❤️Testene våre❤️

Haha, jeg synes termin 17.mai er gøy! Og så er det bare 5% sjanse for å føde på termin, så blir jo mest sannsynlig ikke det okke som.

Jeg følger menstermin fordi det oftest er det helsepersonell gjør. Men så vet jeg jo at jeg er et par dager senere, så det hjelper for å ikke stresse hvis de sier at fosteret evt er lite etc- sånn for egen mental helse.
Håper litt jeg blir flytta til 17. mai termin etter OUL selv :hilarious: Så gøy med den terminen da! Selv om det er sant som du sier, de kommer jo mest sannsynlig ikke på termin uansett. :joyful:

Hei :) Er fersk her inne på forum, men har akkurat testet positivt, tror jeg :O Var supersvak strek for et par dager siden, men den jeg tok i dag må da være positiv? Skal kjøpe digital etter jobb. Hvilke forum følger dere videre etter positiv test? ❤️Vis vedlegget 415024
*sniker fra Mars*
Vanlig å følge terminforum, altså den mnd man har termin i! :happy: Jeg har termin i mars f.eks og henger mest i mars 24, ellers var jeg prøver i lang tid og er en del på «vi som prøver». Ellers mye annet å lese/være med på her inne! Bare å prøve seg frem og bli med der du vil!

Og gratulerer med positiv test!

*sniker fra Mars*
Vanlig å følge terminforum, altså den mnd man har termin i! :happy: Jeg har termin i mars f.eks og henger mest i mars 24, ellers var jeg prøver i lang tid og er en del på «vi som prøver». Ellers mye annet å lese/være med på her inne! Bare å prøve seg frem og bli med der du vil!

Og gratulerer med positiv test!
Okei, takk for svar og tusen takk for det :) For en rar følelse!

Klør i fingrene etter digital, men skal vente til helga :D 5+1 i dag

Vedlegg

• B35F5731-58A3-4B56-9DCB-1E6C0F573F8F.jpeg
    B35F5731-58A3-4B56-9DCB-1E6C0F573F8F.jpeg
    752,6 KB · Visninger: 30
  • C967A712-EE26-494E-B877-12D3FAFFC909.jpeg
    C967A712-EE26-494E-B877-12D3FAFFC909.jpeg
    522,1 KB · Visninger: 30
Hei :) Er fersk her inne på forum, men har akkurat testet positivt, tror jeg :O Var supersvak strek for et par dager siden, men den jeg tok i dag må da være positiv? Skal kjøpe digital etter jobb. Hvilke forum følger dere videre etter positiv test? ❤️Vis vedlegget 415024
Gratulerer så mye! Og velkommen skal du være :Heartpink

Stigningen med dagens test, synes det virker som om det iallefall stiger som det skal! ☺️ (Leste kommentar på disse testene på amazon og jeg er visst ikke den eneste de er svake for, så satser på at alt er normalt ☺️)
PXL_20230919_174407790~4.jpg

IMG_0092.jpeg
Tok en pinnetest, og ble litt stressa for at den ikke var mørk nok. Hadde noen tidligtester liggende, så fikk da testa teorien om at når hcg blir over et visst nivå så klarer ikke testen fange det opp lenger. Øverste test her er 100%urin, nederste er 50/50 urin og vann- ganske fascinerende! Tror jeg sier meg ferdig med testing.

Vis vedlegget 415104
Tok en pinnetest, og ble litt stressa for at den ikke var mørk nok. Hadde noen tidligtester liggende, så fikk da testa teorien om at når hcg blir over et visst nivå så klarer ikke testen fange det opp lenger. Øverste test her er 100%urin, nederste er 50/50 urin og vann- ganske fascinerende! Tror jeg sier meg ferdig med testing.
Det er veldig fascinerende :facepalm:

Testet i dag også og den er svakere... :arghh: :sorry: kan jo selvfølgelig være mer utvannet urin eller noe men synes også jeg har hatt mindre symptomer i det siste så jeg vet ikke helt om jeg føler dette går veien i dag... for en berg og dalbane, nesten bedre å ikke teste egentlig :rolleyes:
PXL_20230920_073105017.jpg
Siste er fra i dag, 17dpo

Back
Topp