❤️Testene våre❤️

Sniker meg forsiktig inn her! ❤️ Første gangs gravid! Kun hatt kjemisk en gang i mai, ellers er dette min første skikkelige positive test! Ikke testet før i dag, når tr ikke hadde komt i løpet av helgen.. 4 + 3.. 15 eller 16 dpo :nailbiting: Ser jo noen har veldig sterke tester i forhold til meg! Håper spiren klamrer seg fast❤️20230904_163633.jpg

Kjenner følelsen så godt! Vi skulle egentlig gifte oss nå i mai som var, men pga uforutsette hendelser så måtte vi utsette. Derfor jeg har kjolen :angelic: Og har nå booket alt på nytt nye steder :banghead: Men vi gjør ingenting nå før vi er over 12 uker og det liksom er trygt.

Lurt å avvente, og jeg skjønner veldig godt utsettelsen. På en måte hadde det vært lurere her også, men jeg slumpa til og ble gravid året etter også jeg (halvannet år mellom gutta her) så da hadde det enten blitt bryllup med mage eller utsatt enda en gang. :hilarious:

Lurt å avvente, og jeg skjønner veldig godt utsettelsen. På en måte hadde det vært lurere her også, men jeg slumpa til og ble gravid året etter også jeg (halvannet år mellom gutta her) så da hadde det enten blitt bryllup med mage eller utsatt enda en gang. :hilarious:
Blir noe det samme mellom her nå da :hilarious:

Det er mye mulig at d skiller noen få dager, fikk positiv eggløsningstest den 17. aug. Og sist jeg hadde mens var 26. juli (har sykluser på ca. 35- 37 dager) vet du noe om når jeg kan forvente en positiv 2-3/3+?
Ville prøvd i slutten av uka, kanskje? Fredag f.eks?
(Eller, det jeg egentlig ville gjort var å sløse masse unødvendige penger på å ta en digital minst annenhver dag til det sto 2-3 :p Men ikke gjør det, så lenge du har strek på en eller flere tester så er du jo gravid <3 )

Om noen trenger tester har jeg ca 100 strimmeltester å selge billig :) kan deles opp

Nå har det klikket for meg. Tester annen hver dag, men synes det er så svak stigning. Ser jo heldigvis at flere har opplevd samme, men jeg blir helt tullerusk i hodet. Så kvalm som jeg er allerede hadde jeg forventet at strekene kom til å skrike mot meg, hvordan skal dette gå?
(Første test søndag 13dpo, andre test i dag 15 dpo)

Vedlegg

• IMG_8153.jpeg
    IMG_8153.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 28
  • IMG_8247.jpeg
    IMG_8247.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 28
Nå har det klikket for meg. Tester annen hver dag, men synes det er så svak stigning. Ser jo heldigvis at flere har opplevd samme, men jeg blir helt tullerusk i hodet. Så kvalm som jeg er allerede hadde jeg forventet at strekene kom til å skrike mot meg, hvordan skal dette gå?
(Første test søndag 13dpo, andre test i dag 15 dpo)
Men streken er sterkere♥️

Ikm i dag❤️ Nå har jeg mer trua siden jeg nådde ikm, nå må bare denne dagen gå bra! Ser stigning på 2 av 3 tester. Bp tidlig er dårlig på å se stigning ser jeg…

Vedlegg

• 42FF18B7-B5D4-4BD7-B641-D46F535C86EE.jpeg
    42FF18B7-B5D4-4BD7-B641-D46F535C86EE.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
  • D197C4BD-1B7C-4323-AC34-E9737EFB60C2.jpeg
    D197C4BD-1B7C-4323-AC34-E9737EFB60C2.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
  • IMG_0731.jpeg
    IMG_0731.jpeg
    962,5 KB · Visninger: 21
Jeg har stressa litt fordi jeg føler alle andre har så mye sterkere strek enn meg på lik dag. Så er evig takknemlig for dere som også har litt svakere streker som deler!

Jeg har ganske svake streker, men tydelig stigning. Og så prøver jeg å huske at, i mine tilfeller, så gikk det galt de to gangene jeg hadde rask stigning/høy hcg, så kanskje denne rolige starten eeegentlig er bra for meg :smiley-angelic001 Fikk «gravid» på monitor i dag, 3 dager før oppsatt testedato- det er nok bra?!

Tror ikke jeg orker hcg-måling hos lege denne gangen- tror det bare gir meg mer bekymring og stress. Er egentlig litt mer fatalist denne gangen: går det så går det- jeg får faktisk ikke gjort noe fra eller til :dontknow

Back
Topp