Så herligTrodde jeg var ferdig med testing, men i går fikk jeg litt ekkel følelse. Så i dag dro jeg å kjøpte en digital, og den kom på 3+!!!! Vis vedlegget 413334
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herligTrodde jeg var ferdig med testing, men i går fikk jeg litt ekkel følelse. Så i dag dro jeg å kjøpte en digital, og den kom på 3+!!!! Vis vedlegget 413334
Tror det er helt naturlig å stresse litt over dette, man er jo redd det ikke skal gå veien.. men det er jo noen utrolig fine tester du har der da!<3Jeg stresser så utrolig mye over stigning på testene, og når jeg ser på dette bildet skjønner jeg egentlig ikke hvorfor... Øverste i går, nederste i dag. 3+6
Så deilig å få, gratulerer så myeTrodde jeg var ferdig med testing, men i går fikk jeg litt ekkel følelse. Så i dag dro jeg å kjøpte en digital, og den kom på 3+!!!! Vis vedlegget 413334
Gratulerer, det er så fint å seDagens test og den siste ferdig med å teste nå
Krysser alle fingre for degVis vedlegget 413354
Som jeg håper denne spiren klorer seg fast!
Syns du har kjempefine, sterke tester! Forstår at du tenker det verste, men hcg dobles vel annenhvert døgn nå i starten? Og testene kan ikke brukes for å måle stigning egentlig. Jeg får sterkere tester på ettermiddagen enn på morgenen.Så rett i litt krisemodus når det ikke har steget på et døgn..
Litt prega av SA i starten av juli, så går jo rett i panikk.. særlig når jeg liksom har sett stigning hver dag frem til nå... får bare krysse fingrene videreSyns du har kjempefine, sterke tester! Forstår at du tenker det verste, men hcg dobles vel annenhvert døgn nå i starten? Og testene kan ikke brukes for å måle stigning egentlig. Jeg får sterkere tester på ettermiddagen enn på morgenen.
Åh, skjønner deg godt da ja! Krysser fingrene for deg. Om du føler dette blir altoppslukende kan du kanskje be om å få måle hcg-stigning? <3Litt prega av SA i starten av juli, så går jo rett i panikk.. særlig når jeg liksom har sett stigning hver dag frem til nå... får bare krysse fingrene videre