❤Ikm uke 4❤

oi, i all verden :o Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\

Bursdag 4 dager etter meg du da :)
Det er en lang historie [emoji4] men jeg var ikke særlig stor heller.

Det er en lang historie [emoji4] men jeg var ikke særlig stor heller.
Hørtes ikke helt greit ut :( Håper alt er bra med deg i dag, til tross for en tøff start!
Spennende å se fremover, når tr eller to streker dukker opp hos deg! :) Satse på å slippe å dele bursdag!

Sender masse babystøv til dere og håper på positive tester [emoji173][emoji173]

oi, i all verden :o Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\

Bursdag 4 dager etter meg du da :)
Det var jo litt annerledes da vi ble født, ultralyd var enten veldig mye dårligere, eller ikke-eksisterende, så det skjedde nok oftere da at de feilberegnet termin. Da moren min var gravid med meg mente både lege og jordmor lenge at hun hadde termin over en måned tidligere enn hun selv mente var riktig! Heldigvis innså de etter hvert at hun hadde rett.

IKM i dag plutselig! :dead:

Og ingen tegn til TR :woot:

Tror hele tiden hun har kommet, men det er bare så mye utflod (sorry tmi).

Lite tegn og blenda tester men det er ikke over 'till the fat lady sings :singing:
Ooh! Høres spennende ut! Jeg har også det samme.. bare masse utflod [emoji14] føles til tider som jeg tisser på meg og må løpe på do!

Bare jeg som ser en svaaaak skygge?

Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    410 KB · Visninger: 127
Bare jeg som ser en svaaaak skygge?

Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..
Når hadde du sa? Kan det være at det er reste-hcg?

Det var jo litt annerledes da vi ble født, ultralyd var enten veldig mye dårligere, eller ikke-eksisterende, så det skjedde nok oftere da at de feilberegnet termin. Da moren min var gravid med meg mente både lege og jordmor lenge at hun hadde termin over en måned tidligere enn hun selv mente var riktig! Heldigvis innså de etter hvert at hun hadde rett.

Ja, sant det.. Jeg ble født 4 uker før termin selv, men veide kun 1,9 kg.. Godt at ultralyd er blitt så mye bedre på disse årene :happy119

Åssen går det med dere jenter? :)

Her er det en del murringer i kveld, og føler jeg må løpe på do for å sjekke om tr har kommet hele tiden :( Så dukker nok opp i løpet av natten, men håpet har man jo alltid :p Noen som har erfaringer med one- step strimler?

Nyttårshelgen. Ikke rester.. Hatt negative graviditetstester og el tester etterpå...
Hmm, da er det lov å håpe!

Noen som har erfaringer med one- step strimler?

Nope.. bare hørt at det finnes noen strimler som enkelte får positivt på 7dpo uansett om de er gravid eller ikke [emoji102] selv prøvde jeg billigetester sine og følte jeg konstant så skyggestrek

Hmm, da er det lov å håpe!

Nope.. bare hørt at det finnes noen strimler som enkelte får positivt på 7dpo uansett om de er gravid eller ikke [emoji102] selv prøvde jeg billigetester sine og følte jeg konstant så skyggestrek
Hmm.. Ingen fare for falskt positivt her hvertfall :p Kjøpte en annen type fra ebay første pp, og fikk positiv test 7 dpo - 8 dpo, for deretter å få tr, så mulig kjemisk.. Tenkte bare at siden jeg fikk positivt såpass tidlig da, ville jeg kanskje fått det nå også, om disse var like sensitive :p

Åssen går det med dere jenter? :)

Her er det en del murringer i kveld, og føler jeg må løpe på do for å sjekke om tr har kommet hele tiden :( Så dukker nok opp i løpet av natten, men håpet har man jo alltid :p Noen som har erfaringer med one- step strimler?

Fremdeles ingen TR, så håpet er her ennå! Murringer kommer og går og har gjort det en stund nå. Only time will tell :happy:

Nå begynner jeg å bli rastløs, tr virker ikke som om hun er på vei, ømme pupper og fortsatt en gassbombe, gjesper fra morgen til kveld [emoji14] sovner med en gang vi legger oss (ikke typisk meg).
så nå må det jo skje noe overbevisende snart, vi er jo i uke 5 [emoji13]

Nå begynner jeg å bli rastløs, tr virker ikke som om hun er på vei, ømme pupper og fortsatt en gassbombe, gjesper fra morgen til kveld [emoji14] sovner med en gang vi legger oss (ikke typisk meg).
så nå må det jo skje noe overbevisende snart, vi er jo i uke 5 [emoji13]
Testet?:)

Back
Topp