❤️Testene våre❤️

IKM idag.
Vis vedlegget 414579
Dette er 12 DPO øverst og 14 DPO nederst. Jeg syns det er ingen til lite økning. Kjenner jeg mister litt troen. Tanker? :sorry:
det er så mange faktorer som spiller inn på konsentrasjonen av HCG i urin at du må ikke miste troen :happy: den er ikke svakere, så om du ikke har tegn til at det har gått galt så er det nok fortsatt en spire der :happy:
Er du veldig bekymret så bestill deg time hos lege så du får tatt blodprøve:love7

det er så mange faktorer som spiller inn på konsentrasjonen av HCG i urin at du må ikke miste troen :happy: den er ikke svakere, så om du ikke har tegn til at det har gått galt så er det nok fortsatt en spire der :happy:
Er du veldig bekymret så bestill deg time hos lege så du får tatt blodprøve:love7
Det er jo nesten litt komisk, for til en annen så ville jeg jo sagt nøyaktig det du sier nå :hilarious: Men så blir jeg så innmari irrasjonell når det gjelder meg selv :nailbiting: Du har jo selvfølgelig helt rett, tusen takk for at du skriver det :Heartred Har bestilt meg hcg-blodprøve nå :wacky:

Dere som har tatt blodprøve og testet md cb. Har dette stemt?
Nei :whacky011 Det stemte ikle med førstemann. Da var hcg i blod høyere enn CB plukket opp. Men jeg vil tro at det kanskje ikke er så uvanlig. For det tar jo litt lenger tid før hormoner påvises i urin enn i blodet vårt, i tillegg til urinkonsentrasjon som også har mye å si. Testene er morsomme, men ikke til å stole på sånn egentlig. Denne gangen slet jeg skikkelig med å få 3+ og strimlene mine måtte bli mye sterkere enn sist før 3+ dukket opp. Noen får aldri 3+ selv om de er 15 uker på vei med friskt foster. :oops:

Hva tenker dere? Nest nederste er tatt fredag, nederste i går kveld. Ser meg blind på dem :oops: Er 5 + 5 nå. Rfsu tester.
IMG_1810.jpeg

Hva tenker dere? Nest nederste er tatt fredag, nederste i går kveld. Ser meg blind på dem :oops: Er 5 + 5 nå. Rfsu tester.
Vis vedlegget 414585
Ser jo ganske lik ut.. men så er jo ikke RFSU tester som er kjent for å være spesielt gode...

Hvorfor tar dere så mange tester? Synker hcg ved MA? For ellers vil man vel blø hvis man mister.. Spør fordi jeg tenker at det må være fryktelig slitsomt :Heartred

Hvorfor tar dere så mange tester? Synker hcg ved MA? For ellers vil man vel blø hvis man mister.. Spør fordi jeg tenker at det må være fryktelig slitsomt :Heartred
Det er slitsomt, ja :hilarious: For min del har en graviditet med svakere graviditetstester endt i spontanabort, og jeg vet ikke - jeg vil kanskje vite at det ikke går veien enn å plutselig få smerter og blod. Ved MA ble ikke testen svakere, så det er noe man ikke får visst. I tillegg er det, hvertfall for min del, stas å se de to strekene dukke opp og da blir jeg litt testetøs :Heartpink Selv om det fører til noen bekymringer da:wacky:

Back
Topp