❤️Testene våre❤️

Det kan ha med testene å gjøre, og hcg stiger også ulikt fra svangerskap til svangerskap. Så å ta tester på den tiden vi er nå kan være veldig misvisende, og er ingen god indikasjon på hcg stigning.
Det har du sikkert rett i <3 har bare en dårlig følelse på alt etter flere MA og SA. Har to barn og denne graviditeten var ikke planlagt, men har jo begynt å se for oss 3 barn..

Det har du sikkert rett i <3 har bare en dårlig følelse på alt etter flere MA og SA. Har to barn og denne graviditeten var ikke planlagt, men har jo begynt å se for oss 3 barn..
Jeg kjenner så godt til følelsen.. har SA bak meg selv, og de testene kan drive hodet til vanvidd.. så prøvd å være litt mer rolig rundt testene denne gangen :facepalm:

Jeg kjenner så godt til følelsen.. har SA bak meg selv, og de testene kan drive hodet til vanvidd.. så prøvd å være litt mer rolig rundt testene denne gangen :facepalm:
Det er sikkert lurt! Skulle aldri ha testa i dag, men hadde flere tester liggende… fått time til gyn i morgen, nervepirrende:bag:

Kom igjen daaaa! Gi meg 3+ :hilarious: :hilarious: Trodde kanskje det var en sjans idag, men neeei (5+3):happy090

Vedlegg

• 89ECA7F6-01B8-41B2-A6EE-E1B7F5A0C19B.jpeg
    89ECA7F6-01B8-41B2-A6EE-E1B7F5A0C19B.jpeg
    417,2 KB · Visninger: 37
Man blir litt smårar ja... SA og så MA bak meg de to siste gangene jeg var gravid (i år). Denne gangen har det flippa for meg med testingen og blir jo bekymret for hver minste lille ting. I går var den svakere og i dag like sterkt som i forigårs så da blir jeg jo bekymret da :facepalm: håper det går bedre med deg denne gangen ❤️

@Muuumimamma og @Alma<3 jeg la inn et bilde av mine to tester med hook-effekt i går, tidligere i tråden. Hook effekt er at det blir for mye hcg i urinen, så testene klarer ikke å fange det opp riktig. På mine tester er den med den sterkeste streken/dye stealeren (nederste test) urin blandet med 50% vann. Når jeg tok 100% urin ble testen "feil".
Det der gjor jeg i dag fordi streken ikke er like sterk mer. Og vist ble den sterkere med halvt om halt. Aldri testet etter 3+ på cb så ikke opplevd før. Er 6+3 i dag.

Det der gjor jeg i dag fordi streken ikke er like sterk mer. Og vist ble den sterkere med halvt om halt. Aldri testet etter 3+ på cb så ikke opplevd før. Er 6+3 i dag.
Jepp- jeg hadde to tidligtester igjen, så jeg gjorde det for å bruke opp de. Gøy med eksperiment!

5+1 og så svake tester... dette føles ikke normalt... :sorry:
Vis vedlegget 415404Vis vedlegget 415403
Jeg skjønner veldig godt at dette uroer deg. :Heartred Har ikke lyst til å ta fra deg håpet, men jeg tror du burde få tatt en blodprøve og få målt stigningen, og en ultralyd. Akkurat nå kan det se ut som hcg synker? Denne testen du tester med nå er veldig bra, og strimlene du har brukt er egentlig også veldig bra. :crybaby2Føler sånn med deg! :Heartred :Heartred :Heartred

Jeg skjønner veldig godt at dette uroer deg. :Heartred Har ikke lyst til å ta fra deg håpet, men jeg tror du burde få tatt en blodprøve og få målt stigningen, og en ultralyd. Akkurat nå kan det se ut som hcg synker? Denne testen du tester med nå er veldig bra, og strimlene du har brukt er egentlig også veldig bra. :crybaby2Føler sånn med deg! :Heartred :Heartred :Heartred
Takk for god melding ❤️❤️❤️ Jeg har vel egentlig innsett at det ikke er håp mer... :sorry: har time hos gynekologen på fredag, hvis ikke jeg begynner å blø før det. Hatt en dårlig magefølelse lenge så var vel egentlig forberedt men håååpet i det lengste. Føles skikkelig dritt men foretrekker at det skjer nå og ikke i uke 12, 16 eller 20 lissom... også skal vi fortsette å prøve! ☺️❤️

5+1 og så svake tester... dette føles ikke normalt... :sorry:
Vis vedlegget 415404Vis vedlegget 415403
Uff, skjønner bekymringen. Skulle jo tro det var minst 2-3uker når du er såpass på vei. Kan nok se ut til at det ikke går veien, som du sier. Dette er ikke noen trøst sikkert- men jeg synes det var mindre tungt å miste i 5+4 enn 11+5, både fysisk og mentalt. Men man blir jo like lei seg for tapet. Bouncet dog raskere tilbake, som jo er «noe».

Back
Topp