❤️Testene våre❤️

Testetøs er mitt mellomnavn :hilarious: De tre øverste er fra fredag, de tre i midten er fra i går og de tre nederste er fra i dag (morgen, ettermiddag og kveld). De øker, men er svakere enn jeg skulle ønske. 15 dpo/4+1.

Vedlegg

• IMG_1950.jpeg
    IMG_1950.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 71
36F8C5C5-A6DD-4FA4-9AA4-0ED3D841998C.jpeg
Svak, men den er der :Heartred Og MYE lettere å se enn i går!!! 11dpo i dag.

Har en ultratidlig CB digital, men hører de er så dårlige, så vet ikke om den vil slå ut nå. Kanskje vente litt med den. Har tre digitale med ukesvisning, som jeg gleeeeder meg til å prøve…

Jeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg:bag:

Vedlegg

• 20230904_065644.jpg
    20230904_065644.jpg
    1,5 MB · Visninger: 67
Blir litt stressa i disse test dagene.. skal være 4+4 i dag ca, men får fortsatt bare gravid 1-2, noen andre som har opplevd dette? Ønsker jo å hvertfall få 2-3 snartIMG_8386.jpeg

Dæven- jaggu slo vanlig digital ut nå, 11dpo 3+4 og DEN svake strimmelen! Helt i sjokk- og forsiktig optimist, kanskje det endelig skal gå?

Edit: 3+6 er jeg visst, i følge menstermin (som er 17.mai, love it), men jeg hadde el cd17, så den blir nok endra.
96796EA4-80B4-4C36-80EA-C639717C6D7A.jpeg

Last edited:
Jeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg:bag:

Hvis du ser på kontrollstreken på den nest nederste så er den også ganske svak i fargen sammenlignet med de andre. Dvs det ser ut som det var litt dårlig fargestoff på akkurat den. Tester kan variere der, en og annen som har veldig dårlig fargestoff. Fin stigning på de andre.

Litt i sjokk her. Vi har sagt oss ferdig med de to vi har, hadde et ørlite arbeidsuhell men jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å bli gravid (tok halvannet år før første satt...) så trodde ikke det ble noe. Spotting starta ikke som vanlig så testa i går, med supersvak strek.

PXL_20230903_151020906~2.jpg
PXL_20230903_150918017~2.jpg

Siste testen i en 4,5 år gammel pakke. Nå venter jeg utålmodig på at apoteket skal åpne så jeg kan kjøpe flere. Matbutikken har vare rfsu sine og de har jeg hørt så mye dårlig om.

Litt i sjokk her. Vi har sagt oss ferdig med de to vi har, hadde et ørlite arbeidsuhell men jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å bli gravid (tok halvannet år før første satt...) så trodde ikke det ble noe. Spotting starta ikke som vanlig så testa i går, med supersvak strek.

Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944

Siste testen i en 4,5 år gammel pakke. Nå venter jeg utålmodig på at apoteket skal åpne så jeg kan kjøpe flere. Matbutikken har vare rfsu sine og de har jeg hørt så mye dårlig om.
IMG_8526.jpeg
Bare for å vise deg hvor dårlig RFSU er: her er min fra forrige svangerskap da jeg var 4+4 og CB digital slo ut med 2-3.

Liker ikke dette! Synes den er svakere i dag :sad015

Vedlegg

• 2B2ED667-E8A8-4A5C-A33A-3877A2C3D506.jpeg
    2B2ED667-E8A8-4A5C-A33A-3877A2C3D506.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 69

Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944

Gratulerer så mye! :Heartred

Hvis du ser på kontrollstreken på den nest nederste så er den også ganske svak i fargen sammenlignet med de andre. Dvs det ser ut som det var litt dårlig fargestoff på akkurat den. Tester kan variere der, en og annen som har veldig dårlig fargestoff. Fin stigning på de andre.
Tusen takk! Ser det jo så klart når du påpeker det! Akkurat det jeg trengte :love7

Vis vedlegget 413926
Svak, men den er der :Heartred Og MYE lettere å se enn i går!!! 11dpo i dag.

Har en ultratidlig CB digital, men hører de er så dårlige, så vet ikke om den vil slå ut nå. Kanskje vente litt med den. Har tre digitale med ukesvisning, som jeg gleeeeder meg til å prøve…
Velkommen inn hit, her vil vi ha deg♥️♥️♥️ Måtte denne spiren sitte♥️

Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944

Ja RFSU er kjempedårlige, var over fem uker før jeg fikk en strek med ordentlig farge på!

Gratulerer så mye! :Heartred

Takk. Tror jeg. LITT forvirra og mye følelser her nå. Vi var jo egentlig ferdige. :bag:

Ja RFSU er kjempedårlige, var over fem uker før jeg fikk en strek med ordentlig farge på!

Har sett det hos flere. De og testene normal selger er litt samme ulla ser det ut for. Var ikke så godt utvalg på apoteket her, men endte med CB med ukesindikator (de slår ut ganske tidlig egentlig) og en av et merke jeg aldri har hørt om før (valmed). Men fytti så dyrt for tester på apotek da. Kom på hvorfor jeg bestilte et lite lager fra nett da jeg var prøver og testa en smule ofte.

Back
Topp