Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser økning!Prøver forsiktig å hive meg inn her selvom jeg er veldig usikker på om dette går veien... Synes de er SÅ svake... 12 dpo i dag og termin 27.mai i såfall
Vis vedlegget 414811
Tusen takk!! Det er sant, har håpet om at de øker raskere og raskere og at de blir sterkere snart. Så fint at du har erfaring med disse prøvene, er første gang jeg bruker de så var usikker på om de er bra. Er lenge til utløpsdato (2025 sto det) men de ble sendt i posten når vi hadde over 40 grader her så pakka var varm når jeg fikk den i henda så det kan jo ha påvirket dem... står jo de skal ha maks 25 grader.Velkommen hit! Ser de er svake, men synes det er tydelig og fin økning og det er det viktigste egentlig! Også veldig forskjell på testene. Disse du bruker her synes jeg er gode, men nær utløpsdato blir fargestoffet litt dårlig på disse synes jeg.
Så fine tester! Kjenner på usikkerheten her selv, mistet i juli og denne gangen er testene supersvake. Håper det går veien for dere og at den sitter!! Masse lykke til på mandagSamboer er 4+1 i dag (fryseforsøk, blastocyst satt inn 5 september) HCG 58. Medicus synes det er litt lavt og ny blodprøve skal tas på mandag. Jeg krysser fingrene for at spiren vår sitter, men tørr ikke juble ennå. Har selv mistet, så kjenner på bekymring. Samboer er lykkelig uvitende om hva hun potensielt må igjennom om det ikke går rette veien.
Så vondt med den usikkerheten. Jeg håper det går fint for dere på mandag, og at det bare var litt treg økning til å begynne medSamboer er 4+1 i dag (fryseforsøk, blastocyst satt inn 5 september) HCG 58. Medicus synes det er litt lavt og ny blodprøve skal tas på mandag. Jeg krysser fingrene for at spiren vår sitter, men tørr ikke juble ennå. Har selv mistet, så kjenner på bekymring. Samboer er lykkelig uvitende om hva hun potensielt må igjennom om det ikke går rette veien.
Takk det samme, fine duSå fine tester! Kjenner på usikkerheten her selv, mistet i juli og denne gangen er testene supersvake. Håper det går veien for dere og at den sitter!! Masse lykke til på mandag
Takk, det håper jeg ogSå vondt med den usikkerheten. Jeg håper det går fint for dere på mandag, og at det bare var litt treg økning til å begynne med
Se så nydelig sterk strek da!! Hurra!!!Vis vedlegget 414834
4+4 Like sterk test- som kontrollstrek Og for det roper jeg hurraaaa, hoho
Åååå nå ble jeg glad!!Jeg meldte meg egentlig stille og rolig ut for 1 uke siden etter svake tester og blødninger. Blødningene har stoppet for noen dager siden og testene blir litt sterke nå. Så jeg håper det er er godt tegn nederste er fra i går og øverste fra i dag
Så fantastisk!! Gratulerer!Jeg meldte meg egentlig stille og rolig ut for 1 uke siden etter svake tester og blødninger. Blødningene har stoppet for noen dager siden og testene blir litt sterke nå. Så jeg håper det er er godt tegn nederste er fra i går og øverste fra i dag
Tusen takk, så koselig at dere blir glade på mine vegneÅååå nå ble jeg glad!!
Tusen takk! Så koselig at dere blir gladeSå fantastisk!! Gratulerer!
Fantastisk! Blødning i svangerskapet trenger ikke nødvendigvis å bety at man mister. Jeg blødde ganske kraftig med minstemor, trodde jeg mistet, men testene ble sterkere og blødningen stoppet. Viste seg på ultralyd at hun hadde festet seg så nære livmorhalsåpningen at litt av morkaken lå helt ved utgangen. Jordmor mente blødningen kom pga hvor den lå. Heldigvis flyttet den seg lengre unna i løpet av svangerskapet.Jeg meldte meg egentlig stille og rolig ut for 1 uke siden etter svake tester og blødninger. Blødningene har stoppet for noen dager siden og testene blir litt sterke nå. Så jeg håper det er er godt tegn nederste er fra i går og øverste fra i dag
Så fantastiskJeg meldte meg egentlig stille og rolig ut for 1 uke siden etter svake tester og blødninger. Blødningene har stoppet for noen dager siden og testene blir litt sterke nå. Så jeg håper det er er godt tegn nederste er fra i går og øverste fra i dag
Hurraa seee!!!!Vis vedlegget 414837Vis vedlegget 414838
Endelig positiv digital!! 13 dpo, en sakte men sikker stigning her