❤️Testene våre❤️

Angrer på å ikke ha kjøpt flere tester i går! De har sikkert på søndagsåpen butikk? :angelic:

Er det flere som blir litt triste når teksten og tallet forsvinner på de digitale? :smiley-ashamed004 Har jo bilder, men synes uansett det er litt trist når de blir blanke
Jaaa. Synes det er så trist at de ikke varer lenger enn de gjør :sorry:

Tom for tester og får ikke kjøpt før på tirsdag :think005 Har eggløsningstester liggende og tenkte å prøve å teste med en slik:laughing002 Eggløsningstesten ble fryktelig fort positiv:happy3 Da har jeg ihvertfall hcg i kroppen og veldig spent på tirsdag om graviditetstesten har steget i styrke:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_1995.jpeg
    IMG_1995.jpeg
    359,7 KB · Visninger: 19
Last edited:
Tom for tester og får ikke kjøpt før på tirsdag :think005 Har eggløsningstester liggende og tenkte å prøve å teste med en slik:laughing002 Den ble fryktelig fort positiv:happy3 Da har jeg ihvertfall hcg i kroppen og veldig spent på tirsdag om graviditetstesten har steget i styrke:smiley-angelic001
Jeg tok akkurat en EL-test, fikk sterkere teststrek enn kontrollstrek:dance008 Håper CB viser 3+ i løpet av uka:smiley-angelic001

I morgen ryker siste digital. Hadde ikke flere igjen, så må kjøpe enda en pakke i morgen. :wtf: Om ikke denne heller viser 3+ så gir jeg opp!! Nå har jeg så mye HCG i kroppen at teststreken på strimlene rekker å stjele alt blekket før den når kontrollstreken.:laughing002 Kjenner jeg er hormonsur på CB digital nå altså! :angry4 GI MEG 3+!

IMG_8335.jpeg
Dagens tester, 21dpo - 5+0 uker! :Heartred

Skal snart gi meg nå altså, men vil jo se 3+ først. :whacky011

Fin stigning! Prøve cb uke om noen dager. Kan jo ikke være lenge til 3+ nå. Jeg er ferdig å teste med bp tidlig nå(er også fri). Gøy å se stigning! Nå venter jeg til rfsu er sterkere enn sterkest!

Vedlegg

• IMG_1058.jpeg
    IMG_1058.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 47
  • IMG_1060.jpeg
    IMG_1060.jpeg
    836,5 KB · Visninger: 43
  • IMG_1064.jpeg
    IMG_1064.jpeg
    1 MB · Visninger: 48
  • IMG_1065.jpeg
    IMG_1065.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 41
I morgen ryker siste digital. Hadde ikke flere igjen, så må kjøpe enda en pakke i morgen. :wtf: Om ikke denne heller viser 3+ så gir jeg opp!! Nå har jeg så mye HCG i kroppen at teststreken på strimlene rekker å stjele alt blekket før den når kontrollstreken.:laughing002 Kjenner jeg er hormonsur på CB digital nå altså! :angry4 GI MEG 3+!

Vis vedlegget 414491
Dagens tester, 21dpo - 5+0 uker! :Heartred

Skal snart gi meg nå altså, men vil jo se 3+ først. :whacky011
Vi er jo foreløpig like langt på vei så du må si ifra om det blir 3+ når du tester i dag :love017 Har så lyst på 3+ selv, men tør ikke teste helt enda:nailbiting:

Gikk forbi apoteket. Plutselig så har jeg en CB digital (med ukeindikator). Merkelige greier. Får se om jeg klarer vente til imorgen eller onsdag med den. Tviler. :bag::hilarious:

Back
Topp