❤️Testene våre❤️

Nå har det klikket for meg. Tester annen hver dag, men synes det er så svak stigning. Ser jo heldigvis at flere har opplevd samme, men jeg blir helt tullerusk i hodet. Så kvalm som jeg er allerede hadde jeg forventet at strekene kom til å skrike mot meg, hvordan skal dette gå?
(Første test søndag 13dpo, andre test i dag 15 dpo)

Det er stigning, og de testene der er ikke noe gode så jeg ville enten kjøpt noen andre eller bare droppa å teste mer. Meny mener jeg selger makesure sine bl.a, og de er ganske bra (var i alle fall det for noen år siden) om du vil prøve noen andre.

Siste test herifra. Tror jeg. :P Aner fortsatt ikke dpo da, men ikke så nøye. Ikm idag ifølge snittsyklusen min.

PXL_20230905_041208515.jpg

Noen som vet om amming kan påvirke en graviditetstest, altså konsentrasjonen av hcg? Ammer fortsatt sønnen på snart 1 år.
Jeg vet ikke, men det hadde vært interessant å vite her også. :joyful: Ammer fremdeles 1 åringen jeg også, men synes testene er omtrent like som da jeg ble gravid med han. Hvor mye ammer du?:happy:

Fikk sånn akutt vondt i magen og ryggen. Bare det ikke er frøet som løsner måtte ta test for å se om den blir svakere, men det blir den ikke. Har vondt i midten nede i magen, rett under skambeinet. Litt som murringer før fødsel om jeg kan forklare det sånn.
Sist slo den digital ut 4+3 på 2-3, men tok ikke mellom 3+4 og 4+3. Har så lyst å ta en ny digital men strekene må vel være like sterk i fargen for å få 2-3.

Vedlegg

• IMG_0807.jpeg
    IMG_0807.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 29
  • IMG_0810.jpeg
    IMG_0810.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 29
  • IMG_0808.jpeg
    IMG_0808.jpeg
    1 MB · Visninger: 29
Fikk sånn akutt vondt i magen og ryggen. Bare det ikke er frøet som løsner måtte ta test for å se om den blir svakere, men det blir den ikke. Har vondt i midten nede i magen, rett under skambeinet. Litt som murringer før fødsel om jeg kan forklare det sånn.
Sist slo den digital ut 4+3 på 2-3, men tok ikke mellom 3+4 og 4+3. Har så lyst å ta en ny digital men strekene må vel være like sterk i fargen for å få 2-32-3
Jeg la ut tidligere i dag hvordan mine strimler var da jeg fikk 2-3 på ukeindikator :Heartred

Jeg er 5+3 i dag og får fortsatt bare 2-3 på clearblue :sad015 tok en test nå akkurat med skikkelig konsentrert urin og var helt sikker på at den skulle vise 3+. Har også hatt dårlig/treig stigning på make sure testene, først nå er strekene like sterke, men mista litt troa nå:sad010
Sniker.
Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 6 uker. Etter ultralyd så korrigert til 6+3. Er nå over 14 uker, og alt er bra så langt :)

Jeg har hatt noen dager med teste pause for jeg ble gal av treig stigning. Øverste testen er 15 dpo og nederste er 18 dpo :joyful: :Heartred vil si meg fornøyd med testingen og heller vente noen dager på min siste cb ukeindikator og håper på 3+ :shy:

Vedlegg

• 20230906_002548.jpg
    20230906_002548.jpg
    628,9 KB · Visninger: 19
Jeg har hatt noen dager med teste pause for jeg ble gal av treig stigning. Øverste testen er 15 dpo og nederste er 18 dpo :joyful: :Heartred vil si meg fornøyd med testingen og heller vente noen dager på min siste cb ukeindikator og håper på 3+ :shy:
For en flott og sterk strek :hello2

Back
Topp