❤️Testene våre❤️

Grattis! Jeg klarte ikke la være å teste da jeg gikk på do for litt siden, så min testrekke avslutter med 2-3 4+6. Irriterer meg at jeg ikke klarte å vente. Men. :hilarious:
Jeg kjenner meg igjen! Har svidd av så mange på 2-3, blæh! Fikk 3+ på 17dpo sist, så jeg har mildt sagt vært sykt utålmodig nå! :whacky011

Grattis! Jeg klarte ikke la være å teste da jeg gikk på do for litt siden, så min testrekke avslutter med 2-3 4+6. Irriterer meg at jeg ikke klarte å vente. Men. :hilarious:
Åh, vi er like langt- hvor lenge skal jeg vente med min siste tro? Kanskje neste mandag? Er bortreist i helga.

Så mange fine tester! :) her testet jeg positiv 1. september 16 dpo. Men har hatt bitte litt brun utflod og tap av symptomer. Noen som har noen formening om de siste testene? tatt 7., 9. og 11. september. blir svakere eller sterkere?

Vedlegg

• IMG_3623.jpeg
    IMG_3623.jpeg
    573,2 KB · Visninger: 30
  • IMG_3635.jpeg
    IMG_3635.jpeg
    597,6 KB · Visninger: 29
  • IMG_3644.jpeg
    IMG_3644.jpeg
    609,9 KB · Visninger: 31
  • IMG_3655.jpeg
    IMG_3655.jpeg
    502,3 KB · Visninger: 32
Last edited:
Fin stigning! Prøve cb uke om noen dager. Kan jo ikke være lenge til 3+ nå. Jeg er ferdig å teste med bp tidlig nå(er også fri). Gøy å se stigning! Nå venter jeg til rfsu er sterkere enn sterkest!
Hei! Ser dine rfsu er «annerledes» enn resten av testene. Hva er dine erfaringer fra rfsu sine? Jeg hae nemlig ulike streker fra dag til dag, plutselig svak strek etter sterk test. Det stresser meg :oops:

Hei! Ser dine rfsu er «annerledes» enn resten av testene. Hva er dine erfaringer fra rfsu sine? Jeg hae nemlig ulike streker fra dag til dag, plutselig svak strek etter sterk test. Det stresser meg :oops:
Det kommer ann på når på dagen de er tatt. Andre urin er best. 20-30min etter første gang du tisset på morgenen. Disse var tatt over ei uke.

Jeg kjenner meg igjen! Har svidd av så mange på 2-3, blæh! Fikk 3+ på 17dpo sist, så jeg har mildt sagt vært sykt utålmodig nå! :whacky011

De testene er lunefulle ... Blir ikke å jakte 3+ her, rakk ikke handle på tilbudet på apoteket og de er jo så dyre ... Men, hcg har jo steget så jeg slår meg til ro med det. Lege på torsdag og tar der derfra. Litt for tidlig til ultralyd da dessverre. Eller, ser vel noe men tvilsomt hjerteslag så tidlig.

Åh, vi er like langt- hvor lenge skal jeg vente med min siste tro? Kanskje neste mandag? Er bortreist i helga.

Ville venta til mellom 5+1 og 5+3 om du klarer. Noe jeg ikke klarte. :hilarious:

Kvldstest! Drømmer om så sterk strek i morgen at jeg tør å teste for 3+❤️ Hva tror dere? Den har økt siden i morges

Vedlegg

• IMG_1082.jpeg
    IMG_1082.jpeg
    1 MB · Visninger: 20
Last edited:
siste testen ble tatt i dag tidlig, så om noen dager blir det en digital med uker :love017 Krysser fingrene for at det dukker opp 3+:D 6+0 i dag

Vedlegg

• IMG_1410.jpeg
    IMG_1410.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 26
Søren.. klarte ikkje å vente noen dager :hilarious: Ble litt for ivrig! Fikk 2-3 på digital forrige onsdag også! Men make sure var så sterk at jeg spontant plutselig tok en digital og.. må vel bare smøre meg med tålmodighet noen dager til!Screenshot_20230912_063612_Snapchat.jpg

IKM idag.
IMG_4188.jpeg
Dette er 12 DPO øverst og 14 DPO nederst. Jeg syns det er ingen til lite økning. Kjenner jeg mister litt troen. Tanker? :sorry:

Back
Topp