❤️Testene våre❤️

Takk for god melding ❤️❤️❤️ Jeg har vel egentlig innsett at det ikke er håp mer... :sorry: har time hos gynekologen på fredag, hvis ikke jeg begynner å blø før det. Hatt en dårlig magefølelse lenge så var vel egentlig forberedt men håååpet i det lengste. Føles skikkelig dritt men foretrekker at det skjer nå og ikke i uke 12, 16 eller 20 lissom... også skal vi fortsette å prøve! ☺️❤️
Nei nei nei, nå begynner jeg å gråte! :Heartred Har heiet og håpet sånn for deg! Krysser fortsatt fingrene, men høres uansett ut som du har veldig sunne tanker, at det heller skal skje nå enn senere og at dere fortsetter å prøve:Heartred

Uff, skjønner bekymringen. Skulle jo tro det var minst 2-3uker når du er såpass på vei. Kan nok se ut til at det ikke går veien, som du sier. Dette er ikke noen trøst sikkert- men jeg synes det var mindre tungt å miste i 5+4 enn 11+5, både fysisk og mentalt. Men man blir jo like lei seg for tapet. Bouncet dog raskere tilbake, som jo er «noe».
Det er lissom det, det stiger ikke nok... Så enten er det en graviditet utenfor livmor (håper for gud ikke det), eller så er den på vei til å tapes tror jeg. Testene har jo sunket på 2 dager nå så tror og håper helst på det siste. Det er faktisk litt trøst, du har jo også gått igjennom det å miste flere ganger, dette er 6. gangen for meg totalt (med kjemiske og SA, MA) og synes det var MYE verre å miste i uke 11, både fysisk og psykisk. Håper jeg får en slags nesten vanlig mens nå og at vi er klare igjen neste syklus ❤️

Nei nei nei, nå begynner jeg å gråte! :Heartred Har heiet og håpet sånn for deg! Krysser fortsatt fingrene, men høres uansett ut som du har veldig sunne tanker, at det heller skal skje nå enn senere og at dere fortsetter å prøve:Heartred
Ååå så utrolig koselig ❤️❤️❤️ tusen takk! ❤️ en liten del av meg håper litt fortsatt men den logiske har gitt opp. Hadde sååå lyst til å bli her i mai med dere, dere er en så fin gjeng ❤️

Back
Topp