❤️Testene våre❤️

Mine tester så langt :) Testen 9 dpo var tatt på kvelden, og idag tok jeg ny 11 dpo. Synes det er litt skummelt at ikke den idag har noe særlig sterkere strek enn den for to dager siden. Men håper det går bra likevel ❤️ :happy:Tidligtest fra Metode

Vedlegg

• IMG_5408.jpeg
    IMG_5408.jpeg
    672,3 KB · Visninger: 27
  • IMG_5412.jpeg
    IMG_5412.jpeg
    604,5 KB · Visninger: 28
  • IMG_5419.jpeg
    IMG_5419.jpeg
    492,1 KB · Visninger: 27
  • IMG_5417.jpeg
    IMG_5417.jpeg
    610,6 KB · Visninger: 29
Mine tester så langt :) Testen 9 dpo var tatt på kvelden, og idag tok jeg ny 11 dpo. Synes det er litt skummelt at ikke den idag har noe særlig sterkere strek enn den for to dager siden. Men håper det går bra likevel ❤️ :happy:Tidligtest fra Metode
Disse testene er vel kjent for å være trege på å slå ut.. Så mulig du hadde fått klarere strek med f.eks makesure.. Håper for deg :Heartred

Okei… da avslutter jeg denne febrilske testingen, ihvertfall med Rfsu sine tester. Min mentale helse har ikke godt av å myse for å se stigning. 18 dpo, 5+0 i dag, ca nå jeg testet klart og tydelig gravid med forrige, så nå når streken fortsatt ser så svak ut så synker hjertet mitt. Kjøper en ny test på vei til jobb, håper den viser det mer tydelig også denne gangen. (På ene bildet: øverst 16 dpo, nederst 18 dpo)
Det er jo fin stigning på ræva tester- så tror dette går helt fint :Heartred

Synes streken på Make Sure er fin, men skulle så gjerne ønske den var litt sterkere enn i går.

Testen fra Normal mener jeg er litt sterkere? :nailbiting:
Men jeg synes make sure er sterkere enn i går? Hvertfall med mitt streksyn! Og egentlig bør man sammenlikne annenhver dag- og da er det garantert økning :angelic:

Stolt av meg selv som ikke har testet noe på ei uke :nailbiting: I morgen skal jeg ta tredje og siste digitale. Gleder meg og er veldig spent
Jeg tenkte også å ta en siste digital i helgen. I håp om å se 3+ Kjenner det er litt vanskelig å gi slipp på testing.. Men er jo ikke noe poeng å fortsette nå Sånn egentlig!

Jammen fikk jeg 2-3 i dag, på 4+3 (4+1 ift eggløsning), DET hjalp litt på nervene. Er også happy med stigningen og styrken på strimmel, den er bedre enn den var på 15dpo sist, da jeg mista. På 15dpo sist fikk jeg 1-2 :dontknow
D7D13528-6A07-4266-B807-E70228282BE7.jpeg

Jeg tenkte også å ta en siste digital i helgen. I håp om å se 3+ Kjenner det er litt vanskelig å gi slipp på testing.. Men er jo ikke noe poeng å fortsette nå Sånn egentlig!
Ja slik tenker jeg og. Nå kommer det forhåpentligvis 3+ på testen i morgen, og så blir det bare å vente på tul om litt over 2 uker :Heartpink

Ja slik tenker jeg og. Nå kommer det forhåpentligvis 3+ på testen i morgen, og så blir det bare å vente på tul om litt over 2 uker :Heartpink
Ja samme her 17 dager til tul ❤️ Med min hcg på mandag så skal jeg i all teori få 3+ nå. Tok en strimmel test i dag, den er mørkere enn sist, men jeg har aldri helt klart å stole 100% på fargestrimmel tester til å analysere

Men jeg synes make sure er sterkere enn i går? Hvertfall med mitt streksyn! Og egentlig bør man sammenlikne annenhver dag- og da er det garantert økning :angelic:
Synes ikke det var så mye økning på Make Sure på to dager heller. Da er dritt-testen fra Normal bedre :nailbiting: :knegg:
Tatt blodprøve nå, såå redd for svaret. Var 26 på onsdag så bør være over 50 i dag :nailbiting:

Vedlegg

• FD3D2DF0-00C5-4859-AF52-75F99CC0135B.png
    FD3D2DF0-00C5-4859-AF52-75F99CC0135B.png
    2,8 MB · Visninger: 25
  • 1AD05557-37E1-4FCD-AD6D-769A7A71DF87.png
    1AD05557-37E1-4FCD-AD6D-769A7A71DF87.png
    8,5 MB · Visninger: 25
Jammen fikk jeg 2-3 i dag, på 4+3 (4+1 ift eggløsning), DET hjalp litt på nervene. Er også happy med stigningen og styrken på strimmel, den er bedre enn den var på 15dpo sist, da jeg mista. På 15dpo sist fikk jeg 1-2 :dontknow
Vis vedlegget 414281
Så nydelig! :Heartred:hello2

Prøvde selv en digital i dag, men 1-2 uker der. Hadde dog ikke forventet noe annet :knegg: Er 4+0

IMG_8262.jpeg
19dpo - 4+5 uker

Var så sykt antiklimaks å få 2-3 i dag også! :shifty:
Var sååå sikker på at jeg skulle få 3+ med de strekene der. Hvor sterke skal de egentlig bli før man får 3+? Med forrigemann fikk jeg 3+ på 17dpo, i dag er jeg 19dpo! I morgen er det 1 uke siden jeg fikk 2-3 første gang. Har fått to til siden. :hilarious:

Blæh! Skal jeg gidde å kjøpe enda en pakke med tester? Eller bare slå meg til ro med fin styrke på strimlene. De øker jo som bare det heldigvis. :love017

Vis vedlegget 414307
19dpo - 4+5 uker

Var så sykt antiklimaks å få 2-3 i dag også! :shifty:
Var sååå sikker på at jeg skulle få 3+ med de strekene der. Hvor sterke skal de egentlig bli før man får 3+? Med forrigemann fikk jeg 3+ på 17dpo, i dag er jeg 19dpo! I morgen er det 1 uke siden jeg fikk 2-3 første gang. Har fått to til siden. :hilarious:

Blæh! Skal jeg gidde å kjøpe enda en pakke med tester? Eller bare slå meg til ro med fin styrke på strimlene. De øker jo som bare det heldigvis. :love017
Jeg har nettopp bestilt meg en pakke til med CB fordi jeg «må» ta tester helt til jeg får 3+ :facepalm:

Jeg har nettopp bestilt meg en pakke til med CB fordi jeg «må» ta tester helt til jeg får 3+ :facepalm:
Har brukt opp 4 tester allerede! :hilarious: :shifty: Synes de er vrange denne gangen! Blæh! Har en teori om at de jeg kjøper på apoteket er verre.:laughing002

Back
Topp