❤️Testene våre❤️

Bare MÅTTE ta en test i dag, ikke tatt siden i forgårs. Og jeg TROR jeg har fått min dye-stealer. Håper jeg snart kan tillate meg å tenke at dette faktisk skjer. Og satser på å klare å legge testinga på hylla snart :p

Vet ikke hvilken DPO jeg er, ettersom jeg ikke har testet for eggløsning, men lagt min faith i Flo-appen. Men tror jeg er et sted mellom 20-25 DPO!

Vedlegg

• IMG_0642.jpeg
    IMG_0642.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 58
  • IMG_0644.jpeg
    IMG_0644.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
Tror jeg skal la vøre å teste til tirsdag. Blir så skuffet når den ikke stiger som jeg hadde trodd. Og tirsdag har jeg fri, og kan grave meg ned hvis de ikke er sterkere da :bag:

Kan være greit å gi det noen dager, da vil det være lettere å se en ev. forskjell også. Tror jeg skal teste iallefall en gang til før legetimen på torsdag.

Hvor langt var du på vei på torsdag?
Usikker hvor langt jeg er, vi tror mellom 4-5 uker. Har jo selvfølgelig googlet opp og ned, og enda litt til :wacky: syns det er skikkelig vanskelig å ikke få noen ordentlige svar før på tirsdag.

Last edited:
Usikker hvor langt jeg er, vi tror mellom 4-5 uker. Har jo selvfølgelig googlet opp og ned, og enda litt til :wacky: syns det er skikkelig vanskelig å ikke få noen ordentlige svar før på tirsdag.

Det skjønner jeg. :Heartred Håper du får et positivt svar på tirsdag, eller i det minste en bekreftelse. Å gå i uvisse er helt forferdelig.

Det skjønner jeg. :Heartred Håper du får et positivt svar på tirsdag, eller i det minste en bekreftelse. Å gå i uvisse er helt forferdelig.
Ja nå har jeg bare lyst at det skal ta en ende, også kan jeg heller bare se på neste syklus som en mulighet liksom.. skulle hatt mer stigning på testene føler jeg

Back
Topp