadde jeg masse el-slim og kremete slim. Kombinasjon av eggløsning og det jeg pleier å ha før eggløsning. De siste syklusene har jeg ikke hatt noe særlig med slim, men nå er jeg forvirret. Cd 20 i dag. Så nå lurer jeg på om det kanskje først er nå jeg har El. Men da hadde jeg ikke fått høy fertilitet fra så tidlig av på testene.
Det hadde da tilsvart 9 dager med høy fertilitet og det stemmer jo ikke.
Blir helt smårar her.
Håper heller det er et graviditetstegn....

Skal dere vente til ikm før dere tester? Har nesten lyst til å teste nå! [emoji1]

Jeg klarer aldri vente til ikm. Men nå aner jeg ikke når jeg hadde el, så må vente til neste uke uansett. Blir helt oppgitt av hele syklusen her.

Jeg skjønner ingenting nå.
Jeg fikk blinkende smiley (høy fertilitet) cd 12. Hadde så blinkende til cd 15 og cd 16 var jeg tom for tester. Regner da med at det var fast smiley (maksimal fertiliet) slik det pleier å være. Dog jeg hadde blinkende en dag mer enn normalt. Siden jeg gikk tom for tester, aner jeg ikke. Men vi la inn aksjer da og to dager frem.
MEN, i dag hadde jeg masse el-slim og kremete slim. Kombinasjon av eggløsning og det jeg pleier å ha før eggløsning. De siste syklusene har jeg ikke hatt noe særlig med slim, men nå er jeg forvirret. Cd 20 i dag. Så nå lurer jeg på om det kanskje først er nå jeg har El. Men da hadde jeg ikke fått høy fertilitet fra så tidlig av på testene.
Det hadde da tilsvart 9 dager med høy fertilitet og det stemmer jo ikke.

Blir helt smårar her.
Håper heller det er et graviditetstegn....

Det kan vel skje? Det kan jo være at kroppen prøvde seg på EL men ikke klarte det og at den prøver igjen nå. Jeg tror det er det som skjer med meg, og at det var det som skjedde forrige PP. Jeg er forøvrig på 9. dag med blinkende nå og jeg tror ikke EL har vært.

Det kan vel skje? Det kan jo være at kroppen prøvde seg på EL men ikke klarte det og at den prøver igjen nå. Jeg tror det er det som skjer med meg, og at det var det som skjedde forrige PP. Jeg er forøvrig på 9. dag med blinkende nå og jeg tror ikke EL har vært.

Herlighet, ikke rart man blir litt smågal av alt dette. Jeg gir opp snart ass.
Da må jeg bare tvinge en syk mann til å få opp soldaten sin i dag og :hilarious:

Back
Topp