tlb2
Betatt av forumet
oi, i all verden Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\Skulle vært født 10. Okt men er født 31... jeg har visst vært i dvale eller noe sånt rart.
Bursdag 4 dager etter meg du da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oi, i all verden Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\Skulle vært født 10. Okt men er født 31... jeg har visst vært i dvale eller noe sånt rart.
Det er en lang historie [emoji4] men jeg var ikke særlig stor heller.oi, i all verden Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\
Hørtes ikke helt greit ut Håper alt er bra med deg i dag, til tross for en tøff start!Det er en lang historie [emoji4] men jeg var ikke særlig stor heller.
Det var jo litt annerledes da vi ble født, ultralyd var enten veldig mye dårligere, eller ikke-eksisterende, så det skjedde nok oftere da at de feilberegnet termin. Da moren min var gravid med meg mente både lege og jordmor lenge at hun hadde termin over en måned tidligere enn hun selv mente var riktig! Heldigvis innså de etter hvert at hun hadde rett.oi, i all verden Det er jo veldig lenge over termin! I dvale? Satte de ikke i gang? :\
Ooh! Høres spennende ut! Jeg har også det samme.. bare masse utflod [emoji14] føles til tider som jeg tisser på meg og må løpe på do!IKM i dag plutselig!
Og ingen tegn til TR
Tror hele tiden hun har kommet, men det er bare så mye utflod (sorry tmi).
Lite tegn og blenda tester men det er ikke over 'till the fat lady sings
Når hadde du sa? Kan det være at det er reste-hcg?Bare jeg som ser en svaaaak skygge?
Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..
Bare jeg som ser en svaaaak skygge?
Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..
Det var jo litt annerledes da vi ble født, ultralyd var enten veldig mye dårligere, eller ikke-eksisterende, så det skjedde nok oftere da at de feilberegnet termin. Da moren min var gravid med meg mente både lege og jordmor lenge at hun hadde termin over en måned tidligere enn hun selv mente var riktig! Heldigvis innså de etter hvert at hun hadde rett.
Ser Spennende!Bare jeg som ser en svaaaak skygge?
Hmm, da er det lov å håpe!Nyttårshelgen. Ikke rester.. Hatt negative graviditetstester og el tester etterpå...
Noen som har erfaringer med one- step strimler?
Hmm.. Ingen fare for falskt positivt her hvertfall Kjøpte en annen type fra ebay første pp, og fikk positiv test 7 dpo - 8 dpo, for deretter å få tr, så mulig kjemisk.. Tenkte bare at siden jeg fikk positivt såpass tidlig da, ville jeg kanskje fått det nå også, om disse var like sensitiveHmm, da er det lov å håpe!
Nope.. bare hørt at det finnes noen strimler som enkelte får positivt på 7dpo uansett om de er gravid eller ikke [emoji102] selv prøvde jeg billigetester sine og følte jeg konstant så skyggestrek
Åssen går det med dere jenter?
Her er det en del murringer i kveld, og føler jeg må løpe på do for å sjekke om tr har kommet hele tiden Så dukker nok opp i løpet av natten, men håpet har man jo alltid Noen som har erfaringer med one- step strimler?
Testet?Nå begynner jeg å bli rastløs, tr virker ikke som om hun er på vei, ømme pupper og fortsatt en gassbombe, gjesper fra morgen til kveld [emoji14] sovner med en gang vi legger oss (ikke typisk meg).
så nå må det jo skje noe overbevisende snart, vi er jo i uke 5 [emoji13]
Skal innom apoteket og hente meg en test i ettermiddag tenkte jeg.. teste imorgen tidlig, planen var å vente til torsdag/fredag og ringe legen for å sjekke der.. men det tror jeg ikke jeg har tålmodighet til [emoji23]Testet?