❤️Testene våre❤️

Denne strimmeltesten blir ikke sterkere :confused: Vært sånn siden tirsdag synes jeg.. Men fikk 1-2 på digital i går og gravid på monitor, så jeg håper dette går riktig vei:)
Er 4+1 i dag
Tror jeg melder meg stille og rolig ut igjen. Blir nok ingen maispire på oss, ser ut som dette var en kjemisk :sorry: Lykke til til alle her inne, håper spirene sitter hele veien :happy:

Nå blir jeg gal… svippet innom apoteket og rasket med meg noen siste tester (tenkte jeg da). Én stav fra Apotek 1, og to digitale. Måtte ta staven med en gang jeg kom hjem (kanskje dumt, skulle ventet til i morgen tidlig?) Den viser jo fortsatt strek, men jeg synes ikke det er noen stigning. Har mistet litt oversikt, men tror jeg er 19 dpo. Uke 5+1. Forventet mens var på mandag. Burde jeg sjekke ut hcg-nivå eller hva gjør jeg? Venter jeg en ukes tid og tar en digital? Hadde egentlig tenkt å ta den ene i morgen tidlig, men er så redd det fortsatt vil stå 1-2 der… (samme test, ulikt lys)

Vedlegg

• IMG_8289.jpeg
    IMG_8289.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 53
  • IMG_8286.jpeg
    IMG_8286.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 52
Nå blir jeg gal… svippet innom apoteket og rasket med meg noen siste tester (tenkte jeg da). Én stav fra Apotek 1, og to digitale. Måtte ta staven med en gang jeg kom hjem (kanskje dumt, skulle ventet til i morgen tidlig?) Den viser jo fortsatt strek, men jeg synes ikke det er noen stigning. Har mistet litt oversikt, men tror jeg er 19 dpo. Uke 5+1. Forventet mens var på mandag. Burde jeg sjekke ut hcg-nivå eller hva gjør jeg? Venter jeg en ukes tid og tar en digital? Hadde egentlig tenkt å ta den ene i morgen tidlig, men er så redd det fortsatt vil stå 1-2 der… (samme test, ulikt lys)
Man kan fort bli gal ja hadde det vært meg hadde jeg bare ventet, men ser jo mange er mer «på» en jeg er

Jeg og er 5+1 i dag og ventet mens på mandag og måtte selv ta en test i dag den var ganske sterk nå, men dette er jo så individuelt.

Ta den digitale i morgen tidlig :) Syns testen ser fin ut jeg, og tror du vil fra enten 2-3 eller 3+ i morgen :)

19dpo! Ser rfsu stiger. Har bare en bp igjen til i morgen så jeg måtte gå over på rfsu for noen dager siden for å kunne sammenligne. Når den er sterkest på test streken, da kan jeg teste for 3+? Bp er så og si likens i styrken. I morgen tenker jeg de er lik.

Vedlegg

• IMG_1043.jpeg
    IMG_1043.jpeg
    954,8 KB · Visninger: 32
Last edited:
19dpo! Ser rfsu stiger. Har bare en bp igjen til i morgen så jeg måtte gå over på rfsu for noen dager siden for å kunne sammenligne. Når den er sterkest på test streken, da kan jeg teste for 3+? Bp er så og si likens i styrken. I morgen tenker jeg de er lik.
Ja det kan du:love7 husk cb ukeindikator kan være noe lunefull, har lest om flere som ikke har fått 3+ selv om de har skyhøy hcg:happy:

Her hadde jeg i dag hakket svakere test i dag, og det virker som en lettelse. Veldig rart å si det, men når man vet det ikke kommer til å gå bra så vil man bare det skal gå over. Så nå føles det at vi er pittelite hakk nærmere pp1 :Heartred
Så leit, men så godt at du likevel klarer å se fremover :Heartred Hvis det går galt, så titt innom og si hei når du (forhåpentligvis snart) får ny termingruppe.

Så leit, men så godt at du likevel klarer å se fremover :Heartred Hvis det går galt, så titt innom og si hei når du (forhåpentligvis snart) får ny termingruppe.
Må bare det, når ønsket er så stort :Heartred Nå håper jeg bare den ordentlige blødningen kommer snart.

Har nå bestilt el tester og enda flere g tester til den store medaljen, må fylle på skuffen så det er klar:cool: Det skal jeg gjøre :Heartred

Må bare det, når ønsket er så stort :Heartred Nå håper jeg bare den ordentlige blødningen kommer snart.

Har nå bestilt el tester og enda flere g tester til den store medaljen, må fylle på skuffen så det er klar:cool: Det skal jeg gjøre :Heartred
Absolutt! Dette er min fjerde graviditet på et år- gir pokker ikke opp! Heier på dere :smiley-angelic001

Aner ikke når man får 3+ på de selv, men at teststreken er sterkere var ikke nok her. :wtf: Se link for bilde av mine sammen med min tredje CB 2-3 test!:scratch Møkkatester! Tror ikke noe på de lenger jeg. Fikk 3+ på 17dpo sist, med mye svakere tester enn nå.

Innlegg i tråden '❤️Testene våre❤️'
https://forum.babyverden.no/threads/❤️testene-våre❤️.2042549/post-27898391

Back
Topp