Men kontrollstreken er også svakere- så er nok bare mindre fargestoff i den.Liker ikke dette! Synes den er svakere i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men kontrollstreken er også svakere- så er nok bare mindre fargestoff i den.Liker ikke dette! Synes den er svakere i dag
Sånn var vi og første 12 timene, rett og slett litt lamslått. Vi skulle ikke prøve på neste før august 24, for da skal vi gifte oss. Eller nå er det utsatt daTakk. Tror jeg. LITT forvirra og mye følelser her nå. Vi var jo egentlig ferdige.
Har sett det hos flere. De og testene normal selger er litt samme ulla ser det ut for. Var ikke så godt utvalg på apoteket her, men endte med CB med ukesindikator (de slår ut ganske tidlig egentlig) og en av et merke jeg aldri har hørt om før (valmed). Men fytti så dyrt for tester på apotek da. Kom på hvorfor jeg bestilte et lite lager fra nett da jeg var prøver og testa en smule ofte.
Sånn var vi og første 12 timene, rett og slett litt lamslått. Vi skulle ikke prøve på neste før august 24, for da skal vi gifte oss. Eller nå er det utsatt da
Ja det må vel være det. Takk! Det så jeg ikke. Hormonene er i allefall på rett vei. Lukter alt…Men kontrollstreken er også svakere- så er nok bare mindre fargestoff i den.
Haha sjæl ass- har hatt meget redusert smak- og luktesans siden covid i november, men nå er definitivt luktesansen litt på vei til å gjøre comeback!Ja det må vel være det. Takk! Det så jeg ikke. Hormonene er i allefall på rett vei. Lukter alt…
Hittil har jeg prøvd en tidlig fra babyplan, den var svak. Apotek 1 sin tidlig stav var også kjempesvak. Clear blue sin digitale med uker viste 1-2, så det føltes lettere å stole på. Og strimmel fra rfsu bruker jeg nå, tester annenhver dag for å se etter økning. Tror mine er svake fordi det er så tidlig enda at hormonene har ikke fått kommet ordentlig igang liksom.Hvilken tester er dere fornøyd med? Har brukt babyplan men føler de aldri blir ordentlig positive..
Synes Makesure er absolutt best - kjempefornøyd med de vanlige testene, koster 125 kroner på Meny for en ti-pakning.Hvilken tester er dere fornøyd med? Har brukt babyplan men føler de aldri blir ordentlig positive..
Det kan jo hende eggløsning var et par dager senere enn du tror denne gangen? At det er kortere tid siden egget festet seg. Og det kan jo hende urinen ikke er så konsentrert, og mange andre ting, så jeg ville ikke stresset Selv om det er lettere sagt enn gjort, haha!Blir litt stressa i disse test dagene.. skal være 4+4 i dag ca, men får fortsatt bare gravid 1-2, noen andre som har opplevd dette? Ønsker jo å hvertfall få 2-3 snartVis vedlegget 413937
Støtter hun over her som sier at gårsdagens har svakere kontrollstrek også, må være dårligere fargestoff bare! Kjempefine tester og dagens er jo nesten like sterk som kontrollstrekenJeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg
Har vel prøvd de fleste som er, og jeg sverger til Make Sure svimmel tester og Cb ukesindikator ved siden avHvilken tester er dere fornøyd med? Har brukt babyplan men føler de aldri blir ordentlig positive..
Ja enig, når det ble påpekt så så jeg det selv også man blir jo blind på sine egne tester, så det er så fint å ha dette forumet!Støtter hun over her som sier at gårsdagens har svakere kontrollstrek også, må være dårligere fargestoff bare! Kjempefine tester og dagens er jo nesten like sterk som kontrollstreken
Den er fin <3Jeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg
Så herlig! Skulle ønske jeg var så sporty! Jeg har kjolen hengende på soverommet, og den kommer jeg meg ikke inn i om jeg nylig har fødtVi gifta oss i slutten av juli 2018, eldstemann i huset her er født tidlig i juni 2018.
Så herlig! Skulle ønske jeg var så sporty! Jeg har kjolen hengende på soverommet, og den kommer jeg meg ikke inn i om jeg nylig har født
Kjenner følelsen så godt! Vi skulle egentlig gifte oss nå i mai som var, men pga uforutsette hendelser så måtte vi utsette. Derfor jeg har kjolen Og har nå booket alt på nytt nye steder Men vi gjør ingenting nå før vi er over 12 uker og det liksom er trygt.Jeg kjøpte kjole gravid. *kremt* Skulle egentlig gifte oss sommeren 17, ble gravid med termin i mai så vi utsatte. Endte dessverre ikke så bra med det svangerskapet (morkakesvikt) så da jeg ble gravid igjen med termin juni påfølgende år så sa jeg at vi avlyser ikke en dritt. Fikk heldigvis en rolig sovebaby. Flaks!
Det er mye mulig at d skiller noen få dager, fikk positiv eggløsningstest den 17. aug. Og sist jeg hadde mens var 26. juli (har sykluser på ca. 35- 37 dager) vet du noe om når jeg kan forvente en positiv 2-3/3+?Det kan jo hende eggløsning var et par dager senere enn du tror denne gangen? At det er kortere tid siden egget festet seg. Og det kan jo hende urinen ikke er så konsentrert, og mange andre ting, så jeg ville ikke stresset Selv om det er lettere sagt enn gjort, haha!