Har egentlig ikke brukt de til å analyse stigning, men hadde jeg kun tatt denne testen så hadde jeg trodd jeg ikke var gravidJa det gjør de muligens, men igjen så er de ikke ment til å analysere hcg nivå, selv om vi alle bruker dem til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig ikke brukt de til å analyse stigning, men hadde jeg kun tatt denne testen så hadde jeg trodd jeg ikke var gravidJa det gjør de muligens, men igjen så er de ikke ment til å analysere hcg nivå, selv om vi alle bruker dem til det
Hadde villet prøvd en annen testVis vedlegget 414723
16 dpo RFSU, er de virkelig så dårlige?
Se der ja. Ikke tvil om at her er det noe på gang.Make sure 16 dpo (midt på dagen). Liker denne bedre
Vis vedlegget 414740
Måtte bare teste Morgenen har vært så kjedelig uten tester Jeg lurer på om jeg kan være gravid
Forskjellen mellom make sure og rfsu.
Vis vedlegget 414792
Nettopp. Er jo ingen tvil om at rfsu er noe dritt når du ser sånne bilder.Forskjellen mellom make sure og rfsu 17 dpo.
Vis vedlegget 414792
Altså, den forskjellen der er jo ganske syk da Der ser man jo faktisk "svart på hvitt", at man ikke kan sette sin lit til fargestoffet i forhold til om det går rette veien eller ikke.Forskjellen mellom make sure og rfsu 17 dpo.
Vis vedlegget 414792
Du er ikke alene, på en måte. Jeg kjøpte 2 stk 2-pakninger med Lloyds Pharmacy tester, som tydeligvis også er helt ræv på fargestoff! Tenkte jeg hadde gjort det kuppet på 40% på Vitusapotek, men den gang ei. Det ironiske er at dem solgte bare rfsu og Lloyds Pharmacy tester, så der kunne man tydeligvis bare velge mellom pest eller koleraAbsolutt. Irriterende at jeg kjøpte en 25-pk med rfsu
Velkommen hit! Ser de er svake, men synes det er tydelig og fin økning og det er det viktigste egentlig! Også veldig forskjell på testene. Disse du bruker her synes jeg er gode, men nær utløpsdato blir fargestoffet litt dårlig på disse synes jeg.Prøver forsiktig å hive meg inn her selvom jeg er veldig usikker på om dette går veien... Synes de er SÅ svake... 12 dpo i dag og termin 27.mai i såfall
Vis vedlegget 414811
Ville testet igjen i morgen tidligJeg testet negativt nå, 14 DPO på make sure sine tester (ikke morgenurin). Har egentlig testdag i morgen og skal ta en graviditetstest på morgenurin, men vi fikk plutselig veldig mye planer og jeg orket ikke ta testen uten at jeg var forberedt på svaret når jeg skal henge med masse folk
Er alt håp ute? Jeg har ikke fått TR, men går jo på Cyclogest…