Jeg har tenkt å gjøre akkurat sammeMåtte ta ein ny test no for å ha ein med skikkelig sterk strek for å spare på (siden eg har det etter førstemann) Blei enda sterkere enn forventet! Sist eg testa var 4+1, i dag er eg 5+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tenkt å gjøre akkurat sammeMåtte ta ein ny test no for å ha ein med skikkelig sterk strek for å spare på (siden eg har det etter førstemann) Blei enda sterkere enn forventet! Sist eg testa var 4+1, i dag er eg 5+6
Kjenner følelsen så godt! Vi skulle egentlig gifte oss nå i mai som var, men pga uforutsette hendelser så måtte vi utsette. Derfor jeg har kjolen Og har nå booket alt på nytt nye steder Men vi gjør ingenting nå før vi er over 12 uker og det liksom er trygt.
Vis vedlegget 413945
Bare for å vise deg hvor dårlig RFSU er: her er min fra forrige svangerskap da jeg var 4+4 og CB digital slo ut med 2-3.
Blir noe det samme mellom her nå daLurt å avvente, og jeg skjønner veldig godt utsettelsen. På en måte hadde det vært lurere her også, men jeg slumpa til og ble gravid året etter også jeg (halvannet år mellom gutta her) så da hadde det enten blitt bryllup med mage eller utsatt enda en gang.
Ville prøvd i slutten av uka, kanskje? Fredag f.eks?Det er mye mulig at d skiller noen få dager, fikk positiv eggløsningstest den 17. aug. Og sist jeg hadde mens var 26. juli (har sykluser på ca. 35- 37 dager) vet du noe om når jeg kan forvente en positiv 2-3/3+?
Men streken er sterkereNå har det klikket for meg. Tester annen hver dag, men synes det er så svak stigning. Ser jo heldigvis at flere har opplevd samme, men jeg blir helt tullerusk i hodet. Så kvalm som jeg er allerede hadde jeg forventet at strekene kom til å skrike mot meg, hvordan skal dette gå?
(Første test søndag 13dpo, andre test i dag 15 dpo)
Det der er jo superfin stigning!!!Nei off jeg liker ikke testekjøret her like før jeg bare drar til legen for hcg måling, føler de ikke blir sterkere