❤️Testene våre❤️

Vis vedlegget 413668
Ikke kjempestor økning, men kan se at BP er litt sterkere hvert fall. :smiley-angelic001 Krysser alt jeg har for at de øker fint fremover! Er så nervepirrende de første dagene og i tiden frem mot IKM :nailbiting:
Min erfaring nå er at det kan være svake og sterke streker om hverandre, og at det er vanskelig å måle stigning på testene. Så nå har jeg noen dager testepause, for jeg blir koko i hodet :facepalm:

Min erfaring nå er at det kan være svake og sterke streker om hverandre, og at det er vanskelig å måle stigning på testene. Så nå har jeg noen dager testepause, for jeg blir koko i hodet :facepalm:
Det er godt å vite! Med førstemann ble testene mye sterkere for hver dag, så følte det bare var gøy å teste. :laughing002 Nå er de ikke like sterke, og litt tregere i økningen. Men prøver å tenke at alle svangerskap er forskjellig og at urinkonsentrasjonen også har veldig mye å si så tidlig. :wacky: Man kan virkelig bli koko av å stirre på de ja! :hilarious:

Flere som er 12dpo? Føler ikke testene blir noe sterkere:confused004 De 3 nederste er fra de siste 3 morgene, eller er dette normalt nå i starten?
I følge flo appen er jeg 4+2, men i følge kalkulatoren på babyverden så er jeg 3+5 o_O Dette er barn nr 4, men blir jo aldri klok på dette:p
Sjekk hvilken svangerskapslengde appene bruker, det varierer litt fra app til app :) Sykluslengde og forsåvidt :) Jeg bruker babyverden sin som "mal", og legger inn termindatoen jeg får der på de andre så de er like. Terminen er jo bare en ca dato uansett, som justeres på OUL. Ingen av mine 3 har kommet på termindato :)

Back
Topp