Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noe der. Prøv å ta bilde litt nærmer med blitsHei! Lurer på om dere kan se to streker eller om jeg bare innbiller meg det? Vet den er ekstremt svak men forhåpningene er oppe etter fjerde IVF forsøk
Ser «noe» krysser fingreneHei! Lurer på om dere kan se to streker eller om jeg bare innbiller meg det? Vet den er ekstremt svak men forhåpningene er oppe etter fjerde IVF forsøk
Den vil jeg si er positivHei! Lurer på om dere kan se to streker eller om jeg bare innbiller meg det? Vet den er ekstremt svak men forhåpningene er oppe etter fjerde IVF forsøk
Kan skimte noe der. Prøv å ta bilde litt nærmer med blits
Jeg kjøpte Metode nå fordi jeg ikke hadde tenkt så langt å bestilt på nett… også fikk jeg en følelse på at jeg MÅTTE teste… men de er veldig skuffende. Hadde det ikke vært for streksynet mitt hadde jeg nok ikke trodd at jeg var gravid endaHar brukt opp 4 tester allerede! Synes de er vrange denne gangen! Blæh! Har en teori om at de jeg kjøper på apoteket er verre.
Lett å se den derHei! Lurer på om dere kan se to streker eller om jeg bare innbiller meg det? Vet den er ekstremt svak men forhåpningene er oppe etter fjerde IVF forsøk
Woow!Jeg blir seriøst gæren... se på denne ifht til de i går...
Skjønner at du blir frustrert og lei! Kanskje du skulle tatt en tur til fastlegen din å få målt hcg med en blodprøve, og få et endelig svar på om stigningen er som den skal eller ikke? Håper for deg!Tror dette blir siste test på noen dager Har mista håpet på at dette vil gå bra.. Kjenner ingen symptomer i dag og ser ikke ut til at det er dobling av hcg. Er 20 dpo i dag. Nederste test er 20 dpo.
Åå så godt å høre at det ikke bare jeg som innbiller meg det! Tenkte å ta en CB på søndagenLett å se den der
Ikke rart man ikke skal bruke strimler til å måle økning og sjekke hele tidenWoow!
Nei, du sier noe Er jo fryktelig vanskelig å la være også. Håper du får svar på blodprøven din allerede i dag. Ser jo veldig lovende ut med de testene der da!! Hvordan er det om man skulle miste en tvilling, vil hcg gå ned litt først da også gå opp igjen?Ikke rart man ikke skal bruke strimler til å måle økning og sjekke hele tiden
Ja, jeg burde egentlig det, men hadde litt dårlig opplevelse sist gang jeg måtte måle hcg. Så tror jeg bare få tenke at jeg må ta det som kommer Takk for omtanken Fint og godt å kunne få ut litt frustrasjon.Skjønner at du blir frustrert og lei! Kanskje du skulle tatt en tur til fastlegen din å få målt hcg med en blodprøve, og få et endelig svar på om stigningen er som den skal eller ikke? Håper for deg!
En gang testetøs, alltid testetøsNei, du sier noe Er jo fryktelig vanskelig å la være også. Håper du får svar på blodprøven din allerede i dag. Ser jo veldig lovende ut med de testene der da!! Hvordan er det om man skulle miste en tvilling, vil hcg gå ned litt først da også gå opp igjen?
Aah, ja da skjønner jeg. Håper det plutselig kommer et hopp, eller at du klarer å slå deg til ro med å vente litt. Føles kanskje tryggest å vente litt uansett hva en blodprøve hadde sagt. Jeg hadde nok følt det hvert fall. Krysser alt jeg har for deg!Ja, jeg burde egentlig det, men hadde litt dårlig opplevelse sist gang jeg måtte måle hcg. Så tror jeg bare få tenke at jeg må ta det som kommer Takk for omtanken Fint og godt å kunne få ut litt frustrasjon.