Rfsu er drit for å si det rett ut. Har du mulighet til å få kjøpt make sure på Meny så er de nok mye bedre.Vis vedlegget 414709
Kan ikke si at jeg er veldig imponert over denne rfsu-testen 15 dpo, og streken kom etter tidsfristen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rfsu er drit for å si det rett ut. Har du mulighet til å få kjøpt make sure på Meny så er de nok mye bedre.Vis vedlegget 414709
Kan ikke si at jeg er veldig imponert over denne rfsu-testen 15 dpo, og streken kom etter tidsfristen
Er det rfsu? Er ikke de kjent for å ha lite fargestoff? Har du prøvd et anna merke?Vis vedlegget 414709
Nei, har bare mange rfsu!Er det rfsu? Er ikke de kjent for å ha lite fargestoff? Har du prøvd et anna merke?
Okey, tror jeg skal kjøpe et annet merke!Rfsu er drit for å si det rett ut. Har du mulighet til å få kjøpt make sure på Meny så er de nok mye bedre.
Er du gravid? Etter tester du for graviditet? Mange dpo?Okey, tror jeg skal kjøpe et annet merke!
Har bare brukt rfsu strimmeltest.. tror jeg la ut ett bilde med hvordan mine tester utviklet seg i test tråden her tidligere.. Hvis ikke så har jeg iallefall som jeg kan legge ut. De funker helt normalt syns jegVis vedlegget 414723
16 dpo RFSU, er de virkelig så dårlige?
Ja, håper i hvert fall det. Har fått positiv digital 16 dpo.Er du gravid? Etter tester du for graviditet? Mange dpo?
Ser ut som du kanskje har fått en dårlig batch med RFSU da… jeg har fått sterkere på de, men er maaange som syntes de er kjempedårlig. Ville prøvd en annen test for å se! Krysser fingrene for bedre strekJa, håper i hvert fall det. Har fått positiv digital 16 dpo.
Ja, så den nå. Ser ut som de gir sterkere streker litt senere enn andre merkerHar bare brukt rfsu strimmeltest.. tror jeg la ut ett bilde med hvordan mine tester utviklet seg i test tråden her tidligere.. Hvis ikke så har jeg iallefall som jeg kan legge ut. De funker helt normalt syns jeg
Min nummer tre ned er 16dpo.Ja, håper i hvert fall det. Har fått positiv digital 16 dpo.
Ut i uke 5 en gang. Jeg var 5+2 i mine siste tre svangerskap. Tok på andre urin, ca 10-15 min etter jeg tisset første gang på morgenenDa var jeg tom for strimler.
Har igjen en clearblue digital som jeg håper jeg får 3+ på. Når tror dere jeg skal forsøke den? fikk 2-3 15 dpo(4.test fra nede)
Vis vedlegget 414734
Ja, jeg tenkte ut i nesteuke en gang, er (forhåpentligvis) 5+0 søndagUt i uke 5 en gang. Jeg var 5+2 i mine siste tre svangerskap. Tok på andre urin, ca 10-15 min etter jeg tisset første gang på morgenen
Ja det gjør de muligens, men igjen så er de ikke ment til å analysere hcg nivå, selv om vi alle bruker dem til detJa, så den nå. Ser ut som de gir sterkere streker litt senere enn andre merker
RFSU gir berre så vidt utslag på meg og (16 DPO) der både clearblue og makesure har vore tydelig tidleg. Møkkatest, blir jo mest stressa av rfsu når man nesten må myse kvar dag for å sjå at det framleis er strekVis vedlegget 414709
Okey, fint at det ikke bare er megRFSU gir berre så vidt utslag på meg og (16 DPO) der både clearblue og makesure har vore tydelig tidleg. Møkkatest, blir jo mest stressa av rfsu når man nesten må myse kvar dag for å sjå at det framleis er strek