Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig tilfredsstillendeJeg som ikke skulle teste mer tok en til i dag. Aldri sett 2 streker poppe opp så raskt før. Gikk vel knappe 10 sek fra jeg la den ned til de var mørke streker som lyste opp.. Vet jo det er bortkastet, men får en litt sånn indre ro av det
Hahaha ja! Skummelt tilfredsstillende! Ulempen med å ha mange tester liggende er at det blir nærmest umulig å la dem liggeDet er veldig tilfredsstillende
Ikke noe å spare påHahaha ja! Skummelt tilfredsstillende! Ulempen med å ha mange tester liggende er at det blir nærmest umulig å la dem ligge
Sant nokIkke noe å spare på
Jeg er helt sykt misunnelig akkurat nå. Jeg også måtte ta en ny i dag, måtte vente noen minutter før det i det hele tatt så ut som det var strek der, og jeg ser ingen økning fra sist. Håper det bare er en bagatell, men sist graviditet fikk jeg også sterke streker med en gang, akk som jeg savner den tryggheten…Jeg som ikke skulle teste mer tok en til i dag. Aldri sett 2 streker poppe opp så raskt før. Gikk vel knappe 10 sek fra jeg la den ned til de var mørke streker som lyste opp.. Vet jo det er bortkastet, men får en litt sånn indre ro av det
Er vel første testen jeg tar der begge strekene poppet opp samtidig. Liker egentlig ikke strimmeltester så godt, de er så lett å bli overanalyserende over..Jeg er helt sykt misunnelig akkurat nå. Jeg også måtte ta en ny i dag, måtte vente noen minutter før det i det hele tatt så ut som det var strek der, og jeg ser ingen økning fra sist. Håper det bare er en bagatell, men sist graviditet fikk jeg også sterke streker med en gang, akk som jeg savner den tryggheten…
Velkommen og gratulerer!Heisann Da melder jeg meg inn her i håp om at dette går veien har tatt oss 4 mnd denne gang. I dag er jeg 15 dpo og 4+0. Jeg regner ut fra eggløsning og en syklus på 26 dager. Da jeg alltid har syklus på rundt 25-26 dager.
Øverste test er tatt på mandag 13 dpo og nederste i dag 15 dpo. Ingen av dem på morgen urin. Så e veldig fornøyd med stigningen. Jeg tester ikke så mye som dere andre her inne. Så jeg sier meg fornøyd med dette og så tar jeg en digital i løpet av helgen og en neste helg i håp om å få 3+ neste helg
Har fulgt med de siste dagene, og dere virker som en veldig fin gjeng. Så glad for å bli med her. Og veldig kjekt å se noen fra oktober 22
Samme her - skal også på UL om 12 dager hos MedicusDa kan jeg endelig begynne å slappe litt av. 12 dager t tidlig ultralyd på medicus
5+3