❤️Testene våre❤️

Jeg vet at dette sikkert er juks, men etter så svake tester tidlig i svangerskapet og fortsatt ikke 3+ på digital 25 dpo, trengte jeg å se to sterke streker nå. I mangel på flere graviditetstester leste jeg at el tester kunne slå ut, så da tok jeg sjansen. Kanskje jeg klarer å slappe av nå? (Ihvertfall frem til neste digitale i løpet av uka som kommer)

Vedlegg

• IMG_8385.jpeg
    IMG_8385.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 58
  • IMG_8386.jpeg
    IMG_8386.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 62
Jeg vet at dette sikkert er juks, men etter så svake tester tidlig i svangerskapet og fortsatt ikke 3+ på digital 25 dpo, trengte jeg å se to sterke streker nå. I mangel på flere graviditetstester leste jeg at el tester kunne slå ut, så da tok jeg sjansen. Kanskje jeg klarer å slappe av nå? (Ihvertfall frem til neste digitale i løpet av uka som kommer)
Skjønner godt hva du mener. Jeg gjorde det samme her om dagen. Eggløsningstesten var knallsterk, og det var godt bare å se en sterk strek :Heartred Må være lov å «nære» psyken litt sku jeg si:love7

Hvilke tester bruker du forresten? RFSU? De er kjent for å ha dårlig fargestoff. Da ville jeg isåfall prøvd et annet merke som makesure elns, så vil jeg tro du kommer til å se en sterk strek på en av disse :Heartred

Opodaget at jeg hadde en test igjen, så måtte såklart ta den i dag :D 6+3, så på mandag skal jeg ringe jordmor for å få booket NIPT og tidlig ultralyd :)
20230917_070256.jpg

IMG_4222.jpeg
4+5 og 2-3 på Clearblue ukesindikator :Heartred
Jeg sammenligner veldig med mitt vellykkede svangerskap, og der fikk jeg 3+ i uke 4+4. Og da blir jeg bekymra da, of coooourse :smiley-ashamed004 Men hcg var på et annerledes nivå da, og jeg prøver å fortelle meg selv at nivået jeg har nå er også normalt :shy: I morgen skal jeg måle ny hcg, så det blir spennende.

Vis vedlegget 414887
4+5 og 2-3 på Clearblue ukesindikator :Heartred
Jeg sammenligner veldig med mitt vellykkede svangerskap, og der fikk jeg 3+ i uke 4+4. Og da blir jeg bekymra da, of coooourse :smiley-ashamed004 Men hcg var på et annerledes nivå da, og jeg prøver å fortelle meg selv at nivået jeg har nå er også normalt :shy: I morgen skal jeg måle ny hcg, så det blir spennende.
Skjønner deg veldig godt men hvert svangerskap har sin egen stigning så det trenger ikke være grunn til bekymring, så lenge den stiger så er det et godt tegn ❤️ egget har kanskje festet seg senere enn sist, eller eggløsning var på et litt annet tidspunkt, 2-3 er supert! ❤️❤️

Skjønner deg veldig godt men hvert svangerskap har sin egen stigning så det trenger ikke være grunn til bekymring, så lenge den stiger så er det et godt tegn ❤️ egget har kanskje festet seg senere enn sist, eller eggløsning var på et litt annet tidspunkt, 2-3 er supert! ❤️❤️
Gode du :Heartred

Hvilke tester bruker du forresten? RFSU? De er kjent for å ha dårlig fargestoff. Da ville jeg isåfall prøvd et annet merke som makesure elns, så vil jeg tro du kommer til å se en sterk strek på en av disse :Heartred
Ja, var de jeg hadde strimmel av, så kjøpte Apotek 1 sine staver, Metode, men var ikke særlig imponert over streken i den heller 22 dpo… Derfor det ble litt juks her nå, for hodet mitt takler ikke at streken ikke er like sterk som forrige graviditet :sad015

Ja, var de jeg hadde strimmel av, så kjøpte Apotek 1 sine staver, Metode, men var ikke særlig imponert over streken i den heller 22 dpo… Derfor det ble litt juks her nå, for hodet mitt takler ikke at streken ikke er like sterk som forrige graviditet :sad015
Jeg mener å huske at folk har lignende erfaringer med metode, hvis det er noen trøst ❤️

Jeg mener å huske at folk har lignende erfaringer med metode, hvis det er noen trøst ❤️
Absolutt! Metode fungerer veldig dårlig på meg.
Du har ikke spar eller meny i nærheten da? Så kan du kjøpe make sure sine :) anbefaler de på det sterkeste!

Absolutt! Metode fungerer veldig dårlig på meg.

Du har ikke spar eller meny i nærheten da? Så kan du kjøpe make sure sine :) anbefaler de på det sterkeste!
Har spar, men er for liten by til at jeg tørr kjøpe i butikk :hilarious: Har med økt puls sneket meg inn på apoteket en gang, men det var ikke noe kjekt:hilarious:

Sniker meg stille inn her. Er fortsatt veldig tidlig:rolleyes:
Var litt uforventet da vi egentlig ikke prøvde, men sånn er det når man dropper beskyttelse i øyeblikkets hete :smiley-ashamed004 Misforstå meg rett, det er veeeeldig velkomment❤️ Tok disee på fredag, da var jeg etter det jeg tror 11dpo. Måtte ty til en digital i tilegg da samboeren tydeligvis ikke så noen strek:happy090

Grunnen til at jeg testet før ikm var fordi jeg hadde en liten følelse på at jeg var gravid og jeg egentlig skulle begynne på noen tabletter som ikke kan brukes av gravide

Vedlegg

• IMG_6877.jpeg
    IMG_6877.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
  • IMG_6891.jpeg
    IMG_6891.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 71
Last edited:
Back
Topp