❤️Testene våre❤️

IMG_4196.jpeg
Åh, håper du klamrer deg godt fast og blir inne i magen i 8 måneder til :smiley-angelic001:Heartpink Var litt fristet til å ta digital idag, men var redd for skuffelsen hvis det ble 1-2 igjen og de bekymringene ville jeg spare meg for :hilarious: Målte hcg i går, på 205, og her kan du se hvordan en 25mlu test ser ut da. Fint å sette det litt i perspektiv:)

A376511F-0B22-43B1-AC19-E01269F8197F.jpeg
Nærmer seg full pott og dye stealer nå.. har bare en igjen av disse fra babyplan- men innså at jeg har en makesure pakke liggende og. 5+2 i dag, så satser kanskje på siste digitale etter helgen.

Synes det blir vanskeligere å se stigningen nå, men trooor det er stigning altså.

Har bare brukt rfsu strimmeltest.. tror jeg la ut ett bilde med hvordan mine tester utviklet seg i test tråden her tidligere.. Hvis ikke så har jeg iallefall som jeg kan legge ut. De funker helt normalt syns jeg
Ja, så den nå. Ser ut som de gir sterkere streker litt senere enn andre merker :bored: :)

Da var jeg tom for strimler.:joyful:
Har igjen en clearblue digital som jeg håper jeg får 3+ på. Når tror dere jeg skal forsøke den? fikk 2-3 15 dpo(4.test fra nede)
IMG_0076.jpeg

Ut i uke 5 en gang. Jeg var 5+2 i mine siste tre svangerskap. Tok på andre urin, ca 10-15 min etter jeg tisset første gang på morgenen
Ja, jeg tenkte ut i nesteuke en gang, er (forhåpentligvis) 5+0 søndag :)

Jeg tenkte siste digital på mandag, da er jeg 5+6, men trolig 5+4 ift el.

RFSU gir berre så vidt utslag på meg og (16 DPO) der både clearblue og makesure har vore tydelig tidleg. Møkkatest, blir jo mest stressa av rfsu når man nesten må myse kvar dag for å sjå at det framleis er strek :hilarious:
Okey, fint at det ikke bare er meg :dance008

Back
Topp