❤️Testene våre❤️

Tester med el-test så vet den iallefall ikke kom før CD17, antakeligvis litt etterpå da den kan komme 24-36 timer etter LH-økningen ☺️
Sånn ja. Tenkte det var mer sånn at du hadde testet og så senere «fant ut» at el kom senere enn testene tilsa. Dårlig nytt for meg, siden jeg har svake tester fremdeles og fikk litt håp av å se på dine som og var svake og så sterkere. :p:eek:

Sånn ja. Tenkte det var mer sånn at du hadde testet og så senere «fant ut» at el kom senere enn testene tilsa. Dårlig nytt for meg, siden jeg har svake tester fremdeles og fikk litt håp av å se på dine som og var svake og så sterkere. :p:eek:
Ahaa, men når hadde du el da? Hvis ikke de blir svakere så tenker jeg det fortsatt kan være håp da?

Basert på tester tror jeg det var 1.september, kanskje 2.september.
Ca samme som meg da, hadde 3. mest sannsynlig. Ville fortsatt å teste, med f.eks. make sure også sammenligne, se om de øker. Er til å bli gal av imens man venter men forhåpentligvis går det veien, masse lykke til ❤️

Dette er det sterkeste jeg kan håpe på, 27 dpo med tidlig-test :hilarious: NÅ skal jeg bare teste for å se 3+ og så ferdig… hvor tom morgenrutinen kommer til å bli:hilarious:

Vedlegg

• IMG_8399.jpeg
    IMG_8399.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 35
Dette er det sterkeste jeg kan håpe på, 27 dpo med tidlig-test :hilarious: NÅ skal jeg bare teste for å se 3+ og så ferdig… hvor tom morgenrutinen kommer til å bli:hilarious:
Jeg måtte kjøpe en test i går fordi det var nesten kjedelig å skulle stå opp i dag, enda en morgen uten test :hilarious: Det var tilfredsstillende:bag: 6+0 i morgen❤️

Vedlegg

• IMG_1218.jpeg
    IMG_1218.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 13
Jeg måtte kjøpe en test i går fordi det var nesten kjedelig å skulle stå opp i dag, enda en morgen uten test :hilarious: Det var tilfredsstillende:bag: 6+0 i morgen❤️
Hvordan kan vi ha samme termin, men jeg være 5+6 i morgen og du 6+0? Er det pga sykluslengde eller noe?

Hvordan kan vi ha samme termin, men jeg være 5+6 i morgen og du 6+0? Er det pga sykluslengde eller noe?
Hadde el på 22.august, men mens 7.august. Følger mens termin som mange andre her til jeg har vært på ultralyd. Så etter el er vi like langt :D Jeg bare giddet ikke å se de som er kortere enn meg være lengre for at de ikke gikk etter når de hadde el :hilarious: Så nå må du irritere deg over meg og jeg er ikke irritert, fungerer supert for meg :hilarious: Men ser nå at når jeg var 13dpo så var du 11. Så jeg er lenger enn deg uansett…

Last edited:
Hadde el på 22.august, men mens 7.august. Følger mens termin som mange andre her til jeg har vært på ultralyd. Så etter el er vi like langt :D Jeg bare giddet ikke å se de som er kortere enn meg være lengre for at de ikke gikk etter når de hadde el :hilarious: Så nå må du irritere deg over meg og jeg er ikke irritert, fungerer supert for meg :hilarious: Men ser nå at når jeg var 13dpo så var du 11. Så jeg er lenger enn deg uansett…
Irritert er jeg ikke, bare fascinert. Følger menstermin selv, for er så gøyal termin med 17.mai. Hadde siste mens 8.aug og el 24. aug.

Irritert er jeg ikke, bare fascinert. Følger menstermin selv, for er så gøyal termin med 17.mai. Hadde siste mens 8.aug og el 24. aug.
Stemmer, var pga deg jeg byttet :hilarious: Du er jo egentlig 5+4 og jeg 5+6. Men følger mens termin siden du gjør det ;) De hormonene:bag: Så jeg har termin 16.mai. Vil ikke ha 17.mai heller. Dum dag

Tror jeg også må slutte med daglig testing nå :knegg: er 5+3(24dpo), men trenger å se 3+ på digital før jeg gir meg helt:knegg:

Vedlegg

• 65D66F9A-76A5-4061-96B6-95ED1A9F6479.jpeg
    65D66F9A-76A5-4061-96B6-95ED1A9F6479.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 28
Stemmer, var pga deg jeg byttet :hilarious: Du er jo egentlig 5+4 og jeg 5+6. Men følger mens termin siden du gjør det ;) De hormonene:bag: Så jeg har termin 16.mai. Vil ikke ha 17.mai heller. Dum dag
Jesus, for en holdning…:smiley-ashamed008

Burde vist bedre, siden det skal en del til for å få 3+, men klarte ikke å la være. Har jo så fin stigning på testene :hilarious: :hilarious: Prøver igjen om ei uke sånn pluss/minus tenker jeg

Vedlegg

• 83922BF6-4512-466D-9E05-750BE48550EC.jpeg
    83922BF6-4512-466D-9E05-750BE48550EC.jpeg
    804,4 KB · Visninger: 43
  • 7A32E195-269D-4D40-8FF3-01904FE2FB7F.jpeg
    7A32E195-269D-4D40-8FF3-01904FE2FB7F.jpeg
    549,6 KB · Visninger: 43
Last edited:
Burde vist bedre, siden det skal en del til for å få 3+, men klarte ikke å la være. Har jo så fin stigning på testene :hilarious: :hilarious: Prøver igjen om ei uke sånn pluss/minus tenker jeg
Ja, det skal visst veldig sterke streker til for å få 3+ nå. :shy: Men stigningen er jo kjempe fin hos deg, så den kommer nok. :joyful: Deler bilder fra min 2-3 test og 3+ test. Synes jeg burde fått 3+ når jeg fikk 2-3 jeg altså, men.. :hilarious: Trengte ikke like sterke streker sist før 3+ kom, så jeg tror det er litt forskjell fra test til test også. :shy:

IMG_8262.jpeg731A499C-403A-47AB-B9E8-40E172289291.jpeg

Jeg fikk ikke 3+ med denne heller :depressed: Blir sprø, vil se 3+:knegg:

Vedlegg

• E71BA345-0510-43C9-B6D5-D092E2BE7C68.jpeg
    E71BA345-0510-43C9-B6D5-D092E2BE7C68.jpeg
    632,3 KB · Visninger: 24
Haha, jeg synes termin 17.mai er gøy! Og så er det bare 5% sjanse for å føde på termin, så blir jo mest sannsynlig ikke det okke som.

Jeg følger menstermin fordi det oftest er det helsepersonell gjør. Men så vet jeg jo at jeg er et par dager senere, så det hjelper for å ikke stresse hvis de sier at fosteret evt er lite etc- sånn for egen mental helse.

Back
Topp