❤️Testene våre❤️

En gang testetøs, alltid testetøs :angelic: :hilarious:
Nei jeg ringte legekontoret i dag tidlig, og prøven min rakk ikke transporten! Så må vente til mandag, så tidligst tirsdag vet jeg økning og alt. Men tro meg, jeg tester igjennom helgen:wacky: tilbud på apotek1 og Clearblue:joyful:
Nei jeg har tenkt tanken! Men aner ikke hvordan det skulle utartet seg :bag::anyone
Skjønner det såå godt! Jeg tester også en testetøs uten grenser! :laughing002 Dyppet tester til uke 7 sist. :smiley-angelic006 Såå kjedelig å måtte vente til over helga!! Men jeg har litt troa jeg, selv om testene dine har vært litt varierende.:Heartred Håper du får et beroligende svar og at spira klorer seg fast.

Skjønner det såå godt! Jeg tester også en testetøs uten grenser! :laughing002 Dyppet tester til uke 7 sist. :smiley-angelic006 Såå kjedelig å måtte vente til over helga!! Men jeg har litt troa jeg, selv om testene dine har vært litt varierende.:Heartred Håper du får et beroligende svar og at spira klorer seg fast.
Hadde mannen visst hvor mye penger jeg har brukt på tester :laughing001 blir noen spennende dager videre, det er sikkert :shy:

Vis vedlegget 414307
19dpo - 4+5 uker

Var så sykt antiklimaks å få 2-3 i dag også! :shifty:
Var sååå sikker på at jeg skulle få 3+ med de strekene der. Hvor sterke skal de egentlig bli før man får 3+? Med forrigemann fikk jeg 3+ på 17dpo, i dag er jeg 19dpo! I morgen er det 1 uke siden jeg fikk 2-3 første gang. Har fått to til siden. :hilarious:

Blæh! Skal jeg gidde å kjøpe enda en pakke med tester? Eller bare slå meg til ro med fin styrke på strimlene. De øker jo som bare det heldigvis. :love017
Clearblue med ukes indikator kan slå ut på hcg :
10 = 1-2 uker
153 = 2-3 uker
2753 = 3+ Uker

Denne strimmeltesten blir ikke sterkere :confused: Vært sånn siden tirsdag synes jeg.. Men fikk 1-2 på digital i går og gravid på monitor, så jeg håper dette går riktig vei:)
Er 4+1 i dag

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 38
  • image.jpg
    image.jpg
    3,3 MB · Visninger: 38
Fristende å kjøpe flere tester kjenner jeg. :bag:

Like sterk I dag på utvannet tiss som i går. Men også noe ferskere blod. Skulle ønske man bare kunne starte graviditeten I uke 13 :wacky: neida, men håper det er greit jeg henger her helt til det er sikkert det går feil vei:bag: håper på bedre konsentrert tiss senere.

Redigert: blødningen like fort over som på onsdagen. Var bare der og da. Ikke antydning til noe nå ved dobesøk..

Vedlegg

• 20230909_074523.jpg
    20230909_074523.jpg
    1,4 MB · Visninger: 26
Last edited:
Jeg måtte kjøpe nye i går :hilarious:

Vet ikke om jeg tør teste nå når jeg er bortreist på jobbhelg, redd de ikke skal ha steget og da tulle med fokuset mitt. :bag:

Vet ikke om jeg tør teste nå når jeg er bortreist på jobbhelg, redd de ikke skal ha steget og da tulle med fokuset mitt. :bag:
Tror jeg skal la vøre å teste til tirsdag. Blir så skuffet når den ikke stiger som jeg hadde trodd. Og tirsdag har jeg fri, og kan grave meg ned hvis de ikke er sterkere da :bag:

Melder meg inn her jeg også da :D første bilde fra i går (8 dpo) nr 2 er i dag (9dpo om alt er regnet riktig)

De sier at alle gode ting er tre, så jeg håper det stemmer sånn at vi endelig får terminspira vår :Heartred

Vedlegg

• E2759005-D828-459E-A74E-8AA41EA9BDC2.jpeg
    E2759005-D828-459E-A74E-8AA41EA9BDC2.jpeg
    1 MB · Visninger: 16
  • 82E7B572-A969-4615-AC95-CB5BEE421C7A.jpeg
    82E7B572-A969-4615-AC95-CB5BEE421C7A.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 16
Back
Topp