Så flotte testerVenter et par dager til med å prøve meg på en 3+ på cb digital sist måtte test streken være litt sterkere enn kontrollstreken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flotte testerVenter et par dager til med å prøve meg på en 3+ på cb digital sist måtte test streken være litt sterkere enn kontrollstreken.
Så trist!! Jeg har hatt to kjemiske i mitt liv og det er helt forferdelig når man først blir så glad og håpefull også ender det i abort. Har du erfaring med tidligere blødning i svangerskap og at det har gått bra? Sender mange styrkeklemmer til deg og partnerDa ble testen min svakere i dag og samtidig startet å blø. Hvorfor skal ikke bare noe være lett for oss
Åneeei Sende over en klemDa ble testen min svakere i dag og samtidig startet å blø. Hvorfor skal ikke bare noe være lett for oss
Nei, hver gang jeg har hatt blødning har det gått feil. Og hvertfall nå med svakere test også. Før vår lille satt så hadde vi 3 SA, derfor jeg bruker støttemedisiner ved graviditet. Denne gangen hadde jeg så troenSå trist!! Jeg har hatt to kjemiske i mitt liv og det er helt forferdelig når man først blir så glad og håpefull også ender det i abort. Har du erfaring med tidligere blødning i svangerskap og at det har gått bra? Sender mange styrkeklemmer til deg og partner
Åhh, tenker på degDa ble testen min svakere i dag og samtidig startet å blø. Hvorfor skal ikke bare noe være lett for oss
Føler sånn med deg Jeg håper juni blir din månedNei, hver gang jeg har hatt blødning har det gått feil. Og hvertfall nå med svakere test også. Før vår lille satt så hadde vi 3 SA, derfor jeg bruker støttemedisiner ved graviditet. Denne gangen hadde jeg så troen
Tusen takk til dere alleFøler sånn med deg Jeg håper juni blir din måned
Hvilke tester er dette? Makesure?Venter et par dager til med å prøve meg på en 3+ på cb digital sist måtte test streken være litt sterkere enn kontrollstreken.
Lykke til med prøvingen! Vi skulle ikke ha flere, mannen steriliserte seg i fjor sommer. Jeg fant ut jeg var gravid tre dager etterpå, men det var kjemisk. Følte hele verden gikk i grus og at vi aldri skulle få oppleve dette igjen. Vi ble enig å vente et år for å ta ny vurdering om vi ønsket fler barn. Etter nesten et år så var vi enige, vi skulle ha fler. Han refertiliserte seg og det gikk 2,5mnd så er jeg gravidTusen takk til dere alle
Dette var jo en stor overraskelse for oss, men vi kommer til å fortsette å prøve nå. Ønsket er så stort nå, og vi greier ikke å gå ut av boblen. Så nå blir vi aktivt prøvere igjen
Åååh for en historie masse masse lykke tilLykke til med prøvingen! Vi skulle ikke ha flere, mannen steriliserte seg i fjor sommer. Jeg fant ut jeg var gravid tre dager etterpå, men det var kjemisk. Følte hele verden gikk i grus og at vi aldri skulle få oppleve dette igjen. Vi ble enig å vente et år for å ta ny vurdering om vi ønsket fler barn. Etter nesten et år så var vi enige, vi skulle ha fler. Han refertiliserte seg og det gikk 2,5mnd så er jeg gravid
Ja, kjøpt på menyHvilke tester er dette? Makesure?
Ahaaaa- jeg bruker babyplan og har stressa over at «alle» andres tester er så mye sterkere enn mine (teit jeg vet), men kanskje makesure bare er bedre/har mer fargestoff.. god stigning på mine da, det er jo viktigst..Ja, kjøpt på meny
TakkÅååh for en historie masse masse lykke til