❤️Testene våre❤️

Ja det gjør de muligens, men igjen så er de ikke ment til å analysere hcg nivå, selv om vi alle bruker dem til det xsmile5
Har egentlig ikke brukt de til å analyse stigning, men hadde jeg kun tatt denne testen så hadde jeg trodd jeg ikke var gravid :dance008

Absolutt. Irriterende at jeg kjøpte en 25-pk med rfsu :scratch
Du er ikke alene, på en måte. Jeg kjøpte 2 stk 2-pakninger med Lloyds Pharmacy tester, som tydeligvis også er helt ræv på fargestoff! Tenkte jeg hadde gjort det kuppet på 40% på Vitusapotek, men den gang ei. Det ironiske er at dem solgte bare rfsu og Lloyds Pharmacy tester, så der kunne man tydeligvis bare velge mellom pest eller kolera:hilarious:

Jeg testet negativt nå, 14 DPO på make sure sine tester (ikke morgenurin). Har egentlig testdag i morgen og skal ta en graviditetstest på morgenurin, men vi fikk plutselig veldig mye planer og jeg orket ikke ta testen uten at jeg var forberedt på svaret når jeg skal henge med masse folk

Er alt håp ute? Jeg har ikke fått TR, men går jo på Cyclogest…

Prøver forsiktig å hive meg inn her selvom jeg er veldig usikker på om dette går veien... Synes de er SÅ svake... 12 dpo i dag og termin 27.mai i såfall ☺️
Vis vedlegget 414811
Velkommen hit! :Heartred Ser de er svake, men synes det er tydelig og fin økning og det er det viktigste egentlig! Også veldig forskjell på testene. Disse du bruker her synes jeg er gode, men nær utløpsdato blir fargestoffet litt dårlig på disse synes jeg. :angelic:

Jeg testet negativt nå, 14 DPO på make sure sine tester (ikke morgenurin). Har egentlig testdag i morgen og skal ta en graviditetstest på morgenurin, men vi fikk plutselig veldig mye planer og jeg orket ikke ta testen uten at jeg var forberedt på svaret når jeg skal henge med masse folk

Er alt håp ute? Jeg har ikke fått TR, men går jo på Cyclogest…
Ville testet igjen i morgen tidlig ❤️

Cyclogest kan holde tilbake mens, men har ikke gjort det hos meg i tidligere forsøk.

Back
Topp