Grattis! Jeg klarte ikke la være å teste da jeg gikk på do for litt siden, så min testrekke avslutter med 2-3 4+6. Irriterer meg at jeg ikke klarte å vente. Men.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner meg igjen! Har svidd av så mange på 2-3, blæh! Fikk 3+ på 17dpo sist, så jeg har mildt sagt vært sykt utålmodig nå!Grattis! Jeg klarte ikke la være å teste da jeg gikk på do for litt siden, så min testrekke avslutter med 2-3 4+6. Irriterer meg at jeg ikke klarte å vente. Men.
Åh, vi er like langt- hvor lenge skal jeg vente med min siste tro? Kanskje neste mandag? Er bortreist i helga.Grattis! Jeg klarte ikke la være å teste da jeg gikk på do for litt siden, så min testrekke avslutter med 2-3 4+6. Irriterer meg at jeg ikke klarte å vente. Men.
Hei! Ser dine rfsu er «annerledes» enn resten av testene. Hva er dine erfaringer fra rfsu sine? Jeg hae nemlig ulike streker fra dag til dag, plutselig svak strek etter sterk test. Det stresser megFin stigning! Prøve cb uke om noen dager. Kan jo ikke være lenge til 3+ nå. Jeg er ferdig å teste med bp tidlig nå(er også fri). Gøy å se stigning! Nå venter jeg til rfsu er sterkere enn sterkest!
Det kommer ann på når på dagen de er tatt. Andre urin er best. 20-30min etter første gang du tisset på morgenen. Disse var tatt over ei uke.Hei! Ser dine rfsu er «annerledes» enn resten av testene. Hva er dine erfaringer fra rfsu sine? Jeg hae nemlig ulike streker fra dag til dag, plutselig svak strek etter sterk test. Det stresser meg
Jeg kjenner meg igjen! Har svidd av så mange på 2-3, blæh! Fikk 3+ på 17dpo sist, så jeg har mildt sagt vært sykt utålmodig nå!
Åh, vi er like langt- hvor lenge skal jeg vente med min siste tro? Kanskje neste mandag? Er bortreist i helga.
Jepp, tror jeg kan ta den 5+5 eller 5+6, for da er termin etter el 5+3/4. Kanskje den skal være belønningen hvis jeg når 5+6Ville venta til mellom 5+1 og 5+3 om du klarer. Noe jeg ikke klarte.
Sterk og fin den hvor langt er du på vei nå?Kvldstest! Drømmer om så sterk strek i morgen at jeg tør å rate for 3+ Hva tror dere? Den har økt siden i morges
5+0. 20dpoSterk og fin den hvor langt er du på vei nå?
Vent er par dager til før du tar en da klør etter å ta en til her, men kun 11 dpo og 4+0 så venter jeg heller nærmere helga5+0. 20dpo
Nei absolutt ikke. Senest i forrige uke, samme dag jeg tok hcg hos legen som var på 139 fikk jeg 2-3 på cbDere som har tatt blodprøve og testet md cb. Har dette stemt?
Jeg vet ikke, men på CB sine sider står det andre tall på skalaen. Tror det er 2750 for å få 3+Dere som har tatt blodprøve og testet md cb. Har dette stemt?