Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var jo kjempe lett å se! Velkommen hitVis vedlegget 413926
Svak, men den er der Og MYE lettere å se enn i går!!! 11dpo i dag.
Har en ultratidlig CB digital, men hører de er så dårlige, så vet ikke om den vil slå ut nå. Kanskje vente litt med den. Har tre digitale med ukesvisning, som jeg gleeeeder meg til å prøve…
Da har vi samme mellomnavn! hver graviditet er forskjellig huskTestetøs er mitt mellomnavn De tre øverste er fra fredag, de tre i midten er fra i går og de tre nederste er fra i dag (morgen, ettermiddag og kveld). De øker, men er svakere enn jeg skulle ønske. 15 dpo/4+1.
Veldig fine tester du har derJeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg
Ser ut som kjempefine testerJeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Men den i dag er fin! Er dere ikke enig? Trenger litt oppmuntrende ord i dag kjenner jeg
Jeg fikk aldri en god urin å teste på i går, så var aldri fornøyd med testene i går. Se på den nest siste.
Litt i sjokk her. Vi har sagt oss ferdig med de to vi har, hadde et ørlite arbeidsuhell men jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å bli gravid (tok halvannet år før første satt...) så trodde ikke det ble noe. Spotting starta ikke som vanlig så testa i går, med supersvak strek.
Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944
Siste testen i en 4,5 år gammel pakke. Nå venter jeg utålmodig på at apoteket skal åpne så jeg kan kjøpe flere. Matbutikken har vare rfsu sine og de har jeg hørt så mye dårlig om.
Gratulerer så mye!Litt i sjokk her. Vi har sagt oss ferdig med de to vi har, hadde et ørlite arbeidsuhell men jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å bli gravid (tok halvannet år før første satt...) så trodde ikke det ble noe. Spotting starta ikke som vanlig så testa i går, med supersvak strek.
Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944
Siste testen i en 4,5 år gammel pakke. Nå venter jeg utålmodig på at apoteket skal åpne så jeg kan kjøpe flere. Matbutikken har vare rfsu sine og de har jeg hørt så mye dårlig om.
Tusen takk! Ser det jo så klart når du påpeker det! Akkurat det jeg trengteHvis du ser på kontrollstreken på den nest nederste så er den også ganske svak i fargen sammenlignet med de andre. Dvs det ser ut som det var litt dårlig fargestoff på akkurat den. Tester kan variere der, en og annen som har veldig dårlig fargestoff. Fin stigning på de andre.
Velkommen inn hit, her vil vi ha deg Måtte denne spiren sitteVis vedlegget 413926
Svak, men den er der Og MYE lettere å se enn i går!!! 11dpo i dag.
Har en ultratidlig CB digital, men hører de er så dårlige, så vet ikke om den vil slå ut nå. Kanskje vente litt med den. Har tre digitale med ukesvisning, som jeg gleeeeder meg til å prøve…
Prøv igjen i morgen, eller senere. Jeg har opplevd akkurat det samme, og dagen etter var streken sterkere. De strekene er så slitsommeLiker ikke dette! Synes den er svakere i dag
Ja RFSU er kjempedårlige, var over fem uker før jeg fikk en strek med ordentlig farge på!Litt i sjokk her. Vi har sagt oss ferdig med de to vi har, hadde et ørlite arbeidsuhell men jeg har tidligere hatt litt vanskelig for å bli gravid (tok halvannet år før første satt...) så trodde ikke det ble noe. Spotting starta ikke som vanlig så testa i går, med supersvak strek.
Vis vedlegget 413942
Vis vedlegget 413944
Gratulerer så mye!
Ja RFSU er kjempedårlige, var over fem uker før jeg fikk en strek med ordentlig farge på!