Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji52] kjipern. Har el vært sen siden tr er sen?
Så sykt deilig å få det så tydelig! Men jeg er livredd for at jeg skal miste igjen.. tror jeg hadde El 15.01 burde det ikke stå 2-3 da?
Takk ja tror jeg må gjøre det!Grattis! Kanskje egget har festet seg sent? Du får ta en ny om en uke og se om den øker!
Sålenge nivået ikke går nedover så skal du ikke tenke at det er lavt [emoji173] det finnes folk som har hatt normale graviditeter med hcg på sykt lave nivåer. Grensa for å få 2-3 er 200ml/u og det er egentlig litt mye med tanke på at hcg i urin henger etter blodnivåetSå sykt deilig å få det så tydelig! Men jeg er livredd for at jeg skal miste igjen.. tror jeg hadde El 15.01 burde det ikke stå 2-3 da?
Brukte pergo sist periode, så sikkert den som har rotet til litt.[emoji52] kjipern. Har el vært sen siden tr er sen?
åååh! Så herlig test å få Er nok ingen fare, og aller høyst sannsynlig går det jo bra Ta en ny om en liten stund evnt, for å berolige deg selv littSå sykt deilig å få det så tydelig! Men jeg er livredd for at jeg skal miste igjen.. tror jeg hadde El 15.01 burde det ikke stå 2-3 da?
Åååh, spent på testen din i morgen! Hadde aldri klart å vente så lenge som du har ventet en gang jegSkal innom apoteket og hente meg en test i ettermiddag tenkte jeg.. teste imorgen tidlig, planen var å vente til torsdag/fredag og ringe legen for å sjekke der.. men det tror jeg ikke jeg har tålmodighet til [emoji23]
Det er mest fordi jeg se usikker på når el var. [emoji4] og fordi jeg bare bruker digital og de bruker lang tid på å slå ut positivt.Åååh, spent på testen din i morgen! Hadde aldri klart å vente så lenge som du har ventet en gang jeg
Jeg tilhører egentlig ikm uke 5, men sniker litt her inne også [emoji5] og jeg syntes virkelig ikke at cb digital slo ut sent. Jeg fikk svake streker på strimmeltester og greide ikke holde meg så tok en cb digital og den slo ut gravid 1-2.Det er mest fordi jeg se usikker på når el var. [emoji4] og fordi jeg bare bruker digital og de bruker lang tid på å slå ut positivt.
Såg tydelig en svak strek her egBare jeg som ser en svaaaak skygge?
Veldig usikker på når EL har vært denne syklusen pga SA.. Er nok egentlig for tidlig å teste, hvis jeg stolen på kroppens signaler på EL..
Den har gjort det hos meg før, men det har ikke vært et levedyktig svangerskap har sett att andre har fått positiv digital når blodprøven bare er 9 [emoji28] så de er nok mye mer sensitiv enn det som står på pakken.Jeg tilhører egentlig ikm uke 5, men sniker litt her inne også [emoji5] og jeg syntes virkelig ikke at cb digital slo ut sent. Jeg fikk svake streker på strimmeltester og greide ikke holde meg så tok en cb digital og den slo ut gravid 1-2.
Legger ved et bilde av strimmeltestene den dagen jeg fikk posetiv digital. Var da 3+2
Ja, de er nok endel mer sensitive [emoji6] selv om jeg har fått positiv test så tester jeg hver morgen [emoji85] litt fordi det er så tidlig og litt fordi jeg må bruke opp testene [emoji6] og så gruer jeg meg litt til jeg skal ta den siste digitale. Håper virkelig den sier mer da [emoji6] men skal prøve å vente lengst mulig med å ta denDen har gjort det hos meg før, men det har ikke vært et levedyktig svangerskap har sett att andre har fått positiv digital når blodprøven bare er 9 [emoji28] så de er nok mye mer sensitiv enn det som står på pakken.
Jeg glemte faktisk å teste imorges. Ligget hele natta og vært kjempedårlig(kvalm og vond mage), og stresset voldsomt når jeg klarte å komme meg opp av senga.