❤️Testene våre❤️

Er så gøy å se på alle de fine testene deres :Heartpink Jeg skal ta neste og siste test på lørdag (Clearblue digital) og gleder meg veldig og håper den skal vise 3+:Heartpink Jeg kunne sikkert tatt den før, men jeg vil vente til det har gått én uke siden forrige digitale for å være sikker. Så nå starter jeg min egen personlige nedtelling her; TRE dager til siste test:laughing002

4+4 i dag :) Skulle ønske det var mer farge på streken, men håper på at det kommer! Drukket en del vann i dag.

Vedlegg

• IMG_1971.jpeg
    IMG_1971.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 42
  • IMG_1970.jpeg
    IMG_1970.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 40
Da va neste milepæl nådd❤️ For en herlig følelse å se 2-3. 4+1 i dag❤️
Jeg blir litt roligere av dine tester! Mine er svakere enn dine, men jeg er 4+1 og bare 13dpo, og tror nok mine når dine i styrke innen 15dpo dersom den fine utviklingen så langt fortsetter :smiley-angelic001

Jeg blir litt roligere av dine tester! Mine er svakere enn dine, men jeg er 4+1 og bare 13dpo, og tror nok mine når dine i styrke innen 15dpo dersom den fine utviklingen så langt fortsetter :smiley-angelic001
Jeg hadd ikke el før på cd 16, derfor 4+1. går etter el, ikke etter mens. Hadde jeg det gjort hadde jeg vært 4+3. hvordan har du regnet det til?

Sorry- basert på eggløsning er jeg 3+6, basert på siste mens 4+1, sier fertility friend. Jeg blir helt tommelumsk av dette jeg!

Siste mens var hvertfall 8.aug, og el på cd 17 24 august :dontknow @AlleGodeTingErFem

Sorry- basert på eggløsning er jeg 3+6, basert på siste mens 4+1, sier fertility friend. Jeg blir helt tommelumsk av dette jeg!

Siste mens var hvertfall 8.aug, og el på cd 17 24 august :dontknow @AlleGodeTingErFem
Det blir jo eggløsning som er mest reel, og til å være 3+6 som du mest sannsynlig er er jo streken din veldig fin♥️ og stigningen din er jo også akkurat som den skal♥️

Det blir jo eggløsning som er mest reel, og til å være 3+6 som du mest sannsynlig er er jo streken din veldig fin♥️ og stigningen din er jo også akkurat som den skal♥️
Dette trengte jeg akkurat nå- her jeg ligger og bekymrer meg for om streken er sterk nok! Egentlig teit- for begge de to forrige gangene, med sterke streker, så gikk det jo galt :dontknow Så forhåpentligvis er jeg på rette veien nå!

For teknisk er jeg jo 4+1, men embryoet er nok tre dager «yngre» enn det, ift standard oppsett.

Har sendt Mail til jordmorklinikken jeg skal ta TUL privat på for å spørre om det er vits i å ta ul på 6+3/6+0, eller om jeg bør vente for sjelefredens del… spent på svaret!

14 dpo eller da 4+0
Sånn ser test fra normal ut i kveld. Det er økning så det hyler etter. De der testene slår jo ikke ut så fort heller. Jeg tipper at jeg hadde fått 2-3 på digital test nå. Jeg sparer min siste digitale til test datoen til St.Olavs. Etter det gidder jeg ikke å teste mer. Dette går veien. ❤️20230906_223407.jpg

Dette trengte jeg akkurat nå- her jeg ligger og bekymrer meg for om streken er sterk nok! Egentlig teit- for begge de to forrige gangene, med sterke streker, så gikk det jo galt :dontknow Så forhåpentligvis er jeg på rette veien nå!

For teknisk er jeg jo 4+1, men embryoet er nok tre dager «yngre» enn det, ift standard oppsett.

Har sendt Mail til jordmorklinikken jeg skal ta TUL privat på for å spørre om det er vits i å ta ul på 6+3/6+0, eller om jeg bør vente for sjelefredens del… spent på svaret!
Jeg ville gått for å tenke el termin. Du vet jo selv at du ikke er lenger enn det. Jeg gjør det for min egen trygghet. Kan ikke glede meg vet å ha nådd ikm uten å vite at jeg er der. Også vil de jo gi deg korrigert lengde på tul uansett. Jeg følger el termin siden jeg med sikkerhet vet jeg ikke er lenger. Men er jo bare snakk om et par dager, men i tidlig fase så betyr de dagene mye for meg. Selv om de blir ubetydelig om noen måneder.

Blir spennende å høre hva de sier♥️

Jeg ville gått for å tenke el termin. Du vet jo selv at du ikke er lenger enn det. Jeg gjør det for min egen trygghet. Kan ikke glede meg vet å ha nådd ikm uten å vite at jeg er der. Også vil de jo gi deg korrigert lengde på tul uansett. Jeg følger el termin siden jeg med sikkerhet vet jeg ikke er lenger. Men er jo bare snakk om et par dager, men i tidlig fase så betyr de dagene mye for meg. Selv om de blir ubetydelig om noen måneder.
Ja, skal nok prøve å tenke det ifm TUL så jeg ikke blir unødig bekymra. Men 4+2 høres sååå mye bedre ut i dag enn 3+6 :hilarious: Man blir jo helt koko…

Ja, skal nok prøve å tenke det ifm TUL så jeg ikke blir unødig bekymra. Men 4+2 høres sååå mye bedre ut i dag enn 3+6 :hilarious: Man blir jo helt koko…
Joda! Jeg jeg er en realist. Det er bare meg selv jeg lurer om jeg sier 4+4 og ikke 4+2. og du komme tids nok til 4+2 ;) Du har da termin 15.mai❤️ Vet ikke om de regner med skuddår. Siste jg fikk i skuddår regnet de ikke med og jeg måtte minne de på at det var n dag mer det året :hilarious: Selv om den er uvesentlig betyr den noe når man kommer på overtid.

Joda! Jeg jeg er en realist. Det er bare meg selv jeg lurer om jeg sier 4+4 og ikke 4+2. og du komme tids nok til 4+2 ;) Du har da termin 15.mai❤️ Vet ikke om de regner med skuddår. Siste jg fikk i skuddår regnet de ikke med og jeg måtte minne de på at det var n dag mer det året :hilarious: Selv om den er uvesentlig betyr den noe når man kommer på overtid.
Men appene sier 17.mai (love it) og egentlig er det vel da 19-20mai? (De norske appene regner jo 40+3, de utenlandske kun 40)

Egentlig har det jo lite å si- må uansett komme i mål, og det er langt dit :shy: Spent på hva de måler til på tul’ene..

Fin stigning i dag også hvertfall!

14 dpo eller da 4+0
Sånn ser test fra normal ut i kveld. Det er økning så det hyler etter. De der testene slår jo ikke ut så fort heller. Jeg tipper at jeg hadde fått 2-3 på digital test nå. Jeg sparer min siste digitale til test datoen til St.Olavs. Etter det gidder jeg ikke å teste mer. Dette går veien. ❤️Vis vedlegget 414151
Så bra! De testene er jo såååå treige ja!

Ikke mye stigning å se på Make Sure-testene fra i går, men de dårlige og treige strimlene fra Normal gir litt mer utslag i det minste.
Jeg får ALLTID dårlige tester på første urin, så tisser jeg 20 min senere og tar ny test, da er streka sterkere. Merkelige greier. Derfor to tester fra hver morgen :knegg:

Testene fra 12dpo ble HCG målt til 26 på blodprøve.

I følge menstermin er jeg i dag 4+5, men siden dette var IVF, jeg hadde sen eggløsning og 100% VET når embryoet ble satt inn så er jeg 3+6 i dag :happy:

Vedlegg

• C6F3A210-DCA4-4AC1-B12C-C58381F0E16A.jpeg
    C6F3A210-DCA4-4AC1-B12C-C58381F0E16A.jpeg
    758,7 KB · Visninger: 32
  • 21CADBC2-45CE-4AA9-963E-9E716448DF8D.jpeg
    21CADBC2-45CE-4AA9-963E-9E716448DF8D.jpeg
    297,3 KB · Visninger: 32
Ikke mye stigning å se på Make Sure-testene fra i går, men de dårlige og treige strimlene fra Normal gir litt mer utslag i det minste.
Jeg får ALLTID dårlige tester på første urin, så tisser jeg 20 min senere og tar ny test, da er streka sterkere. Merkelige greier. Derfor to tester fra hver morgen :knegg:

Testene fra 12dpo ble HCG målt til 26 på blodprøve.

I følge menstermin er jeg i dag 4+5, men siden dette var IVF, jeg hadde sen eggløsning og 100% VET når embryoet ble satt inn så er jeg 3+6 i dag :happy:
Sånn har jeg det også. Sterkere 20-30 min seinere på morgenen. Men det er logisk. For da henter kroppen ut restvæske og du har ikke fylt på med noe. Mens på natta kommer all rest væske fra dagen før.

Back
Topp