❤Ikm uke 4❤

Så sykt deilig å få det så tydelig! Men jeg er livredd for at jeg skal miste igjen.. tror jeg hadde El 15.01 burde det ikke stå 2-3 da?:nailbiting:

Vedlegg

• IMG_5337.JPG
    IMG_5337.JPG
    103,6 KB · Visninger: 126
Så sykt deilig å få det så tydelig! Men jeg er livredd for at jeg skal miste igjen.. tror jeg hadde El 15.01 burde det ikke stå 2-3 da?:nailbiting:
Sålenge nivået ikke går nedover så skal du ikke tenke at det er lavt [emoji173] det finnes folk som har hatt normale graviditeter med hcg på sykt lave nivåer. Grensa for å få 2-3 er 200ml/u og det er egentlig litt mye med tanke på at hcg i urin henger etter blodnivået

Føler at tr kommer hvert øyeblikk, og har seriøst løpt på do for å sjekke så innmari mange ganger i dag.. Bittelitt antydning til litt rosa blod istad, så mister håpet, da jeg de siste pp har spottet litt før tr. Men, samtidig tar det seg jo ikke opp her heller.. Murringer og vondt i korsryggen, og irritert på meg selv for at jeg lar meg selv tenke at det kanskje kan være noe.. Klart å være innstilt på at det nok ikke klaffet denne pp, helt til nå, hvor håpet bygger seg opp så sykt! o_O Man blir jo så skuffa :facepalm: tok en test i stad også som jeg innbiler meg det er en svaaaaaak strek på! Neste pp skal jeg IKKE pine meg selv sånn som denne :shifty:

Flere håpløse her?:p

åååh! Så herlig test å få :D Er nok ingen fare, og aller høyst sannsynlig går det jo bra :) Ta en ny om en liten stund evnt, for å berolige deg selv litt :Heartred

Skal innom apoteket og hente meg en test i ettermiddag tenkte jeg.. teste imorgen tidlig, planen var å vente til torsdag/fredag og ringe legen for å sjekke der.. men det tror jeg ikke jeg har tålmodighet til [emoji23]
Åååh, spent på testen din i morgen! :smiley-bounce012 Hadde aldri klart å vente så lenge som du har ventet en gang jeg :woot:

Åååh, spent på testen din i morgen! :smiley-bounce012 Hadde aldri klart å vente så lenge som du har ventet en gang jeg :woot:
Det er mest fordi jeg se usikker på når el var. [emoji4] og fordi jeg bare bruker digital og de bruker lang tid på å slå ut positivt.

Fortsatt ingen tr her :nailbiting: ser en ubersvak strek på test fra igår kveld og i dag tidlig, men kan være skyggestrek. Men er jo bare 10 dpo, så tr kan jo være rundt svingen..

Det er mest fordi jeg se usikker på når el var. [emoji4] og fordi jeg bare bruker digital og de bruker lang tid på å slå ut positivt.
Jeg tilhører egentlig ikm uke 5, men sniker litt her inne også [emoji5] og jeg syntes virkelig ikke at cb digital slo ut sent. Jeg fikk svake streker på strimmeltester og greide ikke holde meg så tok en cb digital og den slo ut gravid 1-2.

Legger ved et bilde av strimmeltestene den dagen jeg fikk posetiv digital. Var da 3+2
bcd04024a079f61b7b4903b7aee9c107.jpg

Bare jeg som ser en svaaaak skygge?

Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..
Såg tydelig en svak strek her eg

Jeg tilhører egentlig ikm uke 5, men sniker litt her inne også [emoji5] og jeg syntes virkelig ikke at cb digital slo ut sent. Jeg fikk svake streker på strimmeltester og greide ikke holde meg så tok en cb digital og den slo ut gravid 1-2.

Legger ved et bilde av strimmeltestene den dagen jeg fikk posetiv digital. Var da 3+2
bcd04024a079f61b7b4903b7aee9c107.jpg
Den har gjort det hos meg før, men det har ikke vært et levedyktig svangerskap har sett att andre har fått positiv digital når blodprøven bare er 9 [emoji28] så de er nok mye mer sensitiv enn det som står på pakken.

Jeg glemte faktisk å teste imorges. Ligget hele natta og vært kjempedårlig(kvalm og vond mage), og stresset voldsomt når jeg klarte å komme meg opp av senga.

Den har gjort det hos meg før, men det har ikke vært et levedyktig svangerskap har sett att andre har fått positiv digital når blodprøven bare er 9 [emoji28] så de er nok mye mer sensitiv enn det som står på pakken.

Jeg glemte faktisk å teste imorges. Ligget hele natta og vært kjempedårlig(kvalm og vond mage), og stresset voldsomt når jeg klarte å komme meg opp av senga.
Ja, de er nok endel mer sensitive [emoji6] selv om jeg har fått positiv test så tester jeg hver morgen [emoji85] litt fordi det er så tidlig og litt fordi jeg må bruke opp testene [emoji6] og så gruer jeg meg litt til jeg skal ta den siste digitale. Håper virkelig den sier mer da [emoji6] men skal prøve å vente lengst mulig med å ta den

Gratulerer til alle gravide og masse medfølelse til dere som fikk tr.
Har ikke oppdatert listene, for har hatt problemer med å fjerne og legge til, så hver gang jeg endrer noe klikker den. Så listene får bare stå. Er vel ikke så farlig.

Jeg har lagt på meg 5 (!!!!!!) Kg. ila 2 uker. Om det er noe trøst til dere som ikke ble gravide. Sluttet å snuse på dagen og hatt et helvetes etegilde. Helt jævlig. Men måtte bare spise, for jeg har vært så sint at jeg hadde nok drept sambo om jeg ikke kunne kompensere med mat. Men begynner å normalisere seg her nå :hilarious:

Jeg tror tr holder på å melde ankomst nå, parslyserende korsryggsmerter og kramper [emoji21]

Det er forsåvidt ikke uvanlig for meg å ha sykt mye smerter med tr.

Last edited:
Fikk jo ubersvak strek i dag tidlig (så svak at den var umulig å få bilde av), denne dukket opp på 3- timers ettermiddagsurin! Så har jo blitt sterkere! Jeg spotter bittelitt og gjort de siste dagene, men tar seg aldri opp.. Håper ikke dette er en kjemisk, men da skal vel ikke strekenoe bli sterkere?! Hva tror dere? 10 dpo i dag :nailbiting: (Håper noen i det hele tatt ser streken da :facepalm:)

Vedlegg

• 20170131_195032.jpg
    20170131_195032.jpg
    473,1 KB · Visninger: 115
Back
Topp