❤️Testene våre❤️

Da ble testen min svakere i dag og samtidig startet å blø. Hvorfor skal ikke bare noe være lett for oss :banghead:
Så trist!!❤️ Jeg har hatt to kjemiske i mitt liv og det er helt forferdelig når man først blir så glad og håpefull også ender det i abort. Har du erfaring med tidligere blødning i svangerskap og at det har gått bra? Sender mange styrkeklemmer til deg og partner❤️

Så trist!!❤️ Jeg har hatt to kjemiske i mitt liv og det er helt forferdelig når man først blir så glad og håpefull også ender det i abort. Har du erfaring med tidligere blødning i svangerskap og at det har gått bra? Sender mange styrkeklemmer til deg og partner❤️
Nei, hver gang jeg har hatt blødning har det gått feil. Og hvertfall nå med svakere test også. Før vår lille satt så hadde vi 3 SA, derfor jeg bruker støttemedisiner ved graviditet. Denne gangen hadde jeg så troen:banghead:

Hatt mye vonde murringer siden i går ettermiddag.. så blir jo automatisk litt bekymra(akkurat som jeg var bekymra dagen før når jeg ikke hadde :facepalm: ) Men 5+1 og testen har steget..

Vedlegg

• IMG_9448.jpeg
    IMG_9448.jpeg
    270,7 KB · Visninger: 12
Tusen takk til dere alle :Heartred
Dette var jo en stor overraskelse for oss, men vi kommer til å fortsette å prøve nå. Ønsket er så stort nå, og vi greier ikke å gå ut av boblen. Så nå blir vi aktivt prøvere igjen:Heartred
Lykke til med prøvingen!❤️ Vi skulle ikke ha flere, mannen steriliserte seg i fjor sommer. Jeg fant ut jeg var gravid tre dager etterpå, men det var kjemisk. Følte hele verden gikk i grus og at vi aldri skulle få oppleve dette igjen. Vi ble enig å vente et år for å ta ny vurdering om vi ønsket fler barn. Etter nesten et år så var vi enige, vi skulle ha fler. Han refertiliserte seg og det gikk 2,5mnd så er jeg gravid❤️

Lykke til med prøvingen!❤️ Vi skulle ikke ha flere, mannen steriliserte seg i fjor sommer. Jeg fant ut jeg var gravid tre dager etterpå, men det var kjemisk. Følte hele verden gikk i grus og at vi aldri skulle få oppleve dette igjen. Vi ble enig å vente et år for å ta ny vurdering om vi ønsket fler barn. Etter nesten et år så var vi enige, vi skulle ha fler. Han refertiliserte seg og det gikk 2,5mnd så er jeg gravid❤️
Åååh for en historie :Heartred masse masse lykke til:love7

Ja, kjøpt på meny :Heartred
Ahaaaa- jeg bruker babyplan og har stressa over at «alle» andres tester er så mye sterkere enn mine (teit jeg vet), men kanskje makesure bare er bedre/har mer fargestoff.. god stigning på mine da, det er jo viktigst..

Gjett hvem som skal på meny og shoppe… litt manisk…

Back
Topp