❤️Testene våre❤️

Vi har multivan og det er helt fantastisk!! Et must med fler enn tre barn. Hadde en Skoda kodiaq med syv seter, det fungerte ikke for oss for de eldste fikk ikke bein plass bak. Og ikke fikk vi med bagasje om vi skulle noen plass alle sammen. Vi har to biler nå. Men om vi skal ha enda en så blir vi å bytte inn begge bilene å kjøpe 9 seter. Om du bor i Finnmark kan du få kjøpe bilen :hilarious:
Hahaha, jeg bor faktisk i Finnmark :D

Slutter å teste litt nå, men skal kjøpe en digital til uken. Vil gjerne se 3+ før jeg gir meg med testinga :love017 Veldig fornøyd med strekene mine, går å ser på dem hele tiden, hahaha. Håper det er flere som gjør det? :laughing002
Jupp! Nesten hver gang jeg er på do:hilarious::hilarious:

Slutter å teste litt nå, men skal kjøpe en digital til uken. Vil gjerne se 3+ før jeg gir meg med testinga :love017 Veldig fornøyd med strekene mine, går å ser på dem hele tiden, hahaha. Håper det er flere som gjør det? :laughing002
Samme her, hele tiden :joyful:

Etter å ha sett hvor sterke tester dere andre har så kjenner jeg at jeg har litt småpanikk!:nailbiting:
De to nederste er 15 dpo morgen og kveld.

Er de for svake??

Vedlegg

• 3C15D97A-2176-4CF2-9D29-F2B9A58F64EF.jpeg
    3C15D97A-2176-4CF2-9D29-F2B9A58F64EF.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 83
Etter å ha sett hvor sterke tester dere andre har så kjenner jeg at jeg har litt småpanikk!:nailbiting:

Er de for svake??
Synes du har kjempefine tester. Alle er forskjellige når det kommer til produksjon av hcg, det finnes ingen fasit på hva som er riktig nivå. Jeg har veldig sterke tester denne runde sammenlignet med forrige graviditet, så jeg er litt smånervøs for flerlinger :hilarious:

Synes du har kjempefine tester. Alle er forskjellige når det kommer til produksjon av hcg, det finnes ingen fasit på hva som er riktig nivå. Jeg har veldig sterke tester denne runde sammenlignet med forrige graviditet, så jeg er litt smånervøs for flerlinger :hilarious:
Godt å høre, har hatt 5 SA/MA siste to årene så jeg er ganske forberedt på at det IKKE går da. Men man får jo et håp hver gang ☺️

Er de for svake??
Er ikke dette tidlig-testene fra Babyplan? De gir svake streker av en eller annen grunn :) Strekene er helt fine med stigning i mine øyne.

Back
Topp