❤Ikm uke 4❤

Fikk jo ubersvak strek i dag tidlig (så svak at den var umulig å få bilde av), denne dukket opp på 3- timers ettermiddagsurin! Så har jo blitt sterkere! Jeg spotter bittelitt og gjort de siste dagene, men tar seg aldri opp.. Håper ikke dette er en kjemisk, men da skal vel ikke strekenoe bli sterkere?! Hva tror dere? 10 dpo i dag :nailbiting: (Håper noen i det hele tatt ser streken da :facepalm:)
Jeg ser en svaaaak strek [emoji6] Lykke til [emoji16]

Jeg tilhører egentlig ikm uke 5, men sniker litt her inne også [emoji5] og jeg syntes virkelig ikke at cb digital slo ut sent. Jeg fikk svake streker på strimmeltester og greide ikke holde meg så tok en cb digital og den slo ut gravid 1-2.

Legger ved et bilde av strimmeltestene den dagen jeg fikk posetiv digital. Var da 3+2
bcd04024a079f61b7b4903b7aee9c107.jpg

Gratulerer :Heartred:Heartpink Jeg er 3+2 i dag og fått en svak strek! Håper jeg også får positiv digital i morgen eller overimorgen :nailbiting::woot:

Gratulerer [emoji813]red[emoji813]pink Jeg er 3+2 i dag og fått en svak strek! Håper jeg også får positiv digital i morgen eller overimorgen :nailbiting::woot:
Spennende [emoji5] håper du får positiv [emoji5]

Liker ikke! :wtf: Hold oss oppdatert da :)
Det var tr ja, husker ikke sist smertene var så jævlig (får ikke sånne sterke smerter når jeg går på prevensjon) [emoji14] så jeg har startet monitoren min i dag [emoji4]

Så desverre ikke noe på din kjipt med spotting, håper bønna holder seg der og gir sterkere strek

Det var tr ja, husker ikke sist smertene var så jævlig (får ikke sånne sterke smerter når jeg går på prevensjon) [emoji14] så jeg har startet monitoren min i dag [emoji4]

Så desverre ikke noe på din kjipt med spotting, håper bønna holder seg der og gir sterkere strek
Så utrolig kjipt!!:sorry: Håpe på at neste pp blir deres mnd!

Streken kommer kanskje ikke så godt frem på bilde, men er uten tvil en strek i virkeligheten :rolleyes:

Fremdeles umulig å tyde noe ut ifra dagens test tatt etter å ha holdt meg i 4 timer. CD32 og ingen tegn til TR.. Skjønner ingen ting :confused: Får vel bare vente noen dager til og se om TR dukker opp. Føler meg gravid tross negative tester :rolleyes::pompus:

Så utrolig kjipt!!:sorry: Håpe på at neste pp blir deres mnd!

Streken kommer kanskje ikke så godt frem på bilde, men er uten tvil en strek i virkeligheten :rolleyes:

Jeg hadde ikke store forhåpninger, da jeg vet jeg hadde eggløsning på feil side og ikke vet om det var eggløsning på siden som kan befruktes [emoji4] også er jeg superfornøyd med å ha fått startet monitoren min, det har jeg vært spent på [emoji3]

Krysser fingrene for den streken din, blir nok bra det der! [emoji16]
Fremdeles umulig å tyde noe ut ifra dagens test tatt etter å ha holdt meg i 4 timer. CD32 og ingen tegn til TR.. Skjønner ingen ting :confused: Får vel bare vente noen dager til og se om TR dukker opp. Føler meg gravid tross negative tester :rolleyes::pompus:
I feel you, sånn jeg gikk også, turte ikke teste fordi symptomene mine var sterke og jeg tenkte det var innbilt. Syklusen min endte på 37 dager denne gangen.

Jeg hadde ikke store forhåpninger, da jeg vet jeg hadde eggløsning på feil side og ikke vet om det var eggløsning på siden som kan befruktes [emoji4] også er jeg superfornøyd med å ha fått startet monitoren min, det har jeg vært spent på [emoji3]

Krysser fingrene for den streken din, blir nok bra det der! [emoji16]

I feel you, sånn jeg gikk også, turte ikke teste fordi symptomene mine var sterke og jeg tenkte det var innbilt. Syklusen min endte på 37 dager denne gangen.

Lengste jeg har hatt var på 35 dager, så kanskje tanta dukker opp på fredag. Da skal jeg sannelig åpne meg en god flaske rødvin! :cool:

Glemte bilde i min iver :hello2

Iik! Så gøy [emoji3] grattis!
Lengste jeg har hatt var på 35 dager, så kanskje tanta dukker opp på fredag. Da skal jeg sannelig åpne meg en god flaske rødvin! :cool:
Lengste min har vært på 60dager, men det har vært et halvt år etter psprøyte så det var trolig ikke el da. Annet enn det varierer det mellom 31 og 35 dager [emoji4]

Kopierer rett inn fra dagboka mi:

Ah, jeg blir HELT utslitt av dette.

Jeg kan ta et par dager feil om DPO, kan hende den er nærmere DPO14. Men mangel på tegn i dag morges og blenda test gjorde at jeg begynte å vurdere muligheten for at el faktisk var rundt det jeg trodde kunne være en festeblødning. Da hadde vi i hvert fall ikke særlig sex :sorry:

Men så.. Litt sånn støl/vond i puppene i dag (er det innbilning?) og det klør/kiler på niplene til tider (kanskje jeg burde bli sperra inne :dead:) pg jeg vet jo hvor mange her inne som sier det er umulig å få tegn før HCG produseres.

Masse utflod/blankt kremete CF.

Og nå dette. Jeg veeeeet at den er nærmest usynlig, men litt mindre usynlig i virkeligheten..

image.jpeg
image.jpeg

Ser dere noe?o_O

Jeg kan ta et par dager feil om DPO, kan hende den er nærmere DPO14. Men mangel på tegn i dag morges og blenda test gjorde at jeg begynte å vurdere muligheten for at el faktisk var rundt det jeg trodde kunne være en festeblødning. Da hadde vi i hvert fall ikke særlig sex :sorry:

Men så.. Litt sånn støl/vond i puppene i dag (er det innbilning?) og det klør/kiler på niplene til tider (kanskje jeg burde bli sperra inne :dead:) pg jeg vet jo hvor mange her inne som sier det er umulig å få tegn før HCG produseres.

Og nå dette. Jeg veeeeet at den er nærmest usynlig, men litt mindre usynlig i virkeligheten..

Vis vedlegget 217600 Vis vedlegget 217601
Ser dere noe?o_O
Jeg ser noe der! Håper den blir sterkere :smiley-bounce012

Forrige graviditet så våknet jeg dagen etter sex og VISSTE at jeg var gravid, selv om eggløsning ikke engang skulle være da.. [emoji14] to uker senere stod jeg med testen i hånda og skreik fordi jeg ikke visste hva kjæresten ville [emoji28] det var en exu da, så det er ikke sikkert det er samme symptomer [emoji14]

men gangen før det skjønte jeg ikke bæret og reagerte ikke før mens var borte for 2.gang [emoji23]

Men så skal det sies at de fleste har voldsomt med tegn hver mensperiode da, og jeg som sliter med pms-kvalme er jo spesielt flink med symptomspotting

Red: poenget med posten var at man noen kan være mer sensitiv for hcg. Bønna produserer hcg i umålbare lave mengder frem til det fester seg.

Vis vedlegget 217600 Vis vedlegget 217601
Ser dere noe?o_O

Jeg ser! :D Håper den blir sterkere etter som dagene går!

Back
Topp