Håper litt jeg blir flytta til 17. mai termin etter OUL selvHaha, jeg synes termin 17.mai er gøy! Og så er det bare 5% sjanse for å føde på termin, så blir jo mest sannsynlig ikke det okke som.
Jeg følger menstermin fordi det oftest er det helsepersonell gjør. Men så vet jeg jo at jeg er et par dager senere, så det hjelper for å ikke stresse hvis de sier at fosteret evt er lite etc- sånn for egen mental helse.
Så gøy med den terminen da! Selv om det er sant som du sier, de kommer jo mest sannsynlig ikke på termin uansett. 

Jeg har termin i mars f.eks og henger mest i mars 24, ellers var jeg prøver i lang tid og er en del på «vi som prøver». Ellers mye annet å lese/være med på her inne! Bare å prøve seg frem og bli med der du vil!

testet nå nettopp, tydelig sterkere strek enn sist vi testet. Håper så inderlig blodprøven i morgen er mer enn dobbel av siste beta! 

kan jo selvfølgelig være mer utvannet urin eller noe men synes også jeg har hatt mindre symptomer i det siste så jeg vet ikke helt om jeg føler dette går veien i dag... for en berg og dalbane, nesten bedre å ikke teste egentlig