Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den der må jo være 2-3. jeg har brukt å få 2-3 på ikm ca. Og 3+ ca 5+1-2Betryggende med sterke tester! Dere som har fått 2-3 og 3+ på CB digital, når fikk dere det? Vis vedlegget 413775
Jente som kom 17/11Ååhh!! Kult!! Min november gutt kom 11/11, enn din?

Så gøy! Er du på fb gruppa? Jeg var aldri noe aktiv der. Hvis du søker «11/11» på gruppa så finner du meg og «mammas puppegutt»Jente som kom 17/11![]()
Det er kjempe bra!Grei stigning på 24 timer?
Ikke redd for kjemisk denne gangDet er kjempe bra!
Ser ut som dette lille frøet har lyst til å bli med på reisen ja!Ikke redd for kjemisk denne gang![]()

Super stigning på 24 timer! Hcg skal nå i starten dobles hver 48 timerGrei stigning på 24 timer?

Åhhh søtnosSå gøy! Er du på fb gruppa? Jeg var aldri noe aktiv der. Hvis du søker «11/11» på gruppa så finner du meg og «mammas puppegutt»![]()
får ikke mindre lyst på baby akkurat!Jeg også er skikkelig babysykÅhhh søtnosfår ikke mindre lyst på baby akkurat!
Ser absolutt strekVis vedlegget 413812Er jeg insane?? Innsett på onsdag nå som var. Tok test igår og. Da var den negativ, da er vel ovitrelle ute av kroppen?
Så nå når testene mine ble så sterke og jeg fortsatt hadde igjen endel strimler måtte jeg bare prøve 

Ser jo strekenVis vedlegget 413812Er jeg insane?? Innsett på onsdag nå som var. Tok test igår og. Da var den negativ, da er vel ovitrelle ute av kroppen?