❤️Testene våre❤️

Jeg har fortsatt holdt meg her, bare i det stille hjørnet. Jeg hadde en liten blødning i går morges og testen hadde blitt svakere... blødningen var over like fort som den kom, og testene er ikke svakere. Har testet MYE siste døgnet kan dere tenke dere :bag: i går kveld kom det litt brunt utflod da jeg tørket meg, samme i dag tidlig og nå i kveld. Har også vært hos legen i dag for å ta hcg prøve, får svar kanskje i morgen, hvis jeg er heldig.

Kjøpte nye tester i sted. De to øverste er fra I går, og de to nederste er fra i sted, på akkurat samme urin. Syns det er vanskelig å ikke vite hva som skjer og når testene også er forskjellig selv om de er på samme urin er det et lite mareritt :banghead: Men har ingen smerter i det hele tatt, hvorfor kan ikke kroppen bare gi et tydelig svar, hvorfor må jeg bare gå å vente...
Jeg har tenkt så mye på deg. :Heartred Testene dine der jo lovende ut nå synes jeg, er jo veldig vanskelig når til og med samme test med samme urin skal slå så forskjellig ut. Tror nok nesten du må vente til blodprøvesvaret for å vite sikkert dessverre, skjønner så fryktelig godt at det er helt ufattelig uutholdelig å vente på svar! Jeg håper for deg, krysser alt jeg har! :Heartred:smiley-angelic001

Jeg har tenkt så mye på deg. :Heartred Testene dine der jo lovende ut nå synes jeg, er jo veldig vanskelig når til og med samme test med samme urin skal slå så forskjellig ut. Tror nok nesten du må vente til blodprøvesvaret for å vite sikkert dessverre, skjønner så fryktelig godt at det er helt ufattelig uutholdelig å vente på svar! Jeg håper for deg, krysser alt jeg har! :Heartred:smiley-angelic001
Ååh så snilt av deg :Heartred det blir noen spennende dager fremover, veldig rart å skulle fortsette å leve som gravid når man ikke vet om man er det lenger eller hva som skjer. Men vi får øve oss på den fine tålmodigheten og se hva som skjer. Samt å teste litt til, for har jo kjøpt inn mer i dag :bag:

Jeg har fortsatt holdt meg her, bare i det stille hjørnet. Jeg hadde en liten blødning i går morges og testen hadde blitt svakere... blødningen var over like fort som den kom, og testene er ikke svakere. Har testet MYE siste døgnet kan dere tenke dere :bag: i går kveld kom det litt brunt utflod da jeg tørket meg, samme i dag tidlig og nå i kveld. Har også vært hos legen i dag for å ta hcg prøve, får svar kanskje i morgen, hvis jeg er heldig.

Kjøpte nye tester i sted. De to øverste er fra I går, og de to nederste er fra i sted, på akkurat samme urin. Syns det er vanskelig å ikke vite hva som skjer og når testene også er forskjellig selv om de er på samme urin er det et lite mareritt :banghead: Men har ingen smerter i det hele tatt, hvorfor kan ikke kroppen bare gi et tydelig svar, hvorfor må jeg bare gå å vente...
Håper hCG prøvene gir ønskelig svar! Testene er jo ikke nødvendigvis til å stole på, mtp å se stigning. Pleier å få raskt svar på dem etter min erfaring.

Håper hCG prøvene gir ønskelig svar! Testene er jo ikke nødvendigvis til å stole på, mtp å se stigning. Pleier å få raskt svar på dem etter min erfaring.
Akkurat nå så ønsker jeg bare svar, uansett hva det er :Heartred Føler meg litt i mellom alt akkurat nå, om de rakk bilen I dag så får jeg svar i morgen heldigvis.

Avslutter testingen med denne, er en plass mellom 5+5 og 6+4 antagelig :) spent på hva termin blir tilslutt! Nå kommer teststreken like fort som kontrollstreken og ble sterkere :love7

Vedlegg

• IMG_6884.jpeg
    IMG_6884.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 24
IMG_8257.jpeg
Ville bare tipse om at man kan legge inn testene i Premom appen og få scoring også. Er så testnerd selv, men synes det er så gøy å se tallet går oppover. :love017
EEEELSKER Å TESTE!!

Synes streken på Make Sure er fin, men skulle så gjerne ønske den var litt sterkere enn i går.

Testen fra Normal mener jeg er litt sterkere? :nailbiting:

Vedlegg

• 25BD65E8-1371-4519-86F1-F70F7E026EA1.png
    25BD65E8-1371-4519-86F1-F70F7E026EA1.png
    8,5 MB · Visninger: 35
  • 742770D5-94B3-4BCB-A92B-6D3A13D5C2D9.png
    742770D5-94B3-4BCB-A92B-6D3A13D5C2D9.png
    6,2 MB · Visninger: 35
Okei… da avslutter jeg denne febrilske testingen, ihvertfall med Rfsu sine tester. Min mentale helse har ikke godt av å myse for å se stigning. 18 dpo, 5+0 i dag, ca nå jeg testet klart og tydelig gravid med forrige, så nå når streken fortsatt ser så svak ut så synker hjertet mitt. Kjøper en ny test på vei til jobb, håper den viser det mer tydelig også denne gangen. (På ene bildet: øverst 16 dpo, nederst 18 dpo)

Vedlegg

• IMG_8275.jpeg
    IMG_8275.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 31
  • 3D7F651B-E484-42B4-AC86-536119C53981.jpeg
    3D7F651B-E484-42B4-AC86-536119C53981.jpeg
    725,8 KB · Visninger: 31
Okei… da avslutter jeg denne febrilske testingen, ihvertfall med Rfsu sine tester. Min mentale helse har ikke godt av å myse for å se stigning. 18 dpo, 5+0 i dag, ca nå jeg testet klart og tydelig gravid med forrige, så nå når streken fortsatt ser så svak ut så synker hjertet mitt. Kjøper en ny test på vei til jobb, håper den viser det mer tydelig også denne gangen. (På ene bildet: øverst 16 dpo, nederst 18 dpo)
De testene er jo kjent for dårlige streker. Den har jo helt tydelig steget♥️

Hva tenker dere? Morgentester.
Øverste er 16 dpo og nederste er i dag 20 dpo :)
De har økt siden blødningen stoppet, så da antar jeg at jeg ikke kan ha hatt kjemisk.

Første syklus jeg bruker make sure sine. Forrige gang det gikk brukte jeg babyplan sine tidligtester og hadde betydelig sterkere strek/like sterk som kontrollstreken nå.

Vedlegg

• IMG_1985.jpeg
    IMG_1985.jpeg
    851,1 KB · Visninger: 52
Back
Topp